SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Word niet echt gewaardeerd als ik dat op mijn werklaptop installeer. Ik vertrouw maar op de updates van @Calandquote:
Pro-tip: gebruik een VPN die ook als Chrome-extensie kan acteren, dan valt het minder op en installeer je feitelijk niks op je werklaptop.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Word niet echt gewaardeerd als ik dat op mijn werklaptop installeer. Ik vertrouw maar op de updates van @:caland
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder stelt meteen weer een gigantische kankervraag
Gras is groen
Kaolo Joep stelt mokerdomme vragen, Arend Martijn en professor Bosz maken hem af.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Jongens ik kan niet kijken, graag verslag.
Niets nieuws dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kaolo Joep stelt mokerdomme vragen, Arend Martijn en professor Bosz maken hem af.
Echt een uitzonderlijk irritante en narcistische man is dat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder stelt meteen weer een gigantische kankervraag
Gras is groen
Oostenrijkse terughoudendheid met nieuwe dingen, komt mettertijd wel los.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet of je dit Trauner aan moet doen, de rol van eerste aanvoerder. Beetje moeilijk, hoe hij daar aan tafel zit.
Wellicht moet hij in de rol groeien.
Had vroeger in de veronderstelling geleefd dat hij sowieso Feyenoorder was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef Caland het volgende:
Professor Bosz is al twee seizoenen groot bewonderaar van de wedstrijden van Feyenoord
Trauner en Slot klikken wel volgens mij jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:46 schreef Caland het volgende:
Wel geinig om twee liefhebbers naast elkaar over voetbal te horen praten.
Ik verwacht eigenlijk dat hij wel een aardig seizoen gaat draaien met PSV, met behoorlijk goed voetbal. Ik zie ze wel tot in april met ons meestrijden voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben benieuwd of Bosz dit seizoen weer zijn "ongrijpbare voetbalprofessor" act op gaat voeren door extreem negatief te zijn na een goede wedstrijd en extreem positief na een slechte wedstrijd. Net een kleuter die man.
Worden idd 2e.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat hij wel een aardig seizoen gaat draaien met PSV, met behoorlijk goed voetbal. Ik zie ze wel tot in april met ons meestrijden voor het kampioenschap.
Ahjoh, op het veld en in de kleedkamer ongetwijfeld een leider. Ze noemen hem niet voor niets de generaal. En Arne zal ook wel niet oerdom zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet of je dit Trauner aan moet doen, de rol van eerste aanvoerder. Beetje moeilijk, hoe hij daar aan tafel zit.
Een rustige aanvoerder, ach dat kan ook wel eens.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh, op het veld en in de kleedkamer ongetwijfeld een leider. Ze noemen hem niet voor niets de generaal. En Arne zal ook wel niet oerdom zijn.
Het is in interviews gewoon een ontzettend saaie man, maar dat boeit verder niks.
Paar pils erin en het gaat stukken beter, Coolsingeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Viquote:Feyenoord breekt transferrecord voor Ueda
Martijn Krabbendam
15.09,
Vandaag
87 Reacties
Ayase Ueda (24) heeft woensdag zijn medische keuring doorstaan. De Japanse international is daarmee definitief van Feyenoord. Hij tekent voor vijf jaar.
Zodra zijn werkvergunning is geregeld, kan hij gaan spelen voor de landskampioen. Deze procedure zal snel worden afgerond, maar niet voor vrijdag. Dat betekent dat Ueda in Feyenoords eerste competitiewedstrijd tegen Fortuna Sittard zijn officiele debuut kan maken.
De Rotterdammers zijn blij met de komst van de spits die bij Cercle Brugge 22 keer wist te scoren. Hij zal in eerste instantie de concurrentiestrijd aangaan met Santiago Giménez, maar lijkt wel verzekerd van twee duels in de Champions League. De Mexicaan is dan geschorst na zijn rode kaart tegen AS Roma.
Feyenoord denkt met Ueda een spits voor de toekomst in huis te hebben gehaald. Mocht Giménez vertrekken, heeft de club zijn opvolger al klaar staan. De Rotterdammers betalen een recordbedrag voor de Japanner, dat met bonussen kan oplopen tot tien miljoen euro.
alleen vi is betrouwbaar betreft transfersquote:
Laat @ZKA dit maar niet lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alleen vi is betrouwbaar betreft transfers
is geen 1908
Dit is een Nederlandse club, je leert maar gewoon Nederlandsquote:
Zegt hij dat of zeg jij dat tegen coco?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club, je leert maar gewoon Nederlands
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zegt hij dat of zeg jij dat tegen coco?
dat het broekje definitief prematuur uit kanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kroaat lekker gebankt vandaag. WAT BETEKENT DAT?
Begreep dat die andere al nagenoeg rond is met Ajax en die speelde welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat hij niet zo goed is als wij denken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klaas is te druk met het eigenhandig het Ajax topic KAPOET te maken om onze posts te lezen.quote:
8,5 miljoen voor een bankzitter!?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hij niet zo goed is als wij denken.
We worden gek!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stengs speelde zondag al de eerste 60 minuten toch? Denk dat die gewoon start, dat is toch beoogde nummer 10. Timber in kunnen brengen tegen een vermoeide tegenstander is ook wel handig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort Timber dus
Al zal die vrijdag nog wel starten
Denk dat Stengs eerst vanaf rechts gaat komen vrijdag en dan wordt gewisseld voor Ali ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs speelde zondag al de eerste 60 minuten toch? Denk dat die gewoon start, dat is toch beoogde nummer 10. Timber in kunnen brengen tegen een vermoeide tegenstander is ook wel handig.
Heerlijk teamquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:28 schreef bbuddybb het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Ali, Santi, Paixao;
Zerrouki, Stengs, Wieffer;
Hartman, Hancko, Geert, Pedersen;
Bijlow
Voor 30 excl. is hij wel wegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:17 schreef bbuddybb het volgende:
Was te verwachten na de verkoop van Gvardiol aan City. Hoop dat Dennis hem toch behoudt.
Die hebben hele diepe zakken nu. Voor 240 miljoen verkocht deze zomer (en 120 miljoen ingekocht), koekoek.quote:
De kwaliteiten van GeertGod zijn misschien wel net zo moeilijk te vervangen als die van Kokcu. Extreem complete verdedigerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, als het uiteindelijk 30+ miljoen wordt klinkt dat wel goed.
Voor 10 miljoen moet je vast wel ergens een goede vervanger kunnen vinden en dan hebben we daarna nog wat achter de hand voor wat extra breedte versterkingen, en dan hoeven we niet eens alles uit te geven.
Herstelbetalingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben hele diepe zakken nu. Voor 240 miljoen verkocht deze zomer (en 120 miljoen ingekocht), koekoek.
Laat ze maar flink dokken.
Het lijkt mij dat de situatie is veranderd nu ze zoveel geld binnenharken voor Gvardiol.quote:
VIJFJARIG CONTRACT VOOR GEERTRUIDAquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Kan 5 jaar tekenen."
Of 6 of zeeeeuuum.
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kwaliteiten van GeertGod zijn misschien wel net zo moeilijk te vervangen als die van Kokcu. Extreem complete verdediger![]()
Maar het biedt wel een kans om een echt goede rechtsback te halen zodat Pedersen sowieso gaat banken.
Dan ga je er heel dik op achteruitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.
Ik denk dat ze echt voor een topspeler gaan dan, maar geen idee wie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.
Zeker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je er heel dik op achteruit
Feyenoord loopt Pepi mis.quote:
Daarna haalden we ook dik 6 miljoen binnen voor onze gratis aangetrokken tweede spits. Dan kan je iets meer uitgevenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord loopt Pepi mis.
Feyenoord supporters: 10 miljoen voor een tweede spits was sowieso te veel geld.
Feyenoord koopt een Jap voor 10 miljoen als tweede spits.
Feyenoord supporters: Maak me gek!!!
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord supporters: 10 miljoen voor een tweede spits was sowieso te veel geld.
Al besproken.quote:
PSV had ook interesse in Ueda @PSVCLquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En nog 2,5 miljoen voor onze totaal mislukte 3e spits en een paar ton voor onze nooit doorgebroken jeugdspits niet te vergeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna haalden we ook dik 6 miljoen binnen voor onze gratis aangetrokken tweede spits. Dan kan je iets meer uitgeven
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En nog 2,5 miljoen voor onze totaal mislukte 3e spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |