Goedemiddag en net op tijd lees ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:27 schreef Tascha071 het volgende:
Sas gaf net n lekkere sneer naar Erik. Erik maakte het grapje.. toen ze het over teken hadden. “ take that heeft daar n grapje over gemaakt hè!” Take on me!! Sas:” oh echt hè elke dag door deze grapjes” later nog” Erik! Als het een Eli is hè!!! Dan weet je het”
Moet hij hem wel goed maken. Take on Me was niet van Take That maar van A-HA.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:27 schreef Tascha071 het volgende:
Sas gaf net n lekkere sneer naar Erik. Erik maakte het grapje.. toen ze het over teken hadden. “ take that heeft daar n grapje over gemaakt hè!” Take on me!! Sas:” oh echt hè elke dag door deze grapjes” later nog” Erik! Als het een Eli is hè!!! Dan weet je het”
Jij schrijft het en ik dacht het opeens.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet hij hem wel goed maken. Take on Me was niet van Take That maar van A-HA.
DIe doet maar wat, hij wisselt net zo makkelijk als hij het fout heeftquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano deze keer met een witte sjaal
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon de slechtste gaat naar huis
Zal wel bijgeloof zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe doet maar wat, hij wisselt net zo makkelijk als hij het fout heeft
Nooit van die theorie gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rood zou eli betekenen en wit toch verdienopdracht?
Dat is Marciano theoriequote:
Dat zou dus betekenen, dat hij voorinformatie heeft. Geloof ik niets vanquote:
De laatste maanden heeft hij (bijna) iedere keer de verkeerde kleur bandana omquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rood zou eli betekenen en wit toch verdienopdracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |