Dat hele nomineren is toch niet goed te volgen, zo stemmen ze op Wendy, en daarna geen enkele stem.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
En daarnaast had iedereen die opdracht tegen Moraima toch wel gewonnen. Babette had ook niet gekozen om tegen Mirthe te spelen. Die vrijstellingen had ze helemaal niet nodig.
Dat kan hij denken maar Sasha is voorlopig de sterkste tot nu toe en dat moet hij dan nog maar bewijzen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jasper weet dat hij van Sas en Bern kan winnen
Als je niet kan zingen kun je het nog altijd proberen met rappen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Deze guy komt uit Alie ( Almere?!?!l) die is half Nederlands half Su. Deze nummer is gruwelijk
Zoals ik al eerder zij.. laat Mirthe maar schuivenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
En niet met hun bedoelen ze![]()
Ze willen Mirthe gewoon gebruiken voor hun team maar daar hoeft Mirthe niet aan mee te werken. Als ze denkt op een andere manier meer kans te maken dan is dat haar goed recht.
Ja die snapte ik ook niet..quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Deze guy komt uit Alie ( Almere?!?!l) die is half Nederlands half Su. Deze nummer is gruwelijk
Gruwelijk dikke muziek van die guyz man en die werkt alleen met alleen lil kleine bro,je weet toch bro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Kutklere muziek komt er vanuit kamer 4.
Met je eens hoor.. Wendy heeft zich al die tijd verscholen achter anderen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:07 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel en wendy dan , niet vergeten dat wendy lange tijd met groep van ice meestemde
lees veel op sm , topper sasha dat ze bep er heeft uitgespeeld , nu is wendy veilig , sasha volgende eli op de stip
wendy is een topper maar zeker geen heilige , als ze wint ik gun het haar wel , andere iets meer zal wendy zelf te ook haar spel moeten gaan spelen
quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het toch ook zo’n lachwekkende taal.. ze denken zo stoer te zijn in hun taal en gedrag maar voor mij zijn het echt gewoon kneuzen
Ik zag het ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]grappig ik zat net het zelfde te denken en hard op te lachen toen isak net na de muziek de loods in kwam lopen met zo.n hoofd van kijk mij nou stoer zijn
Nou misschien als ze jong zijn maar stoer is het niet als een man van 40 dat doetquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het toch ook zo’n lachwekkende taal.. ze denken zo stoer te zijn in hun taal en gedrag maar voor mij zijn het echt gewoon kneuzen
jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef Hildetje het volgende:
Heeft Babs eigenlijk ooit dat cadeau aan tiano gegeven? Een whiskey karaf ofzo?
Zeker niet stoer maar dat is wel wat ze uit willen stralen. Stoer cool echte mannen hoe je het ook wil noemen maar voor mij is het het tegenovergestelde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou misschien als ze jong zijn maar stoer is het niet als een man van 40 dat doet
Ja een karaf in de vorm van een geweer.( egg dik,G)quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef Hildetje het volgende:
Heeft Babs eigenlijk ooit dat cadeau aan tiano gegeven? Een whiskey karaf ofzo?
Het is eigenlijk een belachelijk programma waarbij je met helemaal niks doen ruim 8 ton kunt winnen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop wel dat bij de eerste eliminatie Jasper vertrekt want hem gun ik de prijzenpot nog het minste..
Ze hebben 30 anderen weg gespeeld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een belachelijk programma waarbij je met helemaal niks doen ruim 8 ton kunt winnen.
Sasha heeft er twee keer voor gestreden. Wendy een kwart keer. De rest heeft nog niks gedaan.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben 30 anderen weg gespeeld.![]()
Alhoewel.![]()
De meesten zijn zelf weg gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |