Natuurlijk niet, zijn twee echte spitsen. Hooguit voor in de Arne Slotfase.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Ueda en Gimenez inderdaad samen kunnen spelen, indien zo ben je direct van je doelpuntentekort af.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zijn twee echte spitsen. Hooguit voor in de Arne Slotfase.
Uit jouw artikelquote:"De Japanner heeft bovendien aangetoond dat hij ook uitstekend om een type als Giménez heen kan spelen."
in een guus til rol achter de spits, die kon ook niet passenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar Arne gaat nooit 4-4-2 spelen.
Daar komt Stengs al te staan als dat Kroaatje binnen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in een guus til rol achter de spits, die kon ook niet passen
Stengs rechtsvoor en kroaatje linksvoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar komt Stengs al te staan als dat Kroaatje binnen is.
ja hij is toch ook gofetomme in eerste instantie gehaald als reserve?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar komt Stengs al te staan als dat Kroaatje binnen is.
igorgenot gaat denk ik wel de nummer 1 buitenspeler zijn, in ieder geval bij de startquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stengs rechtsvoor en kroaatje linksvoor?
Kroaatje linksvoor, Stengs op 10, Paixao rechts gok ik uiteindelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:48 schreef zoekeenleven het volgende:
Stengs rechtsvoor en kroaatje linksvoor?
Kroaatje en Igor zijn beide puur linksvoor toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
igorgenot gaat denk ik wel de nummer 1 buitenspeler zijn, in ieder geval bij de start
Van Sliti verwacht ik heel veel.quote:
neen, braziliaan was ook prima op rechts hequote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kroaatje en Igor zijn beide puur linksvoor toch?
Paixao heeft best veel op rechts gestaan vorig seizoen, deed hij wel aardig (maar ik vind hem ook net wat beter op links). Als dat Kroaatje komt heb je alleen wel echt diepte aan de andere kant nodig, want die wil vooral de bal in de voet hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kroaatje en Igor zijn beide puur linksvoor toch?
@Mexicanobakkerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bij al zijn clubs.
[..]
MexicanoGOD
Als je ze dan een jaar op les doet snappen ze het hopelijk wel. Of misschien moet je ze ook eerst een intelligentie test laten doen. Alleen IQ's boven de 80 toelaten. Dan vallen er al een aantal af, maar goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballers in het algemeen en helemaal uit dat deel van de wereld zijn vaak gewoon niet bijster intelligent en/of worden niet vanaf de jeugd al doodgegooid met Engels, zie ook Paixao.
Veel verder dan een beetje left, right behind komen die meestal niet heb ik het idee.
Heb je vakantie?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
Aankondiging van Ueda is al bijna 400.000 keer bekeken op twitter in een uurtje tijd.
Ter vergelijking: de aankondiging van Stengs is blijven hangen op 170K.
Voor meer van dit soort cijfertjes mogen jullie @:scrummie een DM sturen.
Broekje op de enkels hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatje linksvoor, Stengs op 10, Paixao rechts gok ik uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |