Misschien wel de meest slimme van de 4. Met een kennis eli kunnen ze het beste Marcia doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:19 schreef cinsan het volgende:
mister geghege is ook gevaarlijk gastje
dag is nog niet om , tranquiloquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:22 schreef Frummelie het volgende:
Nou het blijft zoemerloos... alles vroeg uit bed en dan nakkes, nada....
Het zal toch niet zo zijn dat Febo die Marciano erin wil houden richting finale? Na alles wat hij aan agressie geflikt heeft en wasrvoor geen gele kaart is gekomen...quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben bang dat de FEBO ons dat niet gaat gunnen
Nou ja, een geel kaartje dan (duw Jeffrey), maar niet voor die nekklem.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:27 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo zijn dat Febo die Marciano erin wil houden richting finale? Na alles wat hij aan agressie geflikt heeft en wasrvoor geen gele kaart is gekomen...
Die van Sasha ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Hilarisch, Mirthe mag na het programma de achternamen van Bern en Sasha weten, die van Bern staat gewoon op internet...
Die duw vond ik ergens ook wel terecht. Het had fout kunnen aflopen maar als iemand blijft treiteren dan kan je weleens iets terug verwachten. Een houtje tussen de deur doen zodat hij blijft openstaan en dan expres kabaal maken om iemand wakker te houden die had aangegeven te willen slapen vind ik echt wel pestgedrag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou ja, een geel kaartje dan (duw Jeffrey), maar niet voor die nekklem.
Gisteravond zei Marciano tegen Mirthe, dat hij die duw voor de groep had gedaan
Die idioterie van die 2.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Hilarisch, Mirthe mag na het programma de achternamen van Bern en Sasha weten, die van Bern staat gewoon op internet...
Ooh daar had ik nog niet eens naar gekeken, ik deed Bern voor de gein, nou binnen een floep en flap gevonden..quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die van Sasha ook![]()
Zie op wikipedia dat bijna alle deelnemers met voor en achternaam staan.
Dat is gewoon provoceren... niet oké, komt vaak ellende van..quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die duw vond ik ergens ook wel terecht. Het had fout kunnen aflopen maar als iemand blijft treiteren dan kan je weleens iets terug verwachten. Een houtje tussen de deur doen zodat hij blijft openstaan en dan expres kabaal maken om iemand wakker te houden die had aangegeven te willen slapen vind ik echt wel pestgedrag.
Ik vind een duw, klap ,stomp, schop nooit terecht. Gewoon van elkaar afblijven wat dat betreftquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is gewoon provoceren... niet oké, komt vaak ellende van..
Maar Sasha is helemaal nergens te vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
jawel hoor goed kijken op googlequote:Op maandag 7 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar Sasha is helemaal nergens te vinden.
Ik had het anders zo gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Absoluut, ik praat het ook niet goed.. maar als Jeff niet geprovoceerd had, had het niet gebeurt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een duw, klap ,stomp, schop nooit terecht. Gewoon van elkaar afblijven wat dat betreft
Jawel maar dat heb je al gezien bij Engine...quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop dingen in het leven waarbij je kan zeggen als die niet dat dan had die dat nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Absoluut, ik praat het ook niet goed.. maar als Jeff niet geprovoceerd had, had het niet gebeurt.
Maar je gaat toch niet schoppen of slaan, duwen uit het niets, dan is er vaak iets aan vooraf gegaan... je hebt er altijd debielen bij die voor de lol iemand in elkaar slaan maar daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop dingen in het leven waarbij je kan zeggen als die niet dat dan had die dat niet![]()
Het is in EJVJL land mooi weer, Mirthe en Wendy doen buiten hun ding
is stelling voor geplaast en goedgekeurdquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:08 schreef magnaal het volgende:
Als ze niet genoeg eten hebben en ze gaan iets bijspijkeren door een opdracht, gaan die drie potten shag dan toch gewoon door? Ongeacht wat ze binnenhalen?
Over een uurtje of zoquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Sasha mag geloven wordt het weer eliminatie, maar logischer lijkt me verdien of vrijstelling...
Ach wat maakt het uit, in ieder geval is er weer wat leven in de brouwerij
aub geen vrijstelling , knokken voor finaleplaats zonder vrijstellingquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Sasha mag geloven wordt het weer eliminatie, maar logischer lijkt me verdien of vrijstelling...
Ach wat maakt het uit, in ieder geval is er weer wat leven in de brouwerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |