40m + de 10 miljoen die ze te weinig hebben betaald voor Kokcuquote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:38 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen vast naar Santi kijken als opvolger.
Nee, gewoon Santi binnenboord houden voor dit seizoen en blijven afwijzen tot ze met echt met een extreem bizar bod gaan terugkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
40m + de 10 miljoen die ze te weinig hebben betaald voor Kokcu
Kijken mag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:38 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen vast naar Santi kijken als opvolger.
(De Bozenikdeal is een door Boavista gelichte koopoptie, opgesteld door Arnesen)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:30 schreef Pistolero het volgende:
Dus eigenlijk hebben we 3 hele matige spitsen ingeruild voor 1 potentiële topspits en ga je er qua salarisbudget nog op vooruit ook waarschijnlijk. KloeseGod
Bij deze: doei!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou hij nog een afscheid krijgen?
Volgens mij is ¤50 miljoen voor zowel Feyenoord als Benfica een vrij extreem bedragquote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, gewoon Santi binnenboord houden voor dit seizoen en blijven afwijzen tot ze met echt met een extreem bizar bod gaan terugkomen.
Ik heb het vermoeden dat ze zelfs 50 miljoen gaan weigeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is ¤50 miljoen voor zowel Feyenoord als Benfica een vrij extreem bedrag
Voor 50mil moet je hem gewoon verkopen. Alleen gaat Benfica hem niet daarvoor halen. Ben benieuwd of die Jap gaat vlammen en ons alvast “heet maken”.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:42 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij is ¤50 miljoen voor zowel Feyenoord als Benfica een vrij extreem bedrag
Denk dat ze nog even wachten op een gunstig tijdstip in Japan.quote:
denk dat feyenoord wel goed kan afkijken naar die constructies/trucs van zequote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Benfica kan wel verkopen zeg tering.
Voor Gimenez? Daar geloof ik niks van. Dat moet je ook gewoon doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze zelfs 50 miljoen gaan weigeren.
heb het idee dat gimenez vooral zelf bepaalt wanneer hij gaatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Gimenez? Daar geloof ik niks van. Dat moet je ook gewoon doen.
Hopelijk wel ja. En het is te hopen dat ze verstandig genoeg zijn om nog een jaartje in Rotterdam te blijvenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het idee dat gimenez vooral zelf bepaalt wanneer hij gaat
of zijn papa/management dan
Denk dat iedere club er wel iets van kan leren hoe zij het doen. Sowieso doet de klassieke top 3 van Portugal het extreem goed qua transferinkomsten. Staan allen in de top 5 hoogste winst in transfers.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat feyenoord wel goed kan afkijken naar die constructies/trucs van ze
mooie club wel
tja, het is wel lastig om een bod van ongeveer de helft van je begroting te weigerenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. En het is te hopen dat ze verstandig genoeg zijn om nog een jaartje in Rotterdam te blijven
Zij zijn natuurlijk ook wel bij uitstek een mooie springplank voor Zuid-Amerika vanwege de taal, ligging, belastingklimaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat iedere club er wel iets van kan leren hoe zij het doen. Sowieso doet de klassieke top 3 van Portugal het extreem goed qua transferinkomsten. Staan allen in de top 5 hoogste winst in transfers.
Hij laat zich niet in de maling nemenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het idee dat gimenez vooral zelf bepaalt wanneer hij gaat
of zijn papa/management dan
Wat kan Feyenoord precies van Benfica leren? Dat is een club van een totaal andere orde.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat feyenoord wel goed kan afkijken naar die constructies/trucs van ze
mooie club wel
Is wel makkelijker in Portugal, je zit dicht tegen de Spaanse competitie aan, taal helpt enorm mee voor Braziliaantjes, goed klimaat, cultuur niet een enorme overgang zoals Nederland vanuit een warm Zuid Amerikaans land.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat iedere club er wel iets van kan leren hoe zij het doen. Sowieso doet de klassieke top 3 van Portugal het extreem goed qua transferinkomsten. Staan allen in de top 5 hoogste winst in transfers.
Ja, dat. Qua fanbase één van de grootste clubs ter wereld ook meen ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:40 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat kan Feyenoord precies van Benfica leren? Dat is een club van een totaal andere orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |