Dan ga je dus de competitie en CL in met een Trauner die al bijna een half jaar in de lappenmand zit en een verdediger van Zwolle die moet leren hoe je in een viermansdefensie speelt. Uitstekend kutidee lijkt me datquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een rechtsback moet halen in plaats van een RCV, en niet allebei. Tegen Fortuna, Sparta en Almere kan je prima met Beelen beginnen, en als dat helemaal niks is én Trauner blijft er nog langer uit, kijk dan maar verder.
Eens. Pedersen kan niks. Ja, lekker rennen en van de glijbaan in een waterpark, dat kan ie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een rechtsback moet halen in plaats van een RCV, en niet allebei. Tegen Fortuna, Sparta en Almere kan je prima met Beelen beginnen, en als dat helemaal niks is én Trauner blijft er nog langer uit, kijk dan maar verder.
Nou ja, nu ben je kruit aan het verschieten door er zowel een RCV als een RB bij te willen halen. Beetje wat je vorig jaar op linksback had met die Bjørkan. Goede kans dat een nieuwe RCV totaal overbodig blijkt, óf dat Trauner óf Beelen overbodig wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je dus de competitie en CL in met een Trauner die al bijna een half jaar in de lappenmand zit en een verdediger van Zwolle die moet leren hoe je in een viermansdefensie speelt. Uitstekend kutidee lijkt me dat
Ik zou Beelen zeker eerst even de kans geven en vol voor een toprechtsback gaan inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:
Werkelijk niemand schrijft Trauner af, maar het is niet redelijk naar hem toe om te verwachten dat hij het niveau weer haalt van voor de winterstop, twee langdurige knieblessures kort op elkaar als je 31 bent (en snelheid al geen wapen van je is) is redelijk killing. Ik vind ook niet dat Slot hem aanvoerder had moeten maken, want nu leg je druk op hem als basisspeler.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor.Maar Trauner wordt her en der al een beetje afgeschreven.
Volgens @ZKA zijn ze volop backs met eredivisie-ervaring aan het polsenquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, nu ben je kruit aan het verschieten door er zowel een RCV als een RB bij te willen halen. Beetje wat je vorig jaar op linksback had met die Bjørkan. Goede kans dat een nieuwe RCV totaal overbodig blijkt, óf dat Trauner óf Beelen overbodig wordt.
Nederlandse backs?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:zka zijn ze volop backs met eredivisie-ervaring aan het polsen![]()
Geen idee waar je dan op uitkomt, met mijn beperkte kennis Fosu Mensah, Karsdorp, Hateboer, Nieuwkoop en natuurlijk DiksGOD
Announce Veltman.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je dan op uitkomt, met mijn beperkte kennis Fosu Mensah, Karsdorp, Hateboer, Nieuwkoop en natuurlijk DiksGOD
Volgens ZKA is Nino ook een Hancko-achtige aankoop(omdat hij met hetzelfde rugummer speeltquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
mazraouiquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaan we even screenen. Wat ga ik lachen in het najaar bij een definitieve transfer naar Feyenoord en een uitverkiezing voor de Seleção.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens ZKA is Nino ook een Hancko-achtige aankoop(omdat hij met hetzelfde rugummer speelt) en gaat hij de Seleção halen. (Lol)
En Slot is een kwade genius die de scouting TOTAAL negeert en enkel Nederlanders wil die 3x een bal kunnen hooghouden. Alle onbekende exoten zijn wereldspelers en alle Nederlanders/Eredivisiespelers per definitie kut. Ofzo.
Ik zou het toch allemaal maar met een paar kilo's zout nemen.
Als het je alleen maar om het lachen gaat kun je ook een aantal posts uit het verleden terughalen van bijvoorbeeld een @onlogisch .quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef ZKA het volgende:
[..]
Deze gaan we even screenen. Wat ga ik lachen in het najaar bij een definitieve transfer naar Feyenoord en een uitverkiezing voor de Seleção.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het je alleen maar om het lachen gaat kun je ook een aantal posts uit het verleden terughalen van bijvoorbeeld een @:onlogisch .Eigenlijk gewoon alle posts over Kokcu tot ver in het eerste jaar van SlotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ben je zo’n groot fan van deze jongen? Want het is op het oog toch wel verrassend om een RCV te willen halen terwijl je al Trauner en Beelen hebt. Ééntje van 26 uit de Braziliaanse competitie nog wel, dat is toch wel een flinke overstap.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef ZKA het volgende:
[..]
Deze gaan we even screenen. Wat ga ik lachen in het najaar bij een definitieve transfer naar Feyenoord en een uitverkiezing voor de Seleção.
Onlogisch die het talent niet zag van Kökcü, Bijlow, Sinisterra en Senesi (lol). Het is wel een beetje erg makkelijk zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alle posts over Kokcu tot ver in het eerste jaar van Slot
Komt omdat we hem nog niet gecontracteerd hebben, dan krijgt ie de Bullaude treatmentquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onlogisch die het talent niet zag van Kökcü, Bijlow, Sinisterra en Senesi (lol). Het is wel een beetje erg makkelijk zo.
Dat Pistolero voorzichtig is over die Nino vind ik ook een zéér redelijke voorspelling voor zijn doen, gezien bepaalde voorspellingen die hij in het verleden gedaan heeft
Daarintegen zou Clasie Barcelona halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onlogisch die het talent niet zag van Kökcü, Bijlow, Sinisterra en Senesi (lol). Het is wel een beetje erg makkelijk zo.
Dat Pistolero voorzichtig is over die Nino vind ik ook een zéér redelijke voorspelling voor zijn doen, gezien bepaalde voorspellingen die hij in het verleden gedaan heeft
Nee ik denk dat deze jongen in de Dilrosun-categorie komt. Kan niks goeds doen en zit de doorbraak van Kasanwirjo in de weg (lol)quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt omdat we hem nog niet gecontracteerd hebben, dan krijgt ie de Bullaude treatment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |