En nu maar hopen dat hij heel blijft anders gaat die deal alsnog niet door mag ik hopen...quote:Principe-akkoord Feyenoord en Dinamo Zagreb: Luka Ivanusec komt na dubbele ontmoeting tegen AEK naar Kuip
Feyenoord heeft eindelijk een principeakkoord bereikt met Dinamo Zagreb over de komst van Luka Ivanusec. De 24-jarige linkerspits van de Kroatische topclub én speler van de nationale ploeg komt naar Feyenoord, maar werkt eerst nog de dubbele ontmoeting van zijn club met AEK Athene af.
Mikos Gouka 07-08-23, 14:00 Laatste update: 14:17
Tegen de Grieken moeten de Kroaten weer een stap dichterbij deelname aan de groepsfase van de Champions League komen. Ivanusec staat al ruim een maand hoog op de verlanglijst van trainer Arne Slot en algemeen én technisch directeur Dennis te Kloese. Ivanusec wilde ook graag naar Feyenoord maar snapte dat Dinamo Zagreb hem nodig heeft in de kwalificatiereeks voor het miljoenenbal.
Al besproken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat hij heel blijft anders gaat die deal alsnog niet door mag ik hopen...
FIFA maakt elke verdediger langzaam. Weet nog dat Kongolo echt een lage sprintsnelheid had na het kampioensjaar terwijl die regelmatig buitenspelers eruit rende.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:06 schreef H.FR het volgende:
Ziet er uit als een verbeterde variant van Botteghin. Volgens FIFA is hij groot en sterk en kan hij niet passen en is hij vrij langzaam.
Verschilt heel erg, ik weet nog dat zelfs Haps 90+ snelheid op FIFA hadquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
FIFA maakt elke verdediger langzaam. Weet nog dat Kongolo echt een lage sprintsnelheid had na het kampioensjaar terwijl die regelmatig buitenspelers eruit rende.
Het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
Haha het is geen sprankelende persoonlijkheid hequote:
Van Gvardiol naar Geertruida lijkt me ook wel een flinke jas die ze daar uit doenquote:
Ik ken heel die Gvardiol niet maar Goatruida heeft naar mijn idee alles in zich om uit te groeien tot een Europese topper.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Gvardiol naar Geertruida lijkt me ook wel een flinke jas die ze daar uit doen
wat me opvalt is dat je na 3 Champions Liga uitwedstrijden 3 tegenstanders heb die je eigen liever niet na een europese uitwedstrijd hebquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Joe hopelijk komen er nog wat spelers bij
[ afbeelding ]
Volgens de site zitten gasten als Hendriks, Milambo, Ezekiel etc niet bij de selectie dus die volgen wellicht later? Geert en Bullaude er maar uitgelaten...
Mocht je nog onderin willen worden toegevoegd laat je vakkie weten
Ideaal juist, de twee concurrenten hebben minimaal een dag minder rust.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat me opvalt is dat je na 3 Champions Liga uitwedstrijden 3 tegenstanders heb die je eigen liever niet na een europese uitwedstrijd heb
ajax
psv
twente
knjb
zal wel weer toeval zijn
quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat me opvalt is dat je na 3 Champions Liga uitwedstrijden 3 tegenstanders heb die je eigen liever niet na een europese uitwedstrijd heb
ajax
psv
twente
knjb
zal wel weer toeval zijn
ja moeten ze wel eerst europees voetbal halen...quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal juist, de twee concurrenten hebben minimaal een dag minder rust.
In het geval van PSV kan het in theorie ook een dag meer zijn, maar in principe is dat dit jaar niet zo'n thema inderdaad. Speelt vooral als je in de EL of ECL uitkomtquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideaal juist, de twee concurrenten hebben minimaal een dag minder rust.
Klaas is toch nu een Ajacied?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Otterklok overtreden. @:coco
[ afbeelding ]
Understand Klaas have been spotted numerous of times in the Ajax topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |