Misschien uitlenenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:09 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft nog 85 euro aan boodschappengeld gaat ie vast in de hh-pot gooien
Dat ze snoepwerk en cosmetica in privé bezit hebben snap ik, maar wat Erik dan heeft is raar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik had zijn de inhoud van zijn vooraadkast al aangeboden aan Sasha.
Macaroni, spliterwten tomatenketchup bouillonblokjes
Meenemen kan niet, dus wellicht kan ie nog wat zieltjes winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:09 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft nog 85 euro aan boodschappengeld gaat ie vast in de hh-pot gooien
IK geval van nood voedzaam etenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze snoepwerk en cosmetica in privé bezit hebben snap ik, maar wat Erik dan heeft is raar.
Spliterwten
HIj wilde nog heel wat eieren kopen van dat geld vertelde hij van de week tegen Marcianoquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Meenemen kan niet, dus wellicht kan ie nog wat zieltjes winnen
Hij krijgt het in september terug?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien uitlenenDat heeft hij al vaker gedaan en konden ze toch de hoognodige dingen kopen.
Die kan hij dan door zijn macaroni doen. Heerlijk toch.. macaroni met spliterwten en ketchupquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze snoepwerk en cosmetica in privé bezit hebben snap ik, maar wat Erik dan heeft is raar.
Spliterwten
lang houdbaar en droog te bewaren. Is gewoon een vorm van voorraad hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spliterwten
Dat moet lukken van dat geldquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj wilde nog heel wat eieren kopen van dat geld vertelde hij van de week tegen Marciano
Waarom zou hij dat moeten geven? Is toch zijn geld? Goed dat hij dat tot nu toe nog niet zelf heeft opgemaakt en goed dat hij het niet eerder ook al heeft gegeven want dan hadden ze nu niets gehad.quote:
Ja daar kan je er wel een paar van kopen lijkt mijquote:
Het geluid ervan zou je denken dat het van die vieze kalknagels zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:14 schreef spapaars het volgende:
Nou daar zaten we op te wachten, Isaac die zijn teennagels knipt.
Niet eerder uitgegeven?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten geven? Is toch zijn geld? Goed dat hij dat tot nu toe nog niet zelf heeft opgemaakt en goed dat hij het niet eerder ook al heeft gegeven want dan hadden ze nu niets gehad.
Ik vind dat hij dat goed heeft gedaan om het al die tijd achter de hand te houden
Ik hoorde gister Bern op kantoor berekenen dat hij nog iets van ¤450 euro heeftquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien uitlenenDat heeft hij al vaker gedaan en konden ze toch de hoognodige dingen kopen.
Mirthe is wel met de Bro's, nu tilt Isaak haar op en gooit haar op haar bedquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:16 schreef lojanda het volgende:
Marciano is weer met Mirthe aan het kletsen.. hij blijft het wel proberen om haar mee te krijgen en met hun mee te stemmen.
Volgens mij is dat bedrag niet om eten of snoep van te kopen toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister Bern op kantoor berekenen dat hij nog iets van ¤450 euro heeft
hoop zo dat myrthe de 2 gluiperds doorheeftquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is wel met de Bro's, nu tilt Isaak haar op en gooit haar op haar bed
Ik vind haar vrij naiëf dus ben er bang voor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop zo dat myrthe de 2 gluiperds doorheeft
HIj kan ook gewoon zeggen niet doen Mirthe, maar door haar zo op te pakken en op bed te leggen komt nogal intiem overquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:23 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Mirthe en Isaac even close, ze omarmen elkaar, maar het lijkt te close voor Isaac. Hij laat haar haar voorzichtig op bed vallen. Hij voelde zich ongemakkelijk. Mirthe werd er lacherig van.
Jaja Isaac kiest eieren voor zijn geldquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj wilde nog heel wat eieren kopen van dat geld vertelde hij van de week tegen Marciano
Dat kan maar het gaat om het gewonnen geld waarvan hij ook bij de jumbo mag bestellen.. daar is hij al die tijd heel zuinig mee geweest om dit soort momenten te dekken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister Bern op kantoor berekenen dat hij nog iets van ¤450 euro heeft
Klopt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bedrag niet om eten of snoep van te kopen toch?
Omdat er een camera op staat.. je ziet hem op het laatst naar de camera kijkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:23 schreef spapaars het volgende:
Een paar dagen terug had Mirthe het over een nogal handtastelijke Isaac.
Maar hier kroop zij toch op hem.
[ afbeelding ]
Zou Mirthe het verteld hebben tegen hem?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:30 schreef Harry het volgende:
Jasper heeft door dat de Bro's Mirthe aan het inpakken zijn.
Tuurlijk weet ze echt wel wat ze aan het doen zijn..quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop zo dat myrthe de 2 gluiperds doorheeft
Die zit nu in 'n dwangbuis....quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:26 schreef Inka het volgende:
Zou Babette al bij een psycholoog zitten na het lezen van alles wat er over haar geschreven is op social media?😈
Wat is die Nederlandse taal toch mooi.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jaja Isaac kiest eieren voor zijn geld
Ik heb begrepen tegen Wendy, en die weer naar Jasper.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zou Mirthe het verteld hebben tegen hem?
Goedemorgen..
nou...............................quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ze echt wel wat ze aan het doen zijn..
Heel goed!!quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb begrepen tegen Wendy, en die weer naar Jasper.
Met z’n drieën? En Wendy dan?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:27 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Sasha: dat heb ik ook met Erik, zo gauw het dichterbij komt naait hij je erbij.
Jasper: we moeten met ons drieën blijven.
Ja,ze heeft tegen Jasper gezegd dat de bro's op hem gaan. Dat gelooft Jasper( en Sas) niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zou Mirthe het verteld hebben tegen hem?
Goedemorgen..
Sasha Bern Jasper.quote:
Dat is dan weer naďef.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja,ze heeft tegen Jasper gezegd dat de bro's op hem gaan. Dat gelooft Jasper( en Sas) niet.
Hoe durft ie, de motherfockerquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:33 schreef Harry het volgende:
Sasha: ik vind Marciano een te grote mond hebben......
Dat ze naar medebewoners het er over had dat Isaac wat handtastelijk is, dan moet je ook niet aan hem gaan hangen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat er een camera op staat.. je ziet hem op het laatst naar de camera kijken![]()
Mirthe houdt geen rekening met camera’s die heeft ook niets te verbergen.
Zo is Mirthe...." ik doe niets fout"quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze naar medebewoners het er over had dat Isaac wat handtastelijk is, dan moet je ook niet aan hem gaan hangen.
Niet zo slim.
En niet met hun bedoelen zequote:Op maandag 7 augustus 2023 09:39 schreef Harry het volgende:
Sasha en Jasper maken zich zorgen over, dat Mirthe de laatste dagen te close is met de anderen.
Op Stream 2 !!quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:42 schreef Adat231 het volgende:
@:DGK_Tegengas gesprek tussen jappie en sasha is filmpjeswaardig Tijd rond 9:24
jammerquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Op Stream 2 !!
DGK heeft vaak alleen Stream 1 lopen.
ze bespreken net dat ze niet met haar in de finale willen staan maar met z'n drieenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
En niet met hun bedoelen ze![]()
Ze willen Mirthe gewoon gebruiken voor hun team maar daar hoeft Mirthe niet aan mee te werken. Als ze denkt op een andere manier meer kans te maken dan is dat haar goed recht.
myrthe heeft vooral het geluk gehad dat ze 2 vrijstellingen hadquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ze bespreken net dat ze niet met haar in de finale willen staan maar met z'n drieen![]()
ze zijn denk ik erg huiverig om tegenover mirthe te staan, Ze is sterk, weet veel en is slim.
Dat weten we natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe heeft vooral het geluk gehad dat ze 2 vrijstellingen had
En daarnaast had iedereen die opdracht tegen Moraima toch wel gewonnen. Babette had ook niet gekozen om tegen Mirthe te spelen. Die vrijstellingen had ze helemaal niet nodig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we natuurlijk niet.
Dat Erik die had werd ze ook niet genomineerd.
En die vrijstellingen heeft ze gewonnen met kennis.
okquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we natuurlijk niet.
Dat Erik die had werd ze ook niet genomineerd.
En die vrijstellingen heeft ze gewonnen met kennis.
Mirthe doet het echt allemaal zelf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:23 schreef spapaars het volgende:
Een paar dagen terug had Mirthe het over een nogal handtastelijke Isaac.
Maar hier kroop zij toch op hem.
[ afbeelding ]
Maar hij zei een paar dagen geleden ook met Wendy over te willen blijven?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha, bern en jappie zijn al veel langer een groepje.
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ze willen Mirthe gewoon gebruiken voor hun team maar daar hoeft Mirthe niet aan mee te werken. Als ze denkt op een andere manier meer kans te maken dan is dat haar goed recht.
En Isaacquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar hij zei een paar dagen geleden ook met Wendy over te willen blijven?
Maar ja hij flirt er op los en Mirthe is heel aanhankelijk en aanhalig..quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze naar medebewoners het er over had dat Isaac wat handtastelijk is, dan moet je ook niet aan hem gaan hangen.
Niet zo slim.
Van wat?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja net als Erik die nog geld van Babette krijgt
Dat hele nomineren is toch niet goed te volgen, zo stemmen ze op Wendy, en daarna geen enkele stem.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
En daarnaast had iedereen die opdracht tegen Moraima toch wel gewonnen. Babette had ook niet gekozen om tegen Mirthe te spelen. Die vrijstellingen had ze helemaal niet nodig.
Dat kan hij denken maar Sasha is voorlopig de sterkste tot nu toe en dat moet hij dan nog maar bewijzen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jasper weet dat hij van Sas en Bern kan winnen
Als je niet kan zingen kun je het nog altijd proberen met rappen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Deze guy komt uit Alie ( Almere?!?!l) die is half Nederlands half Su. Deze nummer is gruwelijk
Zoals ik al eerder zij.. laat Mirthe maar schuivenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die snapte ik ook niet..quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Deze guy komt uit Alie ( Almere?!?!l) die is half Nederlands half Su. Deze nummer is gruwelijk
Gruwelijk dikke muziek van die guyz man en die werkt alleen met alleen lil kleine bro,je weet toch bro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Kutklere muziek komt er vanuit kamer 4.
Met je eens hoor.. Wendy heeft zich al die tijd verscholen achter anderen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:07 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel en wendy dan , niet vergeten dat wendy lange tijd met groep van ice meestemde
lees veel op sm , topper sasha dat ze bep er heeft uitgespeeld , nu is wendy veilig , sasha volgende eli op de stip
wendy is een topper maar zeker geen heilige , als ze wint ik gun het haar wel , andere iets meer zal wendy zelf te ook haar spel moeten gaan spelen
quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het toch ook zo’n lachwekkende taal.. ze denken zo stoer te zijn in hun taal en gedrag maar voor mij zijn het echt gewoon kneuzen
Ik zag het ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]grappig ik zat net het zelfde te denken en hard op te lachen toen isak net na de muziek de loods in kwam lopen met zo.n hoofd van kijk mij nou stoer zijn
Nou misschien als ze jong zijn maar stoer is het niet als een man van 40 dat doetquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het toch ook zo’n lachwekkende taal.. ze denken zo stoer te zijn in hun taal en gedrag maar voor mij zijn het echt gewoon kneuzen
jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef Hildetje het volgende:
Heeft Babs eigenlijk ooit dat cadeau aan tiano gegeven? Een whiskey karaf ofzo?
Zeker niet stoer maar dat is wel wat ze uit willen stralen. Stoer cool echte mannen hoe je het ook wil noemen maar voor mij is het het tegenovergestelde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou misschien als ze jong zijn maar stoer is het niet als een man van 40 dat doet
Ja een karaf in de vorm van een geweer.( egg dik,G)quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef Hildetje het volgende:
Heeft Babs eigenlijk ooit dat cadeau aan tiano gegeven? Een whiskey karaf ofzo?
Het is eigenlijk een belachelijk programma waarbij je met helemaal niks doen ruim 8 ton kunt winnen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop wel dat bij de eerste eliminatie Jasper vertrekt want hem gun ik de prijzenpot nog het minste..
Ze hebben 30 anderen weg gespeeld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een belachelijk programma waarbij je met helemaal niks doen ruim 8 ton kunt winnen.
Sasha heeft er twee keer voor gestreden. Wendy een kwart keer. De rest heeft nog niks gedaan.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben 30 anderen weg gespeeld.![]()
Alhoewel.![]()
De meesten zijn zelf weg gegaan.
Een jaar opgesloten zitten met (mede)idioten, noem dat maar nietsquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een belachelijk programma waarbij je met helemaal niks doen ruim 8 ton kunt winnen.
Sasha heeft er twee keer voor gestreden. Wendy een kwart keer. De rest heeft nog niks gedaan.
de nog net niet inteelt-broos?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:22 schreef juul. het volgende:
Jasper net met Wendy op de slaapkamer: " zij kennen elkaar heel goed dat moet je niet vergeten"
Vermoedelijk over Marciano en Isaac
Wendy: " ik vraag het straks wel aan Mirthe"
Raar toch, hoop dat die twee bro's er eens tegelijk op komen, helaas zal dat voorlopig nog niet gebeurenquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Marcia en isa zijn in mijn ogen een triest soort mannetjes...niets aantrekkelijks aanquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet stoer maar dat is wel wat ze uit willen stralen. Stoer cool echte mannen hoe je het ook wil noemen maar voor mij is het het tegenovergestelde.
Ja, dat je dan als 40-jarige naar die sneue drillrappertjes gaat luisteren met hun stoere taal dat als je ze verkeerd aankijkt ze je neersteken of hun pistool pakken. Oehoe, stoer hoor, geweld verheerlijken. Dan ben je echt een man 🤮quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze kwamen dan ook in een gespreid bedje, er was niets om op te bouwen, en dat was juist een dikke pluspunt met Utopia.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het allerergste. Een jaar leven in een bubbel. Voor geen goud zou ik dat doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een jaar opgesloten zitten met (mede)idioten, noem dat maar niets
Daarom zei ik net al dat Sasha tot nu toe de sterkste speler is en het meest heeft gepresteerdquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:44 schreef juul. het volgende:
Over wie hadden isaac en Marciano het, ik hoor moraalridder, hij heeft jullie gewoon gebruikt
Ik heb er ook helemaal niets meequote:Op maandag 7 augustus 2023 10:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Marcia en isa zijn in mijn ogen een triest soort mannetjes...niets aantrekkelijks aan
Hun groep is te klein geworden, ze rekruteren uit de andere groep.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:44 schreef juul. het volgende:
Over wie hadden isaac en Marciano het, ik hoor moraalridder, hij heeft jullie gewoon gebruikt
big boss ice oreert weer veelquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac zegt dat ze voor voor verwarring moeten zorgen. Manipuleren.
Volgens Marciano krijgen ze Erik gewoon mee.
Isaac: We moeten zorgen voor ruis en verdeling. Dat is wat ze moeten doen.
Ik hoor namen noemen als ze Jappie mee nemen dat gaan ze voor haar en als ze haar meeneemen gaan ze voor Erik. Ik denk dat ze met haar Mirthe bedoelen.
Isaac: Verwarring. Pressure. Ruis.
Isaac en Marciano bespreken hun tactiek en Marciano verteld over zijn gesprek met Mirthe.
Dit dus!!quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Isaac en Marciano zo stoer aan het doen zijn omdat ze bang zijn dat ze de eindfinale niet halen.
Maar angst mag je niet tonen dus dan maar opscheppen dat ze een plan hebben en dat ze weten wat ze moeten doen.
rupi en ima weten van de bro s hun plan , was ima die met het plan op de proppen kwamquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat mij opvalt is dat Marciano en Isaac bijna niet bij Rupert en Immi zijn. Die praten niet veel met elkaar.
Of is dit tactiek? Want ik dacht dat zij met z'n vieren 1 groep zijn.
Zal nog niet zo makkelijk zijn. Wendy is vrij loyaal en Mirthe en Erik zijn niet gek.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
De bro's willen Mirthe en Wendy uit elkaar.
En Jasper bij Sasha en Bern weg.
En Erik inpalmen.
en dan nu ineens proberen om jasper weg te krijgen bij Bern en Sashaquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zal nog niet zo makkelijk zijn. Wendy is vrij loyaal en Mirthe en Erik zijn niet gek.
onderschat erik niet , die wil maar al te graag winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zal nog niet zo makkelijk zijn. Wendy is vrij loyaal en Mirthe en Erik zijn niet gek.
de bro s schijten 7 kleuren stront nuquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan nu ineens proberen om jasper weg te krijgen bij Bern en Sasha
ze zijn in blinde paniek, de stoere bro's, weten van angst niet meer wat ze moeten verzinnen
alle macht in een keer kwijt
Kan mij niet erg genoeg zijn..quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s schijten 7 kleuren stront nu
Erg mooiquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan nu ineens proberen om jasper weg te krijgen bij Bern en Sasha
ze zijn in blinde paniek, de stoere bro's, weten van angst niet meer wat ze moeten verzinnen
alle macht in een keer kwijt
Ik hoop dat er snel een eliminatie komt en hun nog niet klaar zijn met de uitvoer van hun plannen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
De bro's willen Mirthe en Wendy uit elkaar.
En Jasper bij Sasha en Bern weg.
En Erik inpalmen.
ben bang dat de FEBO ons dat niet gaat gunnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:14 schreef IkFok het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat er snel een eliminatie komt en hun nog niet klaar zijn met de uitvoer van hun plannen.
Die Isaac en Marciano mogen er voor mij als eerste uit.
de bro's kunnen allerlei plannen bedenken, maar dat wil nog niet zeggen dat die plannen lukkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:14 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel een eliminatie komt en hun nog niet klaar zijn met de uitvoer van hun plannen.
Die Isaac en Marciano mogen er voor mij als eerste uit.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
Immi, Rupert, Isaac en Marciano nu in gesprek. Immi vraagt of hij een duwtje moet geven.
Het is ze opgevallen dat de andere groep veel leest.
Ze gaan nu ook lezen.
Ze gaan zich inschrijven voor het lezen zodat de anderen niet meer kunnen lezen.
Misschien wel de meest slimme van de 4. Met een kennis eli kunnen ze het beste Marcia doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:19 schreef cinsan het volgende:
mister geghege is ook gevaarlijk gastje
dag is nog niet om , tranquiloquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:22 schreef Frummelie het volgende:
Nou het blijft zoemerloos... alles vroeg uit bed en dan nakkes, nada....
Het zal toch niet zo zijn dat Febo die Marciano erin wil houden richting finale? Na alles wat hij aan agressie geflikt heeft en wasrvoor geen gele kaart is gekomen...quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben bang dat de FEBO ons dat niet gaat gunnen
Nou ja, een geel kaartje dan (duw Jeffrey), maar niet voor die nekklem.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:27 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo zijn dat Febo die Marciano erin wil houden richting finale? Na alles wat hij aan agressie geflikt heeft en wasrvoor geen gele kaart is gekomen...
Die van Sasha ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Hilarisch, Mirthe mag na het programma de achternamen van Bern en Sasha weten, die van Bern staat gewoon op internet...
Die duw vond ik ergens ook wel terecht. Het had fout kunnen aflopen maar als iemand blijft treiteren dan kan je weleens iets terug verwachten. Een houtje tussen de deur doen zodat hij blijft openstaan en dan expres kabaal maken om iemand wakker te houden die had aangegeven te willen slapen vind ik echt wel pestgedrag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou ja, een geel kaartje dan (duw Jeffrey), maar niet voor die nekklem.
Gisteravond zei Marciano tegen Mirthe, dat hij die duw voor de groep had gedaan
Die idioterie van die 2.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Hilarisch, Mirthe mag na het programma de achternamen van Bern en Sasha weten, die van Bern staat gewoon op internet...
Ooh daar had ik nog niet eens naar gekeken, ik deed Bern voor de gein, nou binnen een floep en flap gevonden..quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die van Sasha ook![]()
Zie op wikipedia dat bijna alle deelnemers met voor en achternaam staan.
Dat is gewoon provoceren... niet oké, komt vaak ellende van..quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die duw vond ik ergens ook wel terecht. Het had fout kunnen aflopen maar als iemand blijft treiteren dan kan je weleens iets terug verwachten. Een houtje tussen de deur doen zodat hij blijft openstaan en dan expres kabaal maken om iemand wakker te houden die had aangegeven te willen slapen vind ik echt wel pestgedrag.
Ik vind een duw, klap ,stomp, schop nooit terecht. Gewoon van elkaar afblijven wat dat betreftquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is gewoon provoceren... niet oké, komt vaak ellende van..
Maar Sasha is helemaal nergens te vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
jawel hoor goed kijken op googlequote:Op maandag 7 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar Sasha is helemaal nergens te vinden.
Ik had het anders zo gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Absoluut, ik praat het ook niet goed.. maar als Jeff niet geprovoceerd had, had het niet gebeurt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een duw, klap ,stomp, schop nooit terecht. Gewoon van elkaar afblijven wat dat betreft
Jawel maar dat heb je al gezien bij Engine...quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop dingen in het leven waarbij je kan zeggen als die niet dat dan had die dat nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Absoluut, ik praat het ook niet goed.. maar als Jeff niet geprovoceerd had, had het niet gebeurt.
Maar je gaat toch niet schoppen of slaan, duwen uit het niets, dan is er vaak iets aan vooraf gegaan... je hebt er altijd debielen bij die voor de lol iemand in elkaar slaan maar daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop dingen in het leven waarbij je kan zeggen als die niet dat dan had die dat niet![]()
Het is in EJVJL land mooi weer, Mirthe en Wendy doen buiten hun ding
is stelling voor geplaast en goedgekeurdquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:08 schreef magnaal het volgende:
Als ze niet genoeg eten hebben en ze gaan iets bijspijkeren door een opdracht, gaan die drie potten shag dan toch gewoon door? Ongeacht wat ze binnenhalen?
Over een uurtje of zoquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Sasha mag geloven wordt het weer eliminatie, maar logischer lijkt me verdien of vrijstelling...
Ach wat maakt het uit, in ieder geval is er weer wat leven in de brouwerij
aub geen vrijstelling , knokken voor finaleplaats zonder vrijstellingquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Sasha mag geloven wordt het weer eliminatie, maar logischer lijkt me verdien of vrijstelling...
Ik weet niet wat een stelling is binnen EJVL Is dat iets wat dan hoe dan ook moet worden uigevoerd?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
is stelling voor geplaast en goedgekeurd
Jah, uren tijd rekken is óók TV maken tegenwoordigquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over een uurtje of zoals we geluk hebben
Denk ik ook, want geen geldquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Ik heb even gekeken en mijn glazen bol zegt verdienopdracht.
iemand wi scheld voor rook waar uit de prijzen pot , die gooit dat in de groep , bewoners kunnen op groen =ja of rood =nee gaan staan , meeste stemmen ja telt en mag er rookwaar besteld worden uit de prijzenpotquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een stelling is binnen EJVL Is dat iets wat dan hoe dan ook moet worden uigevoerd?
spelbrekerquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Ik heb even gekeken en mijn glazen bol zegt verdienopdracht.
Owww okee! Dat wist ik niet, wel leuk dat ze elkaar dat gunnen dan...Dank je wel voor de uitlegquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
iemand wi scheld voor rook waar uit de prijzen pot , die gooit dat in de groep , bewoners kunnen op groen =ja of rood =nee gaan staan , meeste stemmen ja telt en mag er rookwaar besteld worden uit de prijzenpot
quote:
ggdquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Owww okee! Dat wist ik niet, wel leuk dat ze elkaar dat gunnen dan...Dank je wel voor de uitleg
Jappie en Sas hadden Wendy alleen nodig om bij groep ice weg te krijgen. Dit is een van de eerste die ze op de stip zetten.quote:
Na Marciano, Isaac, Immi en Rupert.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jappie en Sas hadden Wendy alleen nodig om bij groep ice weg te krijgen. Dit is een van de eerste die ze op de stip zetten.
Die gaan helemaal nergens heen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Na Marciano, Isaac, Immi en Rupert.
Verdien vandaag eli kan ook morgenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef cinsan het volgende:
eli vandaag , verdien kan morgen ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wendy is zelf weggegaan bij team ice , vergeten dat heel team ice wendy op de stip zettequote:Op maandag 7 augustus 2023 12:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jappie en Sas hadden Wendy alleen nodig om bij groep ice weg te krijgen. Dit is een van de eerste die ze op de stip zetten.
Precies dat.... we willen reuring, sensatie, kleine ruzietjes zonder wonden enzo...quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemiddag en net op tijd lees ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:27 schreef Tascha071 het volgende:
Sas gaf net n lekkere sneer naar Erik. Erik maakte het grapje.. toen ze het over teken hadden. “ take that heeft daar n grapje over gemaakt hč!” Take on me!! Sas:” oh echt hč elke dag door deze grapjes” later nog” Erik! Als het een Eli is hč!!! Dan weet je het”
Moet hij hem wel goed maken. Take on Me was niet van Take That maar van A-HA.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:27 schreef Tascha071 het volgende:
Sas gaf net n lekkere sneer naar Erik. Erik maakte het grapje.. toen ze het over teken hadden. “ take that heeft daar n grapje over gemaakt hč!” Take on me!! Sas:” oh echt hč elke dag door deze grapjes” later nog” Erik! Als het een Eli is hč!!! Dan weet je het”
Jij schrijft het en ik dacht het opeens.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet hij hem wel goed maken. Take on Me was niet van Take That maar van A-HA.
DIe doet maar wat, hij wisselt net zo makkelijk als hij het fout heeftquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano deze keer met een witte sjaal
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon de slechtste gaat naar huis
Zal wel bijgeloof zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe doet maar wat, hij wisselt net zo makkelijk als hij het fout heeft
Nooit van die theorie gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rood zou eli betekenen en wit toch verdienopdracht?
Dat is Marciano theoriequote:
Dat zou dus betekenen, dat hij voorinformatie heeft. Geloof ik niets vanquote:
De laatste maanden heeft hij (bijna) iedere keer de verkeerde kleur bandana omquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee verder maar alleen wat ik hier heb gelezen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen, dat hij voorinformatie heeft. Geloof ik niets van
dat doet hij al vanaf het begin, gewoon een gok wat hij denkt dat het wordtquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Thanks, lekker snel ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:43 schreef Hoempah het volgende:
DAG343 verdienopdracht: plankjes balanceren - de uitleg [1 min 28 sec]
Filmpje: https://streamable.com/iizazr
Dan ben je toch ook geen winnaar als jij je altijd achter andere hebt verschuilt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Volgens mij is Wendy de enige zonder complot, heeft idd steeds verschuilt achter andere, maar van enige theorieën heb ik haar nog niet kunnen betrappen.
dus sasha heeft dat verzonnen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een gerucht maar nog geen waarheid.
Isaac staat er weer bij alsof hij het allemaal al wel weet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:43 schreef Hoempah het volgende:
DAG343 verdienopdracht: plankjes balanceren - de uitleg [1 min 28 sec]
Filmpje: https://streamable.com/iizazr
[ afbeelding ]
Dat zou in het nieuwe regelement staan als we het mogen geloven, dat wordt vaak bij een nieuwe manager aangepastquote:
Kan ook niet anders.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat doet hij al vanaf het begin, gewoon een gok wat hij denkt dat het wordt
Optimistquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zeg vast 10 balletjes ¤300 , keer maar vast uit
Wanneer wel dan? Wendy heeft veel voor de groep gedaan, iedereen knippen, haren verven, nephaar erin maken bij Zoe, koken etc. Ze heeft zich aangesloten bij een groep en stemde met ze mee, dat deed eigenlijk bijna iedereenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen winnaar als jij je altijd achter andere hebt verschuilt.
Heb ik dat geschreven?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen winnaar als jij je altijd achter andere hebt verschuilt.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het gemist heeft, een verdien opdracht
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |