Voor 30 excl. is hij wel wegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:17 schreef bbuddybb het volgende:
Was te verwachten na de verkoop van Gvardiol aan City. Hoop dat Dennis hem toch behoudt.
Die hebben hele diepe zakken nu. Voor 240 miljoen verkocht deze zomer (en 120 miljoen ingekocht), koekoek.quote:
De kwaliteiten van GeertGod zijn misschien wel net zo moeilijk te vervangen als die van Kokcu. Extreem complete verdedigerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, als het uiteindelijk 30+ miljoen wordt klinkt dat wel goed.
Voor 10 miljoen moet je vast wel ergens een goede vervanger kunnen vinden en dan hebben we daarna nog wat achter de hand voor wat extra breedte versterkingen, en dan hoeven we niet eens alles uit te geven.
Herstelbetalingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben hele diepe zakken nu. Voor 240 miljoen verkocht deze zomer (en 120 miljoen ingekocht), koekoek.
Laat ze maar flink dokken.
Het lijkt mij dat de situatie is veranderd nu ze zoveel geld binnenharken voor Gvardiol.quote:
VIJFJARIG CONTRACT VOOR GEERTRUIDAquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Kan 5 jaar tekenen."
Of 6 of zeeeeuuum.
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kwaliteiten van GeertGod zijn misschien wel net zo moeilijk te vervangen als die van Kokcu. Extreem complete verdediger![]()
Maar het biedt wel een kans om een echt goede rechtsback te halen zodat Pedersen sowieso gaat banken.
Dan ga je er heel dik op achteruitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.
Ik denk dat ze echt voor een topspeler gaan dan, maar geen idee wie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Twente schijnen we wel interessant te vinden. Vervangende CV hebben we al met Beelen.
Zeker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je er heel dik op achteruit
Feyenoord loopt Pepi mis.quote:
Daarna haalden we ook dik 6 miljoen binnen voor onze gratis aangetrokken tweede spits. Dan kan je iets meer uitgevenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord loopt Pepi mis.
Feyenoord supporters: 10 miljoen voor een tweede spits was sowieso te veel geld.
Feyenoord koopt een Jap voor 10 miljoen als tweede spits.
Feyenoord supporters: Maak me gek!!!
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord supporters: 10 miljoen voor een tweede spits was sowieso te veel geld.
Al besproken.quote:
PSV had ook interesse in Ueda @PSVCLquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En nog 2,5 miljoen voor onze totaal mislukte 3e spits en een paar ton voor onze nooit doorgebroken jeugdspits niet te vergeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna haalden we ook dik 6 miljoen binnen voor onze gratis aangetrokken tweede spits. Dan kan je iets meer uitgeven
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En nog 2,5 miljoen voor onze totaal mislukte 3e spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |