SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Word niet echt gewaardeerd als ik dat op mijn werklaptop installeer. Ik vertrouw maar op de updates van @Calandquote:
Pro-tip: gebruik een VPN die ook als Chrome-extensie kan acteren, dan valt het minder op en installeer je feitelijk niks op je werklaptop.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Word niet echt gewaardeerd als ik dat op mijn werklaptop installeer. Ik vertrouw maar op de updates van @:caland
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder stelt meteen weer een gigantische kankervraag
Gras is groen
Kaolo Joep stelt mokerdomme vragen, Arend Martijn en professor Bosz maken hem af.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Jongens ik kan niet kijken, graag verslag.
Niets nieuws dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kaolo Joep stelt mokerdomme vragen, Arend Martijn en professor Bosz maken hem af.
Echt een uitzonderlijk irritante en narcistische man is dat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder stelt meteen weer een gigantische kankervraag
Gras is groen
Oostenrijkse terughoudendheid met nieuwe dingen, komt mettertijd wel los.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet of je dit Trauner aan moet doen, de rol van eerste aanvoerder. Beetje moeilijk, hoe hij daar aan tafel zit.
Wellicht moet hij in de rol groeien.
Had vroeger in de veronderstelling geleefd dat hij sowieso Feyenoorder was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef Caland het volgende:
Professor Bosz is al twee seizoenen groot bewonderaar van de wedstrijden van Feyenoord
Trauner en Slot klikken wel volgens mij jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:46 schreef Caland het volgende:
Wel geinig om twee liefhebbers naast elkaar over voetbal te horen praten.
Ik verwacht eigenlijk dat hij wel een aardig seizoen gaat draaien met PSV, met behoorlijk goed voetbal. Ik zie ze wel tot in april met ons meestrijden voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben benieuwd of Bosz dit seizoen weer zijn "ongrijpbare voetbalprofessor" act op gaat voeren door extreem negatief te zijn na een goede wedstrijd en extreem positief na een slechte wedstrijd. Net een kleuter die man.
Worden idd 2e.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat hij wel een aardig seizoen gaat draaien met PSV, met behoorlijk goed voetbal. Ik zie ze wel tot in april met ons meestrijden voor het kampioenschap.
Ahjoh, op het veld en in de kleedkamer ongetwijfeld een leider. Ze noemen hem niet voor niets de generaal. En Arne zal ook wel niet oerdom zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet of je dit Trauner aan moet doen, de rol van eerste aanvoerder. Beetje moeilijk, hoe hij daar aan tafel zit.
Een rustige aanvoerder, ach dat kan ook wel eens.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh, op het veld en in de kleedkamer ongetwijfeld een leider. Ze noemen hem niet voor niets de generaal. En Arne zal ook wel niet oerdom zijn.
Het is in interviews gewoon een ontzettend saaie man, maar dat boeit verder niks.
Paar pils erin en het gaat stukken beter, Coolsingeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:40 schreef bbuddybb het volgende:
Viquote:Feyenoord breekt transferrecord voor Ueda
Martijn Krabbendam
15.09,
Vandaag
87 Reacties
Ayase Ueda (24) heeft woensdag zijn medische keuring doorstaan. De Japanse international is daarmee definitief van Feyenoord. Hij tekent voor vijf jaar.
Zodra zijn werkvergunning is geregeld, kan hij gaan spelen voor de landskampioen. Deze procedure zal snel worden afgerond, maar niet voor vrijdag. Dat betekent dat Ueda in Feyenoords eerste competitiewedstrijd tegen Fortuna Sittard zijn officiele debuut kan maken.
De Rotterdammers zijn blij met de komst van de spits die bij Cercle Brugge 22 keer wist te scoren. Hij zal in eerste instantie de concurrentiestrijd aangaan met Santiago Giménez, maar lijkt wel verzekerd van twee duels in de Champions League. De Mexicaan is dan geschorst na zijn rode kaart tegen AS Roma.
Feyenoord denkt met Ueda een spits voor de toekomst in huis te hebben gehaald. Mocht Giménez vertrekken, heeft de club zijn opvolger al klaar staan. De Rotterdammers betalen een recordbedrag voor de Japanner, dat met bonussen kan oplopen tot tien miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |