Stengs heb ik geen twijfels over, Zerrouki en Wieffer vind ik nu nog een beetje veel van hetzelfde, daarom erg benieuwd naar vrijdagquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Wieffer en met name Stengs ook aanvallend echt heel veel bij gaan dragen hoor, maak me daar niet echt zorgen over.
Vreemd dat Schmidt nooit spelers van PSV wilde hebben @PSVCLquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:04 schreef Divje het volgende:
Kan dat Benfica even heel gauw optyfen.[ twitter ]
Nu is het wel klaar met dat Benfica, opflikkeren en gauw.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:04 schreef Divje het volgende:
Kan dat Benfica even heel gauw optyfen.[ twitter ]
Lijkt mij wel, meen dat je zonder zelfs niet mag meetrainen ivm onverzekerd en dat soort zakenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. Maar voor een oefenwedstrijd heb je toch geen werkvergunning nodig?
Hij haalt sterkhouders van de concurrentie weg zodat PSV de ´cup´ kan winnen, SchmidtGoatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat Schmidt nooit spelers van PSV wilde hebben @:psvcl
Hartman kijkt allerlei anime dus die zal wel wat wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mss toch nog maar een Japanse vriend halen.
paixao had een persoonlijk vertalerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hartman kijkt allerlei anime dus die zal wel wat weten
Overigens, als het lukt om Paixao binnen het jaar functioneel te maken, dan moet het met Ueda ook lukken die al een jaar in Belgi erop heeft zitten.
WE WORDEN GEK WE WORDEN GEK, WAT EEN FEEST, WAT EEN ORGIE, WAT LEKKER, WAT HEERLIJK, WAT MOOOOOOOIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |