Moest je maar niet zo druk bezig zijn in het Ajax-topic, in het vorige topic al besproken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas besproken als ik het besproken heb
quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is pas besproken als ik het besproken heb
Het PSV-topic wilde hem ook hebben. 🥈quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Otterklok overtreden. @:coco
[ afbeelding ]
Understand Klaas have been spotted numerous of times in the Ajax topic.
Er is een uur geleden door hem nog een vi pro stuk geschreven waarin staat dat er een compromis is dat hij na de potjes tegen AEK komt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby wil Feyenoord die Kroaat na morgen al richting Rotterdam hebben
Volgens het AD na het tweeluik
Dat ze maar heel dik mogen winnen of verliezen ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We juichen dus allemaal voor Zagreb morgenavond.
Dat eerste graag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat ze maar heel dik mogen winnen of verliezen ja.
Ah, ik las het anders. Maar dit klopt ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er is een uur geleden door hem nog een vi pro stuk geschreven waarin staat dat er een compromis is dat hij na de potjes tegen AEK komt.
Krabby versus Gouka.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby wil Feyenoord die Kroaat na morgen al richting Rotterdam hebben
Volgens het AD na het tweeluik
De deal is al gesloten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan willen ze hem nog een ronde houden.
Ik vind het gek dat Milambo zo makkelijk op de verhuurlijst terecht is gekomen. Die maakte van de wisselspelers de beste indruk in de voorbereidingquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:35 schreef Haringkop het volgende:
Best een bizarre constructie wanneer de Kroaat echt eerst Dinamo nog twee potjes moet helpen.
Veder heel jammer dat Geertruida vertelt, na Köckü wel de tweede gezichtsbepalende spelers voor ons. Had het mooi gevonden als zij beide nog CL in ons shirt hadden gespeeld. Maar dat is niet meer hoe het gaat tegenwoordig, hopelijk worden de miljoenen verstandig besteed.
Benieuwd wat we nu op het middenveld gaan doen. Als je dan leest over project 10 met Timber dan is de spoeling achter Wieffer en Zerrouki wel erg dun.
Daar ben ik ook wat huiverig over. Timber is geen 10. Dit is net zo irritant en hopeloos als Tonny die zichzelf een 10 vond en die had dan nog een goed schot.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:35 schreef Haringkop het volgende:
Best een bizarre constructie wanneer de Kroaat echt eerst Dinamo nog twee potjes moet helpen.
Veder heel jammer dat Geertruida vertelt, na Köckü wel de tweede gezichtsbepalende spelers voor ons. Had het mooi gevonden als zij beide nog CL in ons shirt hadden gespeeld. Maar dat is niet meer hoe het gaat tegenwoordig, hopelijk worden de miljoenen verstandig besteed.
Benieuwd wat we nu op het middenveld gaan doen. Als je dan leest over project 10 met Timber dan is de spoeling achter Wieffer en Zerrouki wel erg dun.
Even naar ArendMartijn@feyenoord.nl doorsturen.quote:
Misschien zien ze hem niet in de basis, maar vinden ze het zonde als hij op de bank zit. Spelen bij een subtopper en volgend jaar basis kan een beoogd pad zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat Milambo zo makkelijk op de verhuurlijst terecht is gekomen. Die maakte van de wisselspelers de beste indruk in de voorbereiding
Die hebben we al.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima back up voor Trauner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |