Een jaar opgesloten zitten met (mede)idioten, noem dat maar nietsquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een belachelijk programma waarbij je met helemaal niks doen ruim 8 ton kunt winnen.
Sasha heeft er twee keer voor gestreden. Wendy een kwart keer. De rest heeft nog niks gedaan.
de nog net niet inteelt-broos?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:22 schreef juul. het volgende:
Jasper net met Wendy op de slaapkamer: " zij kennen elkaar heel goed dat moet je niet vergeten"
Vermoedelijk over Marciano en Isaac
Wendy: " ik vraag het straks wel aan Mirthe"
Raar toch, hoop dat die twee bro's er eens tegelijk op komen, helaas zal dat voorlopig nog niet gebeurenquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een belachelijk programma waarbij je met helemaal niks doen ruim 8 ton kunt winnen.
Sasha heeft er twee keer voor gestreden. Wendy een kwart keer. De rest heeft nog niks gedaan.
Marcia en isa zijn in mijn ogen een triest soort mannetjes...niets aantrekkelijks aanquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet stoer maar dat is wel wat ze uit willen stralen. Stoer cool echte mannen hoe je het ook wil noemen maar voor mij is het het tegenovergestelde.
Ja, dat je dan als 40-jarige naar die sneue drillrappertjes gaat luisteren met hun stoere taal dat als je ze verkeerd aankijkt ze je neersteken of hun pistool pakken. Oehoe, stoer hoor, geweld verheerlijken. Dan ben je echt een man 🤮quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het toch ook zo’n lachwekkende taal.. ze denken zo stoer te zijn in hun taal en gedrag maar voor mij zijn het echt gewoon kneuzen
Ze kwamen dan ook in een gespreid bedje, er was niets om op te bouwen, en dat was juist een dikke pluspunt met Utopia.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het allerergste. Een jaar leven in een bubbel. Voor geen goud zou ik dat doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een jaar opgesloten zitten met (mede)idioten, noem dat maar niets
Daarom zei ik net al dat Sasha tot nu toe de sterkste speler is en het meest heeft gepresteerdquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:44 schreef juul. het volgende:
Over wie hadden isaac en Marciano het, ik hoor moraalridder, hij heeft jullie gewoon gebruikt
Ik heb er ook helemaal niets meequote:Op maandag 7 augustus 2023 10:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Marcia en isa zijn in mijn ogen een triest soort mannetjes...niets aantrekkelijks aan
Hun groep is te klein geworden, ze rekruteren uit de andere groep.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:44 schreef juul. het volgende:
Over wie hadden isaac en Marciano het, ik hoor moraalridder, hij heeft jullie gewoon gebruikt
big boss ice oreert weer veelquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac zegt dat ze voor voor verwarring moeten zorgen. Manipuleren.
Volgens Marciano krijgen ze Erik gewoon mee.
Isaac: We moeten zorgen voor ruis en verdeling. Dat is wat ze moeten doen.
Ik hoor namen noemen als ze Jappie mee nemen dat gaan ze voor haar en als ze haar meeneemen gaan ze voor Erik. Ik denk dat ze met haar Mirthe bedoelen.
Isaac: Verwarring. Pressure. Ruis.
Isaac en Marciano bespreken hun tactiek en Marciano verteld over zijn gesprek met Mirthe.
Dit dus!!quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Isaac en Marciano zo stoer aan het doen zijn omdat ze bang zijn dat ze de eindfinale niet halen.
Maar angst mag je niet tonen dus dan maar opscheppen dat ze een plan hebben en dat ze weten wat ze moeten doen.
rupi en ima weten van de bro s hun plan , was ima die met het plan op de proppen kwamquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat mij opvalt is dat Marciano en Isaac bijna niet bij Rupert en Immi zijn. Die praten niet veel met elkaar.
Of is dit tactiek? Want ik dacht dat zij met z'n vieren 1 groep zijn.
Zal nog niet zo makkelijk zijn. Wendy is vrij loyaal en Mirthe en Erik zijn niet gek.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
De bro's willen Mirthe en Wendy uit elkaar.
En Jasper bij Sasha en Bern weg.
En Erik inpalmen.
en dan nu ineens proberen om jasper weg te krijgen bij Bern en Sashaquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zal nog niet zo makkelijk zijn. Wendy is vrij loyaal en Mirthe en Erik zijn niet gek.
onderschat erik niet , die wil maar al te graag winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zal nog niet zo makkelijk zijn. Wendy is vrij loyaal en Mirthe en Erik zijn niet gek.
de bro s schijten 7 kleuren stront nuquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan nu ineens proberen om jasper weg te krijgen bij Bern en Sasha
ze zijn in blinde paniek, de stoere bro's, weten van angst niet meer wat ze moeten verzinnen
alle macht in een keer kwijt
Kan mij niet erg genoeg zijn..quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
de bro s schijten 7 kleuren stront nu
Erg mooiquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan nu ineens proberen om jasper weg te krijgen bij Bern en Sasha
ze zijn in blinde paniek, de stoere bro's, weten van angst niet meer wat ze moeten verzinnen
alle macht in een keer kwijt
Ik hoop dat er snel een eliminatie komt en hun nog niet klaar zijn met de uitvoer van hun plannen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
De bro's willen Mirthe en Wendy uit elkaar.
En Jasper bij Sasha en Bern weg.
En Erik inpalmen.
ben bang dat de FEBO ons dat niet gaat gunnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:14 schreef IkFok het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat er snel een eliminatie komt en hun nog niet klaar zijn met de uitvoer van hun plannen.
Die Isaac en Marciano mogen er voor mij als eerste uit.
de bro's kunnen allerlei plannen bedenken, maar dat wil nog niet zeggen dat die plannen lukkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:14 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel een eliminatie komt en hun nog niet klaar zijn met de uitvoer van hun plannen.
Die Isaac en Marciano mogen er voor mij als eerste uit.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
Immi, Rupert, Isaac en Marciano nu in gesprek. Immi vraagt of hij een duwtje moet geven.
Het is ze opgevallen dat de andere groep veel leest.
Ze gaan nu ook lezen.
Ze gaan zich inschrijven voor het lezen zodat de anderen niet meer kunnen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |