Volgende zomer spelen we dat WK voor clubteams toch al???quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze winter eerst een weekje trainingskamp in Mexico en volgend jaar zomer lekker naar Japan.
Volgens Chris Woerts word er een oefenwedstrijd in Japan ingepland, tegen die club waar Linssen ook speelt nu.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze winter eerst een weekje trainingskamp in Mexico en volgend jaar zomer lekker naar Japan.
Dat is pas weer in 2025, moeten we nog een gezellige Amerikaan voor halen trouwens. @pepiquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende zomer spelen we dat WK voor clubteams toch al???
Zelfde geldt toch voor Zerrouki?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:40 schreef Pistolero het volgende:
Ik kom er net achter dat de volgende editie van de Asia Cup dus aankomende winter is. Normaal is het in de zomer maar deze keer wordt er een uitzondering gemaakt omdat het inQatar
gehouden wordt.
Dat betekend dus we onze Japanse vriend vanaf de winterstop tot begin februari moeten missen waarschijnlijk. Interlandaids.
Oh ja, de Africa cup heb je dan ook nog rond dezelfde tijd.quote:
Of juist niet. We missen er nu maar twee waarbij het bij menig ander team het vast veel hoger zal gaan liggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh ja, de Africa cup heb je dan ook nog rond dezelfde tijd.
Flopshow wel. Dat is het nadeel van landenbingo spelen.
quote:
...quote:Wanneer bij de eerste training de nieuwe keeperstrainer, de Fin Jyri Nieminen, in een hoek van het trainingscomplex een oefening doet met de doelmannen, kijkt Slot met een schuin oog toe hoe hij het aanpakt. Hij wil de beste trainer voor zijn keepers. Ze spraken niet voor niets met vijf kandidaten, waarin uitgebreide presentaties werden gegeven. „Dat is een serieus proces geweest”, zegt Slot. Dat Nieminen door zijn geringe lengte niet bij de lat kan valt hem echter nu pas op, dat heeft hij niet kunnen zien in de Zoom-meeting.
Zal reuze meevallen vergeleken met een groot aantal vreemdelingenlegioenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh ja, de Africa cup heb je dan ook nog rond dezelfde tijd.
Flopshow wel. Dat is het nadeel van landenbingo spelen.
VBL SC influencerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:10 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat ie ondertussen een beetje Engels spreekt... Slot spreekt geen Japans, lijkt mij.
Volgens @ZKA kan hij zaterdag al meedoen dus zal wel meevallen denk ik dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Is zo'n werkvergunning nou makkelijker te krijgen omdat ie vorig jaar in Belgi zat? Of maakt dat niets uit?
Tegen wie spelen we zaterdagquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:zka kan hij zaterdag al meedoen dus zal wel meevallen denk ik dan.
Ach, Ono kon ook geen woord Engels (en nog steeds niet trouwens, de tering).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mss toch nog maar een Japanse vriend halen.
Ja, binnen Schengen is het makkelijker switchen als je hier op een Blue Card bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Is zo'n werkvergunning nou makkelijker te krijgen omdat ie vorig jaar in Belgi zat? Of maakt dat niets uit?
Ito!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
#AnnounceReturnOfOnoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij speelt die nog steeds ergens op een lager niveau in Japanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#AnnounceReturnOfOno
Nog maar 43.
Wat is dit voor tering influencer toontje van VI.quote:
Vooral benieuwd hoe lang de puzzel op het middenveld dit keer gaat durenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg echt heel veel zin in het nieuwe seizoen van dit Feyenoord
Denk dat het in het hoofd van Arne al redelijk duidelijk is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe lang de puzzel op het middenveld dit keer gaat duren
Nadeel van Arend is dat hij best wel star is soms. Kan me ook wel vinden in de kritiek dat Zerrouki en Wieffer (nog) niet erg complementair aan elkaar zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat het in het hoofd van Arne al redelijk duidelijk is.
OH Arne...
Is toch allang duidelijk dat dat Zerrouki - Wieffer - Stengs gaat worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe lang de puzzel op het middenveld dit keer gaat duren
Ja vooral de vraag of dat gaat werken. Verdedigend ongetwijfeld, maar dat is niet alles.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is toch allang duidelijk dat dat Zerrouki - Wieffer - Stengs gaat worden?
Lijkt me ook. Afhankelijk van de tegenstander kan Timber elk poppetje vervangen als dat nodig is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is toch allang duidelijk dat dat Zerrouki - Wieffer - Stengs gaat worden?
Ik denk dat Wieffer en met name Stengs ook aanvallend echt heel veel bij gaan dragen hoor, maak me daar niet echt zorgen over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vooral de vraag of dat gaat werken. Verdedigend ongetwijfeld, maar dat is niet alles.
Beetje een fabeltjeskrant toontje "lieve kijkbuis kinderen".quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is dit voor tering influencer toontje van VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |