Dan zijn er een hoop dingen in het leven waarbij je kan zeggen als die niet dat dan had die dat nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Absoluut, ik praat het ook niet goed.. maar als Jeff niet geprovoceerd had, had het niet gebeurt.
Maar je gaat toch niet schoppen of slaan, duwen uit het niets, dan is er vaak iets aan vooraf gegaan... je hebt er altijd debielen bij die voor de lol iemand in elkaar slaan maar daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop dingen in het leven waarbij je kan zeggen als die niet dat dan had die dat niet![]()
Het is in EJVJL land mooi weer, Mirthe en Wendy doen buiten hun ding
is stelling voor geplaast en goedgekeurdquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:08 schreef magnaal het volgende:
Als ze niet genoeg eten hebben en ze gaan iets bijspijkeren door een opdracht, gaan die drie potten shag dan toch gewoon door? Ongeacht wat ze binnenhalen?
Over een uurtje of zoquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Sasha mag geloven wordt het weer eliminatie, maar logischer lijkt me verdien of vrijstelling...
Ach wat maakt het uit, in ieder geval is er weer wat leven in de brouwerij
aub geen vrijstelling , knokken voor finaleplaats zonder vrijstellingquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Sasha mag geloven wordt het weer eliminatie, maar logischer lijkt me verdien of vrijstelling...
Ach wat maakt het uit, in ieder geval is er weer wat leven in de brouwerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |