Geen idee verder maar alleen wat ik hier heb gelezen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen, dat hij voorinformatie heeft. Geloof ik niets van
dat doet hij al vanaf het begin, gewoon een gok wat hij denkt dat het wordtquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rood zou eli betekenen en wit toch verdienopdracht?
Thanks, lekker snel ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:43 schreef Hoempah het volgende:
DAG343 verdienopdracht: plankjes balanceren - de uitleg [1 min 28 sec]
Filmpje: https://streamable.com/iizazr
Dan ben je toch ook geen winnaar als jij je altijd achter andere hebt verschuilt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Volgens mij is Wendy de enige zonder complot, heeft idd steeds verschuilt achter andere, maar van enige theorieën heb ik haar nog niet kunnen betrappen.
dus sasha heeft dat verzonnen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een gerucht maar nog geen waarheid.
Isaac staat er weer bij alsof hij het allemaal al wel weet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:43 schreef Hoempah het volgende:
DAG343 verdienopdracht: plankjes balanceren - de uitleg [1 min 28 sec]
Filmpje: https://streamable.com/iizazr
[ afbeelding ]
Dat zou in het nieuwe regelement staan als we het mogen geloven, dat wordt vaak bij een nieuwe manager aangepastquote:
Kan ook niet anders.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat doet hij al vanaf het begin, gewoon een gok wat hij denkt dat het wordt
Optimistquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zeg vast 10 balletjes ¤300 , keer maar vast uit
Wanneer wel dan? Wendy heeft veel voor de groep gedaan, iedereen knippen, haren verven, nephaar erin maken bij Zoe, koken etc. Ze heeft zich aangesloten bij een groep en stemde met ze mee, dat deed eigenlijk bijna iedereenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen winnaar als jij je altijd achter andere hebt verschuilt.
Heb ik dat geschreven?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen winnaar als jij je altijd achter andere hebt verschuilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |