Ik weet niet wat een stelling is binnen EJVL Is dat iets wat dan hoe dan ook moet worden uigevoerd?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
is stelling voor geplaast en goedgekeurd
Jah, uren tijd rekken is óók TV maken tegenwoordigquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over een uurtje of zoals we geluk hebben
Denk ik ook, want geen geldquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Ik heb even gekeken en mijn glazen bol zegt verdienopdracht.
iemand wi scheld voor rook waar uit de prijzen pot , die gooit dat in de groep , bewoners kunnen op groen =ja of rood =nee gaan staan , meeste stemmen ja telt en mag er rookwaar besteld worden uit de prijzenpotquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een stelling is binnen EJVL Is dat iets wat dan hoe dan ook moet worden uigevoerd?
spelbrekerquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Ik heb even gekeken en mijn glazen bol zegt verdienopdracht.
Owww okee! Dat wist ik niet, wel leuk dat ze elkaar dat gunnen dan...Dank je wel voor de uitlegquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
iemand wi scheld voor rook waar uit de prijzen pot , die gooit dat in de groep , bewoners kunnen op groen =ja of rood =nee gaan staan , meeste stemmen ja telt en mag er rookwaar besteld worden uit de prijzenpot
quote:
ggdquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Owww okee! Dat wist ik niet, wel leuk dat ze elkaar dat gunnen dan...Dank je wel voor de uitleg
Jappie en Sas hadden Wendy alleen nodig om bij groep ice weg te krijgen. Dit is een van de eerste die ze op de stip zetten.quote:
Na Marciano, Isaac, Immi en Rupert.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jappie en Sas hadden Wendy alleen nodig om bij groep ice weg te krijgen. Dit is een van de eerste die ze op de stip zetten.
Die gaan helemaal nergens heen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Na Marciano, Isaac, Immi en Rupert.
Verdien vandaag eli kan ook morgenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef cinsan het volgende:
eli vandaag , verdien kan morgen ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wendy is zelf weggegaan bij team ice , vergeten dat heel team ice wendy op de stip zettequote:Op maandag 7 augustus 2023 12:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jappie en Sas hadden Wendy alleen nodig om bij groep ice weg te krijgen. Dit is een van de eerste die ze op de stip zetten.
Precies dat.... we willen reuring, sensatie, kleine ruzietjes zonder wonden enzo...quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Sasha mag geloven wordt het weer eliminatie, maar logischer lijkt me verdien of vrijstelling...
Ach wat maakt het uit, in ieder geval is er weer wat leven in de brouwerij
Goedemiddag en net op tijd lees ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:27 schreef Tascha071 het volgende:
Sas gaf net n lekkere sneer naar Erik. Erik maakte het grapje.. toen ze het over teken hadden. “ take that heeft daar n grapje over gemaakt hè!” Take on me!! Sas:” oh echt hè elke dag door deze grapjes” later nog” Erik! Als het een Eli is hè!!! Dan weet je het”
Moet hij hem wel goed maken. Take on Me was niet van Take That maar van A-HA.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:27 schreef Tascha071 het volgende:
Sas gaf net n lekkere sneer naar Erik. Erik maakte het grapje.. toen ze het over teken hadden. “ take that heeft daar n grapje over gemaakt hè!” Take on me!! Sas:” oh echt hè elke dag door deze grapjes” later nog” Erik! Als het een Eli is hè!!! Dan weet je het”
Jij schrijft het en ik dacht het opeens.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet hij hem wel goed maken. Take on Me was niet van Take That maar van A-HA.
DIe doet maar wat, hij wisselt net zo makkelijk als hij het fout heeftquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano deze keer met een witte sjaal
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon de slechtste gaat naar huis
Zal wel bijgeloof zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe doet maar wat, hij wisselt net zo makkelijk als hij het fout heeft
Nooit van die theorie gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rood zou eli betekenen en wit toch verdienopdracht?
Dat is Marciano theoriequote:
Dat zou dus betekenen, dat hij voorinformatie heeft. Geloof ik niets vanquote:
De laatste maanden heeft hij (bijna) iedere keer de verkeerde kleur bandana omquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rood zou eli betekenen en wit toch verdienopdracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |