SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Word niet echt gewaardeerd als ik dat op mijn werklaptop installeer. Ik vertrouw maar op de updates van @Calandquote:
Pro-tip: gebruik een VPN die ook als Chrome-extensie kan acteren, dan valt het minder op en installeer je feitelijk niks op je werklaptop.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Word niet echt gewaardeerd als ik dat op mijn werklaptop installeer. Ik vertrouw maar op de updates van @:caland
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder stelt meteen weer een gigantische kankervraag
Gras is groen
Kaolo Joep stelt mokerdomme vragen, Arend Martijn en professor Bosz maken hem af.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Jongens ik kan niet kijken, graag verslag.
Niets nieuws dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kaolo Joep stelt mokerdomme vragen, Arend Martijn en professor Bosz maken hem af.
Echt een uitzonderlijk irritante en narcistische man is dat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder stelt meteen weer een gigantische kankervraag
Gras is groen
Oostenrijkse terughoudendheid met nieuwe dingen, komt mettertijd wel los.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet of je dit Trauner aan moet doen, de rol van eerste aanvoerder. Beetje moeilijk, hoe hij daar aan tafel zit.
Wellicht moet hij in de rol groeien.
Had vroeger in de veronderstelling geleefd dat hij sowieso Feyenoorder was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef Caland het volgende:
Professor Bosz is al twee seizoenen groot bewonderaar van de wedstrijden van Feyenoord
Trauner en Slot klikken wel volgens mij jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:46 schreef Caland het volgende:
Wel geinig om twee liefhebbers naast elkaar over voetbal te horen praten.
Ik verwacht eigenlijk dat hij wel een aardig seizoen gaat draaien met PSV, met behoorlijk goed voetbal. Ik zie ze wel tot in april met ons meestrijden voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben benieuwd of Bosz dit seizoen weer zijn "ongrijpbare voetbalprofessor" act op gaat voeren door extreem negatief te zijn na een goede wedstrijd en extreem positief na een slechte wedstrijd. Net een kleuter die man.
Worden idd 2e.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat hij wel een aardig seizoen gaat draaien met PSV, met behoorlijk goed voetbal. Ik zie ze wel tot in april met ons meestrijden voor het kampioenschap.
Ahjoh, op het veld en in de kleedkamer ongetwijfeld een leider. Ze noemen hem niet voor niets de generaal. En Arne zal ook wel niet oerdom zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet of je dit Trauner aan moet doen, de rol van eerste aanvoerder. Beetje moeilijk, hoe hij daar aan tafel zit.
Een rustige aanvoerder, ach dat kan ook wel eens.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh, op het veld en in de kleedkamer ongetwijfeld een leider. Ze noemen hem niet voor niets de generaal. En Arne zal ook wel niet oerdom zijn.
Het is in interviews gewoon een ontzettend saaie man, maar dat boeit verder niks.
Paar pils erin en het gaat stukken beter, Coolsingeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Viquote:Feyenoord breekt transferrecord voor Ueda
Martijn Krabbendam
15.09,
Vandaag
87 Reacties
Ayase Ueda (24) heeft woensdag zijn medische keuring doorstaan. De Japanse international is daarmee definitief van Feyenoord. Hij tekent voor vijf jaar.
Zodra zijn werkvergunning is geregeld, kan hij gaan spelen voor de landskampioen. Deze procedure zal snel worden afgerond, maar niet voor vrijdag. Dat betekent dat Ueda in Feyenoords eerste competitiewedstrijd tegen Fortuna Sittard zijn officiele debuut kan maken.
De Rotterdammers zijn blij met de komst van de spits die bij Cercle Brugge 22 keer wist te scoren. Hij zal in eerste instantie de concurrentiestrijd aangaan met Santiago Giménez, maar lijkt wel verzekerd van twee duels in de Champions League. De Mexicaan is dan geschorst na zijn rode kaart tegen AS Roma.
Feyenoord denkt met Ueda een spits voor de toekomst in huis te hebben gehaald. Mocht Giménez vertrekken, heeft de club zijn opvolger al klaar staan. De Rotterdammers betalen een recordbedrag voor de Japanner, dat met bonussen kan oplopen tot tien miljoen euro.
alleen vi is betrouwbaar betreft transfersquote:
Laat @ZKA dit maar niet lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alleen vi is betrouwbaar betreft transfers
is geen 1908
Dit is een Nederlandse club, je leert maar gewoon Nederlandsquote:
Zegt hij dat of zeg jij dat tegen coco?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club, je leert maar gewoon Nederlands
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zegt hij dat of zeg jij dat tegen coco?
dat het broekje definitief prematuur uit kanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kroaat lekker gebankt vandaag. WAT BETEKENT DAT?
Begreep dat die andere al nagenoeg rond is met Ajax en die speelde welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat hij niet zo goed is als wij denken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klaas is te druk met het eigenhandig het Ajax topic KAPOET te maken om onze posts te lezen.quote:
8,5 miljoen voor een bankzitter!?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hij niet zo goed is als wij denken.
We worden gek!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stengs speelde zondag al de eerste 60 minuten toch? Denk dat die gewoon start, dat is toch beoogde nummer 10. Timber in kunnen brengen tegen een vermoeide tegenstander is ook wel handig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort Timber dus
Al zal die vrijdag nog wel starten
Denk dat Stengs eerst vanaf rechts gaat komen vrijdag en dan wordt gewisseld voor Ali ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs speelde zondag al de eerste 60 minuten toch? Denk dat die gewoon start, dat is toch beoogde nummer 10. Timber in kunnen brengen tegen een vermoeide tegenstander is ook wel handig.
Heerlijk teamquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:28 schreef bbuddybb het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Ali, Santi, Paixao;
Zerrouki, Stengs, Wieffer;
Hartman, Hancko, Geert, Pedersen;
Bijlow
Voor 30 excl. is hij wel wegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:17 schreef bbuddybb het volgende:
Was te verwachten na de verkoop van Gvardiol aan City. Hoop dat Dennis hem toch behoudt.
Die hebben hele diepe zakken nu. Voor 240 miljoen verkocht deze zomer (en 120 miljoen ingekocht), koekoek.quote:
De kwaliteiten van GeertGod zijn misschien wel net zo moeilijk te vervangen als die van Kokcu. Extreem complete verdedigerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, als het uiteindelijk 30+ miljoen wordt klinkt dat wel goed.
Voor 10 miljoen moet je vast wel ergens een goede vervanger kunnen vinden en dan hebben we daarna nog wat achter de hand voor wat extra breedte versterkingen, en dan hoeven we niet eens alles uit te geven.
Herstelbetalingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben hele diepe zakken nu. Voor 240 miljoen verkocht deze zomer (en 120 miljoen ingekocht), koekoek.
Laat ze maar flink dokken.
Het lijkt mij dat de situatie is veranderd nu ze zoveel geld binnenharken voor Gvardiol.quote:
VIJFJARIG CONTRACT VOOR GEERTRUIDAquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Kan 5 jaar tekenen."
Of 6 of zeeeeuuum.
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kwaliteiten van GeertGod zijn misschien wel net zo moeilijk te vervangen als die van Kokcu. Extreem complete verdediger![]()
Maar het biedt wel een kans om een echt goede rechtsback te halen zodat Pedersen sowieso gaat banken.
Dan ga je er heel dik op achteruitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.
Ik denk dat ze echt voor een topspeler gaan dan, maar geen idee wie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.
Zeker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je er heel dik op achteruit
Feyenoord loopt Pepi mis.quote:
Daarna haalden we ook dik 6 miljoen binnen voor onze gratis aangetrokken tweede spits. Dan kan je iets meer uitgevenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord loopt Pepi mis.
Feyenoord supporters: 10 miljoen voor een tweede spits was sowieso te veel geld.
Feyenoord koopt een Jap voor 10 miljoen als tweede spits.
Feyenoord supporters: Maak me gek!!!
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord supporters: 10 miljoen voor een tweede spits was sowieso te veel geld.
Al besproken.quote:
PSV had ook interesse in Ueda @PSVCLquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En nog 2,5 miljoen voor onze totaal mislukte 3e spits en een paar ton voor onze nooit doorgebroken jeugdspits niet te vergeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna haalden we ook dik 6 miljoen binnen voor onze gratis aangetrokken tweede spits. Dan kan je iets meer uitgeven
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En nog 2,5 miljoen voor onze totaal mislukte 3e spits
40m + de 10 miljoen die ze te weinig hebben betaald voor Kokcuquote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:38 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen vast naar Santi kijken als opvolger.
Nee, gewoon Santi binnenboord houden voor dit seizoen en blijven afwijzen tot ze met echt met een extreem bizar bod gaan terugkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
40m + de 10 miljoen die ze te weinig hebben betaald voor Kokcu
Kijken mag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:38 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen vast naar Santi kijken als opvolger.
(De Bozenikdeal is een door Boavista gelichte koopoptie, opgesteld door Arnesen)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:30 schreef Pistolero het volgende:
Dus eigenlijk hebben we 3 hele matige spitsen ingeruild voor 1 potentiële topspits en ga je er qua salarisbudget nog op vooruit ook waarschijnlijk. KloeseGod
Bij deze: doei!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou hij nog een afscheid krijgen?
Volgens mij is ¤50 miljoen voor zowel Feyenoord als Benfica een vrij extreem bedragquote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, gewoon Santi binnenboord houden voor dit seizoen en blijven afwijzen tot ze met echt met een extreem bizar bod gaan terugkomen.
Ik heb het vermoeden dat ze zelfs 50 miljoen gaan weigeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is ¤50 miljoen voor zowel Feyenoord als Benfica een vrij extreem bedrag
Voor 50mil moet je hem gewoon verkopen. Alleen gaat Benfica hem niet daarvoor halen. Ben benieuwd of die Jap gaat vlammen en ons alvast “heet maken”.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:42 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij is ¤50 miljoen voor zowel Feyenoord als Benfica een vrij extreem bedrag
Denk dat ze nog even wachten op een gunstig tijdstip in Japan.quote:
denk dat feyenoord wel goed kan afkijken naar die constructies/trucs van zequote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Benfica kan wel verkopen zeg tering.
Voor Gimenez? Daar geloof ik niks van. Dat moet je ook gewoon doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze zelfs 50 miljoen gaan weigeren.
heb het idee dat gimenez vooral zelf bepaalt wanneer hij gaatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Gimenez? Daar geloof ik niks van. Dat moet je ook gewoon doen.
Hopelijk wel ja. En het is te hopen dat ze verstandig genoeg zijn om nog een jaartje in Rotterdam te blijvenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het idee dat gimenez vooral zelf bepaalt wanneer hij gaat
of zijn papa/management dan
Denk dat iedere club er wel iets van kan leren hoe zij het doen. Sowieso doet de klassieke top 3 van Portugal het extreem goed qua transferinkomsten. Staan allen in de top 5 hoogste winst in transfers.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat feyenoord wel goed kan afkijken naar die constructies/trucs van ze
mooie club wel
tja, het is wel lastig om een bod van ongeveer de helft van je begroting te weigerenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. En het is te hopen dat ze verstandig genoeg zijn om nog een jaartje in Rotterdam te blijven
Zij zijn natuurlijk ook wel bij uitstek een mooie springplank voor Zuid-Amerika vanwege de taal, ligging, belastingklimaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat iedere club er wel iets van kan leren hoe zij het doen. Sowieso doet de klassieke top 3 van Portugal het extreem goed qua transferinkomsten. Staan allen in de top 5 hoogste winst in transfers.
Hij laat zich niet in de maling nemenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het idee dat gimenez vooral zelf bepaalt wanneer hij gaat
of zijn papa/management dan
Wat kan Feyenoord precies van Benfica leren? Dat is een club van een totaal andere orde.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat feyenoord wel goed kan afkijken naar die constructies/trucs van ze
mooie club wel
Is wel makkelijker in Portugal, je zit dicht tegen de Spaanse competitie aan, taal helpt enorm mee voor Braziliaantjes, goed klimaat, cultuur niet een enorme overgang zoals Nederland vanuit een warm Zuid Amerikaans land.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat iedere club er wel iets van kan leren hoe zij het doen. Sowieso doet de klassieke top 3 van Portugal het extreem goed qua transferinkomsten. Staan allen in de top 5 hoogste winst in transfers.
Ja, dat. Qua fanbase één van de grootste clubs ter wereld ook meen ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:40 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat kan Feyenoord precies van Benfica leren? Dat is een club van een totaal andere orde.
Je bent toch niet bang voor ons?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:05 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat feyenoord allemaal dingen van benfica gaat leren. dan bestaat feyenoord niet meer over 10 jaar met al hun omkooppraktijken en vage koopconstructies uit het verleden
waarom zou ik bang zijn voor een club die je toch niet kan bijbenen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor ons?
slot kijkt toch ook naar guardiola?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:40 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat kan Feyenoord precies van Benfica leren? Dat is een club van een totaal andere orde.
Guardiola is ook simpelweg een trainer die inspiratie put uit 20.000 voorbeelden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slot kijkt toch ook naar guardiola?
Hoorde ik eerder voorbij komen maar geloof daar echt geen moer van. Maar wel prachtclub ja, shirt, geschiedenis, status allesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
Ja, dat. Qua fanbase één van de grootste clubs ter wereld ook meen ik.
Dat is inderdaad wel een leuke rubriek, Slot gaat dit doen want Guardiola doet het ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Guardiola is ook simpelweg een trainer die inspiratie put uit 20.000 voorbeelden.
"wAt kAn gUaRdIoLA lErEn vAn dE zeRbI?"
Oud nieuws, Arend schijnt tegenwoordig weer De Zerbi na te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een leuke rubriek, Slot gaat dit doen want Guardiola doet het ook.
Dat kan niet want die is niet kaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oud nieuws, Arend schijnt tegenwoordig weer De Zerbi na te doen.
Dit is een Nederlandse club, we praten maar gewoon Nederlands.quote:
is dat bij hem echt beleid?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club, we praten maar gewoon Nederlands.
Gr. Dick en Maurice.
Ja, bij al zijn clubs.quote:
MexicanoGODquote:„Eze, lower!”, roept Slot. Hij wil dat Bullaude zich iets terug laat zakken, om de centrale verdediger van de tegenstander weg te lokken zodat er ruimte ontstaat om diep te gaan. Slot vindt dat Bullaude dat niet snel genoeg doorheeft en dat hij het vervolgens ook te langzaam uitvoert.
„Wider!”, zegt Slot tegen Bullaude. Hij is van mening dat de aanvaller nog veel kan leren in hoe hij moet vrijlopen om aanspeelbaar te zijn.
„Go Eze!” Slot wil dat Bullaude agressiever druk zet als de tegenstander in balbezit is. Maar tot ergernis van Slot begrijpt Bullaude zijn aanwijzingen regelmatig niet – of hij luistert niet.
Even later slaat hij zijn handen voor zijn ogen als Bullaude niet goed doorpasst in een kansrijke aanval. Wel tevreden is hij met de goal – een intikker.
De bittergarnituur gaat rond in de bestuurskamer van VV Smitshoek, een mini-Mexicano voor Slot
Nog geen drie weken later wordt duidelijk dat Bullaude moet worden verhuurd of verkocht. Hij is „niet competitief voor een basisplek”, vertelt Slot. De taalbarrière is een groot probleem, zegt Slot in een van zijn persconferenties. „Hij kon zich niet goed verstaanbaar maken naar zijn medespelers toe en ook niet naar ons. En wij ook vrij moeizaam naar hem toe.”
ik vind steijn wel iemand die dan ook nog atlijd niet echt goed in engels isquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bij al zijn clubs.
[..]
MexicanoGOD
slot zei iets als 'dan is hij volgend seizoen allicht er wel klaar voor'quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch hoop ik dat er geen optie tot koop zit bij een verhuur van Bullaude.
Soms is het ook gewoon een gevalletje gewogen en te licht bevonden, denk dat er wel een koopoptie bijzit eigenlijk. Argentijnse media wisten dit ook te melden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slot zei iets als 'dan is hij volgend seizoen allicht er wel klaar voor'
denk dat het wel het doel is om hem gewoon uit te lenen
truequote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms is het ook gewoon een gevalletje gewogen en te licht bevonden, denk dat er wel een koopoptie bijzit eigenlijk. Argentijnse media wisten dit ook te melden.
Als je er echt nog potentie in zag had je hem ook wel binnen Europa verhuurd gok ik zomaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
true
biedt weer ruimte op de bingokaart voor een nieuwe argentijn
een zuid-koreaan om de landengekte nog wat aan te wakkerenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er echt nog potentie in zag had je hem ook wel binnen Europa verhuurd gok ik zomaar.
Wel benieuwd naar de opvolger.
Ik snap niet dat hij dan niet gewoon op taalles wordt gedaan. Maar goed, zal wel te simpel gedacht zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bij al zijn clubs.
[..]
MexicanoGOD
Ik denk dat dat soort wat simpele conservatieve mensen echt van mening zijn dat het onderdeel is van een goede mentaliteit dat ze de taal van het land leren. Ik vond dat bij Dick toen echt stuitend om te zien in die documentaire.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij dan niet gewoon op taalles wordt gedaan. Maar goed, zal wel te simpel gedacht zijn.
Gewoon hbo managementboekje kopen ja toch (lol)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:05 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat feyenoord allemaal dingen van benfica gaat leren. dan bestaat feyenoord niet meer over 10 jaar met al hun omkooppraktijken en vage koopconstructies uit het verleden
quote:Maak kennis met de nieuwe recordaankoop van Feyenoord
Feyenoord heeft Ayase Ueda binnen. De Japanner komt voor een recordbedrag over van Cercle Brugge. Tijd om zijn spel en doelpunten in België eens onder de loep te nemen. Waarom hebben de Rotterdammers zoveel geld over voor de 24-jarige spits?
Cercle Brugge-trainer Miron Muslic voelde de bui in mei al hangen. ‘Natuurlijk zou ik Ayase volgend seizoen nog graag bij ons hebben, maar als hij een mooie stap kan maken, hebben we ons werk ook goed gedaan’, concludeerde de Oostenrijker in gesprek met de Krant Van West-Vlaanderen.
Een jaar geleden verbraken de Belgen nog hun eigen transferrecord om Ueda binnen te halen. Voor zo'n 1,2 miljoen euro kwam de Japanner over van Kashima Antlers. Twaalf maanden later heeft Cercle een veelvoud voor de spits ontvangen: Feyenoord betaalt een transfersom, die via bonussen kan oplopen richting de tien miljoen euro. Daarmee heeft Ueda ook het transferrecord in Rotterdam verbroken.
SPEELSTIJL
Ueda is een beweeglijke spits, die graag de diepte zoekt. Hij is behoorlijk rap, zeker op de eerste meters, waardoor hij makkelijk afstand neemt van verdedigers die minder wendbaar zijn. Daar maakt hij ook veelvuldig gebruik van. Continu probeert hij weg te lopen uit de rug van verdedigers, die hem vervolgens niet meer kunnen inhalen.
Bij Kashima Antlers speelde Ueda veelal als één van de twee spitsen in een 4-4-2-systeem. Ook in Brugge speelde Ueda heel wat wedstrijden als tweede spits, om target man Kévin Denkey heen. In de tweede seizoenshelft speelde Ueda vaker als enige echte spits.
Voor zijn speelstijl maakt het niet heel veel uit. De Japanner mengt zich niet bovenmatig veel in het combinatiespel van Cercle, in plaats daarvan is hij vaker op zoek naar de ruimte om de diepte te zoeken of aanspeelbaar te zijn in het strafschopgebied. Daar is zijn positionering zeer goed. Opvallend vaak staat hij precies op de juiste plaats in de doelmond.
Ueda is een klassieke nummer 9, in die zin dat hij al zijn 22 competitiedoelpunten voor Cercle van binnen het strafschopgebied heeft gemaakt. Zelden gaan daar meer dan twee balcontacten aan vooraf. Bij Cercle is hij echt het eindstation en maakt hij bijna al zijn goals op dezelfde manier: aannemen en afmaken met rechts.
Hoewel Ueda niet overdreven lang is (1,82 meter), is hij ook behoorlijk goed in de lucht. Door zijn goede positionering en timing weet hij regelmatig grotere verdedigers te kloppen. Op die manier kwam hij tot drie kopdoelpunten in het voorbije Pro League-seizoen.
Uiteraard zijn er ook nog vraagtekens. In het meevoetballen hebben we nog weinig van Ueda gezien. Als aanspeelpunt met zijn rug naar het doel kan de spits nog stappen zetten. Ten opzichte van bijvoorbeeld Santiago Giménez creëert hij ook minder vaak kansen voor zichzelf door middel van een individuele actie.
SPEL ZONDER BAL
En uiteraard is het spel zonder bal een belangrijk aandachtspunt. Bekend is dat Giménez in zijn eerste maanden bij Feyenoord moeite had om de intensiteit negentig minuten lang vol te houden. Ueda kende een jaar geleden een zelfde soort gewenningsperiode in Brugge. ‘Het was voor mij natuurlijk aanpassen, zeker wat betreft de intensiteit’, gaf de Japanner afgelopen zomer toe in gesprek met Het Laatste Nieuws.
Cercle was wat dat betreft wel een ideale tussenstap richting Rotterdam. Ook bij de Belgische middenmoter is hoog druk zetten een belangrijk onderdeel van de speelwijze. ‘Zo scoort Ayase Ueda in bepaalde situaties hoger dan Kévin Denkey, zoals bij druk zetten. Andersom is Denkey dan beter in het versturen van de laatste pass of de assist. Dit maakt hen zo complementair’, legde technisch directeur Carlos Avina in maart uit in de Krant Van West-Vlaanderen.
De td meldde daar ook trots dat Cercle bovenaan in de Pro League stond wat betreft de high intensity distances. Hetzelfde gold voor de PPDA (passes per defensieve actie, het aantal passes dat een tegenstander gemiddeld kan versturen tot een ingreep).
Bij Feyenoord was Danilo daar een meester in. Nu de Braziliaan op weg is naar Rangers FC is Ueda ook wat dat betreft een logische opvolger. Voor Ueda zal het ongetwijfeld even duren voor hij de principes van Slot zich eigen heeft gemaakt, maar de stap zal minder groot zijn dan bij Giménez.
KILLER
‘Ayase is een complete spits’, verzekerde assistent-trainer Jimmy De Wulf in april in gesprek met Het Nieuwsblad. ‘Hij is vooral dodelijk efficiënt, maar is ook snel, heeft een enorm goede trap, weet perfect waar hij moet lopen en maakt zo de ruimte vrij voor zichzelf, waardoor hij het hoogste rendement uit zichzelf haalt. Maar ook zijn sprongkracht is bovengemiddeld.’
‘Ayase is geen jongen die het kopje laat hangen als het eens even wat minder loopt’, zei Muslic onlangs. Met name Ueda’s kalmte in de afronding heeft indruk gemaakt in Brugge. ‘Hij is zo'n killer! Hij is een natuurlijke afwerker’, aldus de Cercle-trainer over de Japanner, die uiteindelijk dus 22 goals maakte en daarmee boven verwachting presteerde ten opzichte van zijn aantal expected goals (19,0).
Laten we die goals er eens bij pakken:
Cercle Brugge – Zulte Waregem 1-0 (1-1)
Cercle krijg een inworp aan de linkerkant. Linksachter Louis Torres zoekt naar opties en vindt uiteindelijk spits Kévin Denkey in het strafschopgebied. Veel sneller dan zijn directe tegenstander anticipeert Ueda op de situatie. Hij biedt zich aan als derde man, Denkey legt klaar en Ueda rondt simpel af in de verre hoek.
Cercle Brugge – KV Oostende 2-0 (2-2)
Middenvelder Hannes Van Der Bruggen stoomt op richting het zestienmetergebied van Oostende. Ueda gebaart waar hij de bal wil hebben: met een diagonale loopactie tussen de twee centrumverdedigers maakt hij zich aanspeelbaar voor een steekpass. Hij dreigt zo wel in een moeilijke hoek te belanden, maar hij verrast doelman Guillaume Hubert door de bal heel snel en subtiel in de verre hoek te tikken.
Cercle Brugge – KAS Eupen 3-0 (5-1)
Cercle komt door op rechts, waar Thibo Somers strak voorgeeft richting tweede paal. Daar behoudt de opgestoomde Olivier Deman het overzicht. In plaats van zelf af te werken legt hij de bal knap breed op Ueda, die goed opgesteld staat als derde man en van dichtbij simpel kan binnentikken.
Cercle Brugge – Charleroi 1-0 (4-1)
Na een korte corner geeft Leonardo Lopes voor richting tweede paal. Daar kopt verdediger Jean Marcelin terug. Ueda handelt vervolgens snel. Hij draait snel om zijn as en schermt de bal af voor zijn directe tegenstander. Met een korte voetbeweging brengt hij de bal naar de grond en haalt hij doeltreffend uit.
Cercle Brugge – Charleroi 2-0 (4-1)
De vijfde goal van Ueda voor Cercle is bijna een kopie van zijn eerste treffer. Opnieuw begint het met een inworp op links richting aanspeelpunt Denky. Opnieuw legt de spits terug Ueda, die al in beweging is de bal in de verre hoek legt.
Cercle Brugge – OH Leuven 1-0 (2-1)
Rechter wingback Somers wordt weggestuurd aan de rechterflank. Hij haalt de achterlijn en geeft op goed geluk voor met een hoge boogbal. Hoewel Ueda een stuk kleiner is dan verdediger Louis Patris, weet hij toch het kopduel te winnen door eerder te springen. Ueda komt opvallend hoog en knikt binnen.
Sint-Truiden – Cercle Brugge 0-1 (0-1)
Cercle bouwt op van achteruit via centrumverdediger Jesper Daland. Hij vindt met spits Denkey een aanspeelmogelijkheid. De sterke nummer 9 neemt de bal niet aan maar legt hem ineens over de laatste linie van Sint-Truiden. Ueda had daar niet op gerekend, maar schakelt snel en is op de eerste meters veel rapper dan zijn tegenstanders. Één op één met de doelman maakt hij geen fout.
KV Oostende – Cercle Brugge 0-1 (1-2)
Hugo Siquet komt vanaf rechts naar binnen en zoekt de steekpass met zijn linkerbeen. Ueda zet andermaal een diagonale loopactie in tussen de twee centrumverdedigers. Hij krijgt de bal op het juiste moment en haalt deze keer niet in één keer uit: de Japanner omspeelt ditmaal de keeper en tikt de bal in het lege doel
Cercle Brugge – AA Gent 1-0 (3-2)
Cercle valt aan via links en vindt Charles Vanhoutte op de punt van het strafschopgebied, die de bal voorgeeft. De aandacht van de Gentse defensie gaat uit naar de fysiek sterke Denky, waardoor Ueda opvallend vrij kan binnenkoppen.
Cercle Brugge – Standard Luik 1-1 (1-1)
In de extra tijd van het duel met Standard Luik scoort Ueda voor de derde keer uit een inworp. De bal wordt vanaf links ingeslingerd richting verdediger Boris Popovic. Die wint het kopduel en opnieuw reageert Ueda het snelst. Hij controleert met zijn buik en haalt uit de draai succesvol uit.
KAS Eupen – Cercle Brugge 2-2 (2-2)
En daar is de vierde goal van Ueda uit een inworp vanaf links. De verre inworp belandt in eerste instantie nog op het hoofd van een Eupen-verdediger, Somers kopt daarna echter richting tweede paal, waar Ueda de bal met zijn hoofd doeltreffend verlengt.
Cercle Brugge – Seraing 2-1 (3-1)
Seraing verdedigt uit, maar brengt de bal precies in de voeten van middenvelder Abu Francis. Ueda ziet het gebeuren en vraagt met twee armen nadrukkelijk om de bal, aangezien de organisatie van Seraing nog niet op orde is. Francis speelt hem direct aan met een boogbal, Ueda controleert met links en rondt af met rechts.
Cercle Brugge – Seraing 3-1 (3-1)
Ueda zet druk op de doelman van Seraing, die voor een lange uittrap kiest. Die wordt opgevangen door Cercle, dat direct een aanval begint. Denkey ontvangt de bal, draait en ziet Ueda alweer met zijn armen zwaaien. De Japanner zoekt de diepte, neemt de bal mee met buitenkant voet en schiet hem overtuigend binnen.
Cercle Brugge – RC Genk 1-0 (1-1)
Genk verspeelt de bal op de helft van Cercle, dat snel schakelt. Ueda sprint vol de diepte in en vraagt de bal aan Gboho. De middenvelder bedient hem met een steekpass op maat. Ueda controleert en scoort.
Cercle Brugge – KV Kortrijk 2-0 (2-0)
Tien minuten voor rust krijgt Cercle bij een 1-0 voorsprong een penalty. Omdat Ueda inmiddels op koers ligt om topscorer te worden, heeft hij toestemming gekregen om de strafschoppen te nemen. Dat doet hij vlekkeloos, hard in de linkerhoek.
Cercle Brugge – Sint-Truiden 1-0 (3-1)
Nog een strafschop: ditmaal schiet Ueda de bal in de rechterbovenhoek.
Cercle Brugge – Sint-Truiden 2-0 (3-1)
Vijf minuten later is het nog eens raak voor Ueda tegen Sint-Truiden. Opnieuw een doelpunt uit de omschakeling. De Japanner ontsnapt aan buitenspel en krijgt de bal mee van Somers. Hij snelt op doelman Daniel Schmidt af en schuift de bal in de hoek.
Zulte Waregem – Cercle Brugge 0-2 (2-3)
Cercle valt aan en Ueda vraagt nadrukkelijk om de bal met zijn rug naar het doel, maar wordt in eerste instantie nog overgeslagen. Hij schakelt snel, want Deman dendert op rechts het strafschopgebied binnen. Yann Gboho krijgt de bal vervolgens nét achter zich en raakt hem niet goed. Ueda is er als de kippen bij om het laatste zetje te geven (foto hierboven).
Westerlo – Cercle Brugge 0-2 (3-5)
Penalty Ueda: linker benedenhoek.
Westerlo – Cercle Brugge 1-4 (3-5)
Penalty Ueda: rechter benedenhoek.
AA Gent – Cercle Brugge 1-2 (2-2)
Penalty Ueda: linker benedenhoek.
Standard Luik – Cercle Brugge 0-4 (0-4)
In de extra tijd van het duel op Sclessin krijgt Cercle nog een vrije trap. De bal van Dino Hotic gaat langs alles en iedereen heen. De enige die daar rekening mee heeft gehouden, is Ueda. Hij vangt de bal op, controleert met de borst en ramt met de wreef binnen.
CONCLUSIE
Ueda maakte al zijn 22 competitietreffers voor Cercle van binnen het strafschopgebied. Negentien keer scoorde hij met rechts, driemaal met zijn hoofd. Als pure spits met de fysieke inhoud om ook zonder bal een bijdrage te leveren, lijkt Ueda een logische vervanger van Danilo en een serieuze concurrent voor Giménez. De Japanner heeft bovendien aangetoond dat hij ook uitstekend om een type als Giménez heen kan spelen.
Grootste vraagteken is in hoeverre Ueda zich kan ontwikkelen tot succesvol aanspeelpunt in het combinatiespel van Feyenoord, een rol die Giménez steeds beter is gaan beheersen. De aanwezigheid van de Mexicaan geeft de spits wel de tijd om te wennen aan de speelwijze en te werken aan zijn verbeterpunten. Aangezien Giménez de eerste twee Champions League-duels geschorst is, lonkt er eventueel eerder ook al speeltijd voor Ueda. Of hij vrijdag al van de partij is bij de strijd om de Johan Cruijff Schaal, is nog niet bekend.
Eens, maar ik bedoel meer van Bullaude. Die kan je toch op Engelse les doen. Als je merkt dat er een taalbarrière is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort wat simpele conservatieve mensen echt van mening zijn dat het onderdeel is van een goede mentaliteit dat ze de taal van het land leren. Ik vond dat bij Dick toen echt stuitend om te zien in die documentaire.
Voetballers in het algemeen en helemaal uit dat deel van de wereld zijn vaak gewoon niet bijster intelligent en/of worden niet vanaf de jeugd al doodgegooid met Engels, zie ook Paixao.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eens, maar ik bedoel meer van Bullaude. Die kan je toch op Engelse les doen. Als je merkt dat er een taalbarrière is.
Klopt ik ben er al.quote:
Ik ga Ono op DVD kopen.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JAA JAPANSE MARKT UITMELKEN
Vreemde vergelijking.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slot kijkt toch ook naar guardiola?
Ben benieuwd of Ueda en Gimenez inderdaad samen kunnen spelen, indien zo ben je direct van je doelpuntentekort af.quote:
Natuurlijk niet, zijn twee echte spitsen. Hooguit voor in de Arne Slotfase.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Ueda en Gimenez inderdaad samen kunnen spelen, indien zo ben je direct van je doelpuntentekort af.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zijn twee echte spitsen. Hooguit voor in de Arne Slotfase.
Uit jouw artikelquote:"De Japanner heeft bovendien aangetoond dat hij ook uitstekend om een type als Giménez heen kan spelen."
in een guus til rol achter de spits, die kon ook niet passenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar Arne gaat nooit 4-4-2 spelen.
Daar komt Stengs al te staan als dat Kroaatje binnen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in een guus til rol achter de spits, die kon ook niet passen
Stengs rechtsvoor en kroaatje linksvoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar komt Stengs al te staan als dat Kroaatje binnen is.
ja hij is toch ook gofetomme in eerste instantie gehaald als reserve?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar komt Stengs al te staan als dat Kroaatje binnen is.
igorgenot gaat denk ik wel de nummer 1 buitenspeler zijn, in ieder geval bij de startquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stengs rechtsvoor en kroaatje linksvoor?
Kroaatje linksvoor, Stengs op 10, Paixao rechts gok ik uiteindelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:48 schreef zoekeenleven het volgende:
Stengs rechtsvoor en kroaatje linksvoor?
Kroaatje en Igor zijn beide puur linksvoor toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
igorgenot gaat denk ik wel de nummer 1 buitenspeler zijn, in ieder geval bij de start
Van Sliti verwacht ik heel veel.quote:
neen, braziliaan was ook prima op rechts hequote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kroaatje en Igor zijn beide puur linksvoor toch?
Paixao heeft best veel op rechts gestaan vorig seizoen, deed hij wel aardig (maar ik vind hem ook net wat beter op links). Als dat Kroaatje komt heb je alleen wel echt diepte aan de andere kant nodig, want die wil vooral de bal in de voet hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kroaatje en Igor zijn beide puur linksvoor toch?
@Mexicanobakkerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bij al zijn clubs.
[..]
MexicanoGOD
Als je ze dan een jaar op les doet snappen ze het hopelijk wel. Of misschien moet je ze ook eerst een intelligentie test laten doen. Alleen IQ's boven de 80 toelaten. Dan vallen er al een aantal af, maar goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballers in het algemeen en helemaal uit dat deel van de wereld zijn vaak gewoon niet bijster intelligent en/of worden niet vanaf de jeugd al doodgegooid met Engels, zie ook Paixao.
Veel verder dan een beetje left, right behind komen die meestal niet heb ik het idee.
Heb je vakantie?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
Aankondiging van Ueda is al bijna 400.000 keer bekeken op twitter in een uurtje tijd.
Ter vergelijking: de aankondiging van Stengs is blijven hangen op 170K.
Voor meer van dit soort cijfertjes mogen jullie @:scrummie een DM sturen.
Broekje op de enkels hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatje linksvoor, Stengs op 10, Paixao rechts gok ik uiteindelijk.
Zou sushi doen.quote:
Volgende zomer spelen we dat WK voor clubteams toch al???quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze winter eerst een weekje trainingskamp in Mexico en volgend jaar zomer lekker naar Japan.
Volgens Chris Woerts word er een oefenwedstrijd in Japan ingepland, tegen die club waar Linssen ook speelt nu.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze winter eerst een weekje trainingskamp in Mexico en volgend jaar zomer lekker naar Japan.
Dat is pas weer in 2025, moeten we nog een gezellige Amerikaan voor halen trouwens. @pepiquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende zomer spelen we dat WK voor clubteams toch al???
Zelfde geldt toch voor Zerrouki?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:40 schreef Pistolero het volgende:
Ik kom er net achter dat de volgende editie van de Asia Cup dus aankomende winter is. Normaal is het in de zomer maar deze keer wordt er een uitzondering gemaakt omdat het inQatar
gehouden wordt.
Dat betekend dus we onze Japanse vriend vanaf de winterstop tot begin februari moeten missen waarschijnlijk. Interlandaids.
Oh ja, de Africa cup heb je dan ook nog rond dezelfde tijd.quote:
Of juist niet. We missen er nu maar twee waarbij het bij menig ander team het vast veel hoger zal gaan liggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh ja, de Africa cup heb je dan ook nog rond dezelfde tijd.
Flopshow wel. Dat is het nadeel van landenbingo spelen.
quote:
...quote:Wanneer bij de eerste training de nieuwe keeperstrainer, de Fin Jyri Nieminen, in een hoek van het trainingscomplex een oefening doet met de doelmannen, kijkt Slot met een schuin oog toe hoe hij het aanpakt. Hij wil de beste trainer voor zijn keepers. Ze spraken niet voor niets met vijf kandidaten, waarin uitgebreide presentaties werden gegeven. „Dat is een serieus proces geweest”, zegt Slot. Dat Nieminen door zijn geringe lengte niet bij de lat kan valt hem echter nu pas op, dat heeft hij niet kunnen zien in de Zoom-meeting.
Zal reuze meevallen vergeleken met een groot aantal vreemdelingenlegioenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh ja, de Africa cup heb je dan ook nog rond dezelfde tijd.
Flopshow wel. Dat is het nadeel van landenbingo spelen.
VBL SC influencerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:10 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat ie ondertussen een beetje Engels spreekt... Slot spreekt geen Japans, lijkt mij.
Volgens @ZKA kan hij zaterdag al meedoen dus zal wel meevallen denk ik dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Is zo'n werkvergunning nou makkelijker te krijgen omdat ie vorig jaar in België zat? Of maakt dat niets uit?
Tegen wie spelen we zaterdagquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:zka kan hij zaterdag al meedoen dus zal wel meevallen denk ik dan.
Ach, Ono kon ook geen woord Engels (en nog steeds niet trouwens, de tering).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mss toch nog maar een Japanse vriend halen.
Ja, binnen Schengen is het makkelijker switchen als je hier op een Blue Card bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Is zo'n werkvergunning nou makkelijker te krijgen omdat ie vorig jaar in België zat? Of maakt dat niets uit?
Ito!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
#AnnounceReturnOfOnoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij speelt die nog steeds ergens op een lager niveau in Japanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#AnnounceReturnOfOno
Nog maar 43.
Wat is dit voor tering influencer toontje van VI.quote:
Vooral benieuwd hoe lang de puzzel op het middenveld dit keer gaat durenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg echt heel veel zin in het nieuwe seizoen van dit Feyenoord
Denk dat het in het hoofd van Arne al redelijk duidelijk is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe lang de puzzel op het middenveld dit keer gaat duren
Nadeel van Arend is dat hij best wel star is soms. Kan me ook wel vinden in de kritiek dat Zerrouki en Wieffer (nog) niet erg complementair aan elkaar zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat het in het hoofd van Arne al redelijk duidelijk is.
OH Arne...
Is toch allang duidelijk dat dat Zerrouki - Wieffer - Stengs gaat worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe lang de puzzel op het middenveld dit keer gaat duren
Ja vooral de vraag of dat gaat werken. Verdedigend ongetwijfeld, maar dat is niet alles.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is toch allang duidelijk dat dat Zerrouki - Wieffer - Stengs gaat worden?
Lijkt me ook. Afhankelijk van de tegenstander kan Timber elk poppetje vervangen als dat nodig is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is toch allang duidelijk dat dat Zerrouki - Wieffer - Stengs gaat worden?
Ik denk dat Wieffer en met name Stengs ook aanvallend echt heel veel bij gaan dragen hoor, maak me daar niet echt zorgen over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vooral de vraag of dat gaat werken. Verdedigend ongetwijfeld, maar dat is niet alles.
Beetje een fabeltjeskrant toontje "lieve kijkbuis kinderen".quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is dit voor tering influencer toontje van VI.
Stengs heb ik geen twijfels over, Zerrouki en Wieffer vind ik nu nog een beetje veel van hetzelfde, daarom erg benieuwd naar vrijdagquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Wieffer en met name Stengs ook aanvallend echt heel veel bij gaan dragen hoor, maak me daar niet echt zorgen over.
Vreemd dat Schmidt nooit spelers van PSV wilde hebben @PSVCLquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:04 schreef Divje het volgende:
Kan dat Benfica even heel gauw optyfen.[ twitter ]
Nu is het wel klaar met dat Benfica, opflikkeren en gauw.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:04 schreef Divje het volgende:
Kan dat Benfica even heel gauw optyfen.[ twitter ]
Lijkt mij wel, meen dat je zonder zelfs niet mag meetrainen ivm onverzekerd en dat soort zakenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. Maar voor een oefenwedstrijd heb je toch geen werkvergunning nodig?
Hij haalt sterkhouders van de concurrentie weg zodat PSV de ´cup´ kan winnen, SchmidtGoatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat Schmidt nooit spelers van PSV wilde hebben @:psvcl
Hartman kijkt allerlei anime dus die zal wel wat wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
paixao had een persoonlijk vertalerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hartman kijkt allerlei anime dus die zal wel wat weten
Overigens, als het lukt om Paixao binnen het jaar functioneel te maken, dan moet het met Ueda ook lukken die al een jaar in België erop heeft zitten.
WE WORDEN GEK WE WORDEN GEK, WAT EEN FEEST, WAT EEN ORGIE, WAT LEKKER, WAT HEERLIJK, WAT MOOOOOOOIquote:
Ook weer slim natuurlijk dat logo en dan omgedraaid die mexicaanse vlag. Mexicaantjes worden gek.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Social media team is op dreef de laatste tijd
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd hoeveel views Gimenez z'n welkomsfilmpje krijgt straks
quote:
Tyf lekker op met je pessimisme gvdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Alles kan gebeuren tot 1september
Het maakt alleen het prijskaartje hoger op dit moment
Het betekent niets anders dan een jaartje meer afkopen
Klaas heeft recent een transfer gemaakt naar Ajax.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Tyf lekker op met je pessimisme gvd
How je muil 🤡🤡🤡🤡🤡🤡quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Tyf lekker op met je pessimisme gvd
Doorgereden naar de Johan Cruijff Arena.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:25 schreef Caland het volgende:
Er komt meer spraakmakend nieuws aan volgens @:zka
Deal Ivanusec geklapt
Dit stomend hete bad koelt dan in een paar seconden af tot een temperatuur waar Wim Hof nog van zou schrikkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:25 schreef Caland het volgende:
Deal Ivanusec geklapt
Lekkage in de Kuip gerepareerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:25 schreef Caland het volgende:
Deal Ivanusec geklapt
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekkage in de Kuip gerepareerd.
@:GurneyIsBestOke
PSV wilde hem ook hebben. @PSVCLquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Alles kan gebeuren tot 1september
Het maakt alleen het prijskaartje hoger op dit moment
Het betekent niets anders dan een jaartje meer afkopen
Nee, waarschijnlijk voor een nulletje extra.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:35 schreef bbuddybb het volgende:
Iedereen bij Feyenoord heeft het erover dat het voor hem goed zou zijn om nog een jaar (dit jaar dus) te blijven.
Zouden ze zijn contract hebben verlengd onder de voorwaarde dat ze niet moeilijk zullen doen bij een transfer volgende zomer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |