abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210209548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is ook weer zo. Maar die standaard boete voor het niet leeghouden van trappen (die ze echt overal uitdelen) en de steeds zwaardere sancties voor het afsteken van wat fakkeltjes stemmen mij wel droevig. Want het is een utopie om te denken dat die instagramhooligans daarmee ophouden.
boetes zijn dan ook heel vaak gewoon een verdienmodel
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:08:26 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210209575
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]
boetes zijn dan ook heel vaak gewoon een verdienmodel
Probleem is vooral dat je bijvoorbeeld vuurwerk op geen enkele manier kan tegengaan en je er tegenwoordig ook gewoon wedstrijden (deels) zonder publiek of erger voor om je oren krijgt. Dat gaat nergens over, tenzij er teringzooi op het veld komt ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210209653
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:38 schreef aTypisch het volgende:
Pep speelt tegenwoordig veel zonder echte backs en meer met centrale verdedigers op verschillende plekken.

Misschien dat Arne dat dit seizoen ook nog gaat proberen. Beelen in de Stones rol

@:Alaphilippe_ graag input
Ik kijk nauwelijks Manchester City tegenwoordig.
pi_210209746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik kijk nauwelijks Manchester City tegenwoordig.
:{
ik ken mijn stijn niet meer
pi_210209863
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:{
ik ken mijn stijn niet meer
Het leven bestaat uit keuzes maken.
pi_210210208
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het leven bestaat uit keuzes maken.
Nu AS Roma?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210210217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nu AS Roma?
Komend seizoen ben je altijd welkom op de Bournemouth-hypetrain.
pi_210210246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Komend seizoen ben je altijd welkom op de Bournemouth-hypetrain.
Ha die volg ik al tijdje sinds FM2021 save daaro
pi_210210256
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ha die volg ik al tijdje sinds FM2021 save daaro

Doni gaat Senesi naar de Europese top coachen.
pi_210210267

[ Bericht 100% gewijzigd door Alaphilippe_ op 08-08-2023 13:11:56 ]
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:26:03 #186
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_210211080
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een rechtsback moet halen in plaats van een RCV, en niet allebei. Tegen Fortuna, Sparta en Almere kan je prima met Beelen beginnen, en als dat helemaal niks is én Trauner blijft er nog langer uit, kijk dan maar verder.
Er moet juist een topper aangetrokken worden voor de basis. Trainer is, mits een keer fit, een goede rcv voor de ploegen nummer 6 tm 18 in de eredivisie. Daarbuiten, en met name in Europa is hij te traag, te houterig een geen goede draaicirkel.
Van Beelen is nog minder dan Trauner en dus heb je echt een verdediger nodig die je voor de basis haalt.

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Trauner aanvoerder is. Ik zou altijd een onbetwiste basisspeler benoemen en Geert is en blijft een klasse beter dan Trauner. Ik zou zelf ok nooit Geer zo vaak opofferen om rb te spelen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_210211243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:26 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Er moet juist een topper aangetrokken worden voor de basis. Trainer is, mits een keer fit, een goede rcv voor de ploegen nummer 6 tm 18 in de eredivisie. Daarbuiten, en met name in Europa is hij te traag, te houterig een geen goede draaicirkel.
Van Beelen is nog minder dan Trauner en dus heb je echt een verdediger nodig die je voor de basis haalt.

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Trauner aanvoerder is. Ik zou altijd een onbetwiste basisspeler benoemen en Geert is en blijft een klasse beter dan Trauner. Ik zou zelf ok nooit Geer zo vaak opofferen om rb te spelen.
1: Geert vertrekt. Daarom geen aanvoerder
2: Dat hele downplayen van Trauner verbaast mij nog steeds. Hij speelde goed in de heenwedstrijd tegen Roma, speelde goen tegen AZ uit, Twente thuis, EL poule wedstrijden ook. Zelfs de verloren pot tegen Roma was niet dramatisch, maar gewoon een geniale actie van Dybala waar ik een Geertruida ook niet iets beters had kunnen zien doen. Deze act wordt beetje vermoeiend.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:44:59 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210211361
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
2: Dat hele downplayen van Trauner verbaast mij nog steeds. Hij speelde goed in de heenwedstrijd tegen Roma, speelde goen tegen AZ uit, Twente thuis, EL poule wedstrijden ook. Zelfs de verloren pot tegen Roma was niet dramatisch, maar gewoon een geniale actie van Dybala waar ik een Geertruida ook niet iets beters had kunnen zien doen. Deze act wordt beetje vermoeiend.
Als je eenmaal op die leeftijd begint te kloten met je knie en je al niet bijzonder snel bent dan moet je wel andere opties als club gaan verkennen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210211381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
laatste goede bepalende moment was in de skihut
pi_210211392
gewoon zorgen voor 2 degelijke vervangers van Trauner in de selectie, één echte concurrent en een gokje

te kloese en arnegoden
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:56:16 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210211536
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:47 schreef aTypisch het volgende:
gewoon zorgen voor 2 degelijke vervangers van Trauner in de selectie, één echte concurrent en een gokje

te kloese en arnegoden
Wel het idee dat ze het geld nu vooral gebruiken voor de centrale positie en dan op rechtsback maar een kneusje erbij nemen, had het toch liever andersom gezien eigenlijk. Tegenwoordig ben je kwetsbaarder met slechte backs en goede centrale verdedigers dan andersom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210211680
Een heel seizoen met Pedersen kan mijn hart echt niet aan _O-
pi_210211681
Ik zag vorig deel iemand Sugawara noemen. Dat vind ik niet zo slecht. Restaurantmaatje voor Ueda en hele goede back. Plus woeste Alkmaarders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210211803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel het idee dat ze het geld nu vooral gebruiken voor de centrale positie en dan op rechtsback maar een kneusje erbij nemen, had het toch liever andersom gezien eigenlijk. Tegenwoordig ben je kwetsbaarder met slechte backs en goede centrale verdedigers dan andersom.
ja eens wel
maar als die nieuwe braziliaan ook traag is past het profiel van pedersen daar ook wel naast

ook goedkope opties kunnen op de back overigens prima zijn, zo'n López is ook een prima optie bijvoorbeeld

Timber op rechtsback zie ik ook nog steeds wel zitten in veel wedstrijden
pi_210211816
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef Kerftminister het volgende:
Een heel seizoen met Pedersen kan mijn hart echt niet aan _O-
als dat je minste speler is in de basis heb je het prima voor elkaar

is geen topper maar vult zijn rol als roadrunner prima in op de flank

hij doet mij soms denken aan Karsdorp qua energie en posities waar hij uitkomt, al kon die wel veel beter voetballen en wat minder verdedigen
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:24:35 #196
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210211861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De eeuwig terugkappende Pedersen wordt hopelijk vervangen door een betere back met het geld dat we voor Geertruida krijgen :)
Pedersen had wel een goede periode met Geert naast zich omdat we echt heel hoog konden spelen. Maar Pedersen naast Trauner of Bahia 2 zie ik zelf ook niet zo zitten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210211965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Pedersen had wel een goede periode met Geert naast zich omdat we echt heel hoog konden spelen. Maar Pedersen naast Trauner of Bahia 2 zie ik zelf ook niet zo zitten.
nee naast trage centrale verdedigers heb je niet zoveel aan snelle backs
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:36:47 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210211994
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]
nee naast trage centrale verdedigers heb je niet zoveel aan snelle backs
Botteghin en Jan Scharie zijn het hier niet mee eens
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:27:45 #199
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210212619
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Botteghin en Jan Scharie zijn het hier niet mee eens
Dat is ook helemaal geen goede vergelijking en bovendien zou je met Botteghin/Scharie sowieso geen modernere speelstijl kunnen spelen. Maar @aTypisch is gewoon weer een beetje dom en simpel aan het doen (goh).

En das ook een beetje het punt met Pedersen, hij maakte het makkelijk voor Geert om in te schuiven vanuit CV op het middenveld zonder ruimtes achter te laten, maar Trauner heeft überhaupt daar die snelheid niet voor. Dan moet Pedersen heel de tijd zelf naar voren rennen en dat eindigt altijd met een tikkie naar achter.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:22:40 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210213380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik weet niet of die laatste uitspraak echt klopt, maar je hebt met Hancko al zo'n beetje 1,5 centrale verdediger dus diegene naast hem hoeft niet net zo compleet te zijn. Een type Trauner maar dan minder blessuregevoelig en iets sneller/wendbaarder zou al genoeg zijn. Wellicht is Beelen dat al gewoon. Ik vind vooral dat je de voetballende kwaliteiten van Geert op rechtsback moet opvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')