Het gaat ons ook geen bal aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:51 schreef woxxel het volgende:
Waar gertjan het toen over had, was.
Toen ze geld uit de prijzenpot wilden halen, is dat het voor hem gunstiger was als er minder in de pot zou zitten, omdat er zoveel procent belasting af zou gaan.
Het ging er om in welke box je zat.
Ik hoorde idd iets van 75% of 100%
Bij Esther werd thuis alles betaald.
En ik hoorde toen Janet zeggen?, oh had ik dat maar geweten. Zij had dat niet.
T fijne ervan weet niemand, want t werd in die tijd steeds weggedraaid.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een half uurtje nieuws dan .....![]()
Nieuws voor de bewoners - 1 augustus 2023."This video is restricted/private"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Maar we mogen puzzelen met Erikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
Klopt! Klaverjassen gaat ons aan en daar mogen we zelfs t hele spelletje niet van volgen 🤣
Sorryquote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Rupert hangt in de achtergrond in een stoel. Die is dus ook nog aanwezigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
11 personen en wij zien drie dezelfde personen op 2 streams.
Ik zie hem nu ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Rupert hangt in de achtergrond in een stoel. Die is dus ook nog aanwezig
Sorry, er stond iets verkeerd, het zou nu wel moeten werken ....quote:
Ze staan samen sterk. Vind ik wel mooi om te zien.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor net van Bern dat het niet zijn idee of opdracht was om zo uitgebreid een herberg te maken. Degene die er aan bouwen doen dat zelf omdat ze dat leuk vinden om te doen.
Ze zeiden een paar keer dat ze er een gezellige hoek van willen maken voor de rest van de tijd, een plek waar ze bij elkaar kunnen gaan zitten en waar het 'knus' isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vraag mij al dagen af wat ze in die hoek aan het doen zijn. Het was daar echt een bende dus ik dacht gewoon een opdracht van achter om daar een beetje op te ruimen. Ze zijn er druk mee
Ik zie dat echt helemaal anders. Ik zie juist dat ze graag tijd bij elkaar doorbrengen. Dat ze rekening proberen te houden met elkaar. Dat ze trots op elkaar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat bern na dit programma klaar is met Sasha.
Ik vind t nep overkomen bij hem.
Die 2 zijn doomed na afloop, no doubt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef woxxel het volgende:
Ja dat is echt niet te doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:24 schreef woxxel het volgende:
Ze zijn in t rookhok bezig voor t middeleeuwse feest. Volgens mij gaan ze het daar doen.
Ik probeer dat niet te volgen omdat ze steeds met hun zender vlakbij t gereedschap bezig zijn
Al een paar dagen jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
Geen idee of het aan mij ligt, maar ik vind ze vandaag zo verschrikkelijk 'opruimerig' allemaal.
De wanhoop tussen die twee om maar in Godsnaam bij elkaar te blijven tot de Finale druipt uit alle kieren.., het zal mij niet vreemd zijn als die twee allang een PotVerdeel afspraak hebben als één van beide de Finale zou winnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef woxxel het volgende:
oh het lukt jou om het te typen, ik vraag me al tijden af hoe je het nou neer zou moeten zetten!quote:
heb je hun al horen praten over buiten , na ejvjl , dit is niet gespeeld en bern heeft mss mindere dagquote:
Ik gun het Mexx en Martin en zeker Jeffrey en Kim wel, leuke stellen in de buitenwereld ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ach, genoeg lui die hier zeiden dat het tussen Mexx en Martin, Kim en Jeffrey niet zou lopen buiten, niets lijkt minder waar
In het begin zag ik het helemaal niet zitten tussen Sasha (die de bitch uit kan hangen) en Bern (die juist overbeleefd is en rekening houdt met alles en iedereen), maar naarmate de tijd vordert zijn ze allebei toch wel veranderd en vind ik ze eigenlijk best wel bij elkaar passen op een 'rare' manier. Zeker zoals ze naar elkaar kunnen kijken tegenwoordig.
Alleen op Instagram, daar zitten zelf de fossielen uit UTO 1&2 nog wat wanhopigs te doen voor een paar volgersquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ach, genoeg lui die hier zeiden dat het tussen Mexx en Martin, Kim en Jeffrey niet zou lopen buiten, niets lijkt minder waar
In het begin zag ik het helemaal niet zitten tussen Sasha (die de bitch uit kan hangen) en Bern (die juist overbeleefd is en rekening houdt met alles en iedereen), maar naarmate de tijd vordert zijn ze allebei toch wel veranderd en vind ik ze eigenlijk best wel bij elkaar passen op een 'rare' manier. Zeker zoals ze naar elkaar kunnen kijken tegenwoordig.
Ja Kim en jeff had ik idd niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn niet hetzelfde maar ze zijn inmiddels ook al maanden samen daar. En Sasha kan soms kattig zijn maar de tijd dat ze het Bern iedere keer moeilijk probeerde te maken is ook wel al lang geleden. Ze pakken ook vaak hun momentjes samen zoals Sasha die stond te juichen toen Bern zijn marathon gelopen had.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
ja kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn niet hetzelfde maar ze zijn inmiddels ook al maanden samen daar. En Sasha kan soms kattig zijn maar de tijd dat ze het Bern iedere keer moeilijk probeerde te maken is ook wel al lang geleden. Ze pakken ook vaak hun momentjes samen zoals Sasha die stond te juichen toen Bern zijn marathon gelopen had.
Ik heb hier niks van gevolgd. Wel dat fimpje van Jeff laatst gezien en dat vond ik echt heel sneu. Ik ben wel nieuwsgierig waarom je dit denkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
Sinds ik een beetje ben gaan volgen hoe de moeder van Bern zich uit op Social Media ben ik de houding van Bern beter gaan begrijpen..... het vaak zwijgzame, bijna onderdanige, het zich constant verontschuldigen....
Jahh goed ideequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het weer over de ex-bewoners hebben
🤣🤣quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh het lukt jou om het te typen, ik vraag me al tijden af hoe je het nou neer zou moeten zetten!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh goed idee![]()
Ik pak Instagram er effe bij
Klopt, Sasha en Bern hebben een afspraak dat ongeacht wie er van hun twee wint, zij de poet fifty fifty delen, zij vinden dan ook dat zij daardoor een grotere kans hebben op de hoofdprijsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wanhoop tussen die twee om maar in Godsnaam bij elkaar te blijven tot de Finale druipt uit alle kieren.., het zal mij niet vreemd zijn als die twee allang een PotVerdeel afspraak hebben als één van beide de Finale zou winnen
Zou kunnen, ik vermoedde het alleen uit hun dwangmatige gekleef al maanden.. ook na de Beroemde Sas&Bern Oorlog waarin Bern verklaarde buiten wel een rondneukert te zijn gweest.. Arme SeikSas keek 'm weken niet aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt, Sasha en Bern hebben een afspraak dat ongeacht wie er van hun twee wint, zij de poet fifty fifty delen, zij vinden dan ook dat zij daardoor een grotere kans hebben op de hoofdprijs
Ik ben toch niet de enige die dat heeft gehoord?
Zoals bij elke RLS is de pot al verdeeld. Een lift voor de moeder van Moraima zou ook nog kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt, Sasha en Bern hebben een afspraak dat ongeacht wie er van hun twee wint, zij de poet fifty fifty delen, zij vinden dan ook dat zij daardoor een grotere kans hebben op de hoofdprijs
Ik heb ze wel horen zeggen dat die optie er is. Dat bern toen zei, "onder huwelijkse voorwaarden?"quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zie wat jij ziet en bedoelt ja, de ogen, de stand van de ogen, voorhoofd...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:56 schreef Korak het volgende:
Bern lijkt op zo’n Avatar creature, nog voor dat ie blauw is geschminkt
Dat moet dan toch een ander gesprek zijn geweest, huwelijkse voorwaarden kwam in het gesprek wat ik hoorde niet voor, wel een hele kansberekening waarvan ik details niet meer weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik heb ze wel horen zeggen dat die optie er is. Dat bern toen zei, "onder huwelijkse voorwaarden?"
Maar verder heb ik niets gehoord. ik hoor ook niet alles.
ja hij zei het grappend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat moet dan toch een ander gesprek zijn geweest, huwelijkse voorwaarden kwam in het gesprek wat ik hoorde niet voor, wel een hele kansberekening waarvan ik details niet meer weet
Dat doen hun niet, behalve in de douche...1x gezien, maar dat was geen succes toen ik het gezicht van Sasha zag...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Het LoodsEchtpaar ligt te bedden... Miertje komt nog effe kijjken of er nog geneu.....
Ohw streamwissel
Jah, dat was een pijnlijk stukje filmquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat doen hun niet, behalve in de douche...1x gezien, maar dat was geen succes toen ik het gezicht van Sasha zag...
Met nadruk op pijnlijk...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, dat was een pijnlijk stukje film
elkaar loslaten dat denk ik niet , ze gaan als ze buiten zijn daten met elkaar, ze zijn dan ook niet elke dag meer samen , dat bedoelen zequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:42 schreef magnaal het volgende:
Zag ik net die foto van een blije Sasha, zou zij verliefd zijn op Bern? En omgekeerd? Ze zeiden laatst dat ze elkaar buiten los moeten laten..Maar ja als je verliefd bent??
Ik heb het niet gehoord maar het zou best in een opdracht terug kunnen komen. Vind ik ook wel leuk dat ze best een beetje vermaakt worden laatste tijd. Oefenen met die glijbaan en 3d puzzels.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:50 schreef Adat231 het volgende:
denk dat rupie de goede richting op denkt met al die getallen van nieuwberichten
ach, we weten niet beterquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:18 schreef realkijkers het volgende:
stream 1: erik stilte.
stream 2. slaap kamer.
en wat gebeurt er? 5 mensen wakker en aan het praten buiten en binnen. Maar worden buiten de camera gehouden.. overal waar ze heen lopen, gaat de stream uit ipv aan.
Hij doet het, thanks!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, er stond iets verkeerd, het zou nu wel moeten werken ....![]()
Ik heb een andere video editer gebruikt, ik heb het idee dat de resolutie / kwaliteit minder is, klopt dit ?
hoop ik ook maar vrees dat dit ijdele hoop isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Zin in de managersverkiezing, stiekem hoop ik dat Erik of Bern boven mag gaan zitten...
Ik hoop op een plottwist.. ahum..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop ik ook maar vrees dat dit ijdele hoop is
Volgens zouden ze kleding voor het feest huren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Morgen het middeleeuws feest, ben ik ook wel benieuwd naar... ik heb ze nog niet met kleding of iets dergelijks bezig gezien. Of dat heb ik gemist natuurlijk...
Ooh oké, ik heb er helemaal niks over gehoord, ik heb ze niet zien kiezen ofzo... of Bern en Sasha hebben een keuze gemaakt, dat kan ook..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens zouden ze kleding voor het feest huren.
Ik vind het best leuk een beetje gedoe maar als ze zo laveloos rond lopen vind ik het vreselijk...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
word middeleeuwsfeest met veel drank , ook sterke drank, alle ingredieenten voor relletjes
hoop dat wendy met drank op zich kan inhoudenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk een beetje gedoe maar als ze zo laveloos rond lopen vind ik het vreselijk...
Dat is wel een beetje een trigger voor haar...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat wendy met drank op zich kan inhouden
en gelijk heeft zequote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:19 schreef Clasientje het volgende:
Kim W is ook weer lekker verder gegaan met haar leven ze heeft een nieuwe vriend zag ik op haar instagram staan hahaha.
Nou mooi, groot gelijk ...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:19 schreef Clasientje het volgende:
Kim W is ook weer lekker verder gegaan met haar leven ze heeft een nieuwe vriend zag ik op haar instagram staan hahaha.
Duidelijk als wat dat het Babette wordt. Imadiddin heeft haar van de week al uitgelegd hoe het bestellen bij de Jumbo gaat. En die manager die moeten stemmen zijn uit kamp Babette dus niet zo moeilijk wie het gaat worden volgens mijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Zin in de managersverkiezing, stiekem hoop ik dat Erik of Bern boven mag gaan zitten...
Bern en Sasha hebben bestellingen van kostuums doorgeven vorige week al dacht ikquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké, ik heb er helemaal niks over gehoord, ik heb ze niet zien kiezen ofzo... of Bern en Sasha hebben een keuze gemaakt, dat kan ook..
Ooh dat heb ik allemaal gemist.. nou ja een plottwist kan altijd ...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duidelijk als wat dat het Babette wordt. Imadiddin heeft haar van de week al uitgelegd hoe het bestellen bij de Jumbo gaat. En die manager die moeten stemmen zijn uit kamp Babette dus niet zo moeilijk wie het gaat worden volgens mij
Ooh dat is wel geinig.... ik heb er zin in...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern en Sasha hebben bestellingen van kostuums doorgeven vorige week al dacht ik
Ik vraag mij af of ze zich vol gaan drinken. Las ook al dat er een paar niet wilde drinken ivm met een opdracht die kan komenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk een beetje gedoe maar als ze zo laveloos rond lopen vind ik het vreselijk...
Zou kunnen maar ik reken er helemaal niet op. Dat kamp heeft altijd gekregen wat ze hebben wilden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik allemaal gemist.. nou ja een plottwist kan altijd ...met een beetje inmenging van de FEBO....
Er is een fles wodka en een fles whiskey. Ik verwacht die leegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze zich vol gaan drinken. Las ook al dat er een paar niet wilde drinken ivm met een opdracht die kan komen
Als ze slim zijn doen ze het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef engine het volgende:
[..]
Er is een fles wodka en een fles whiskey. Ik verwacht die leeg
en nog paar andere flessen , amaretto en zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef engine het volgende:
[..]
Er is een fles wodka en een fles whiskey. Ik verwacht die leeg
gmquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern en Sasha hebben bestellingen van kostuums doorgeven vorige week al dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht geen creativiteit van Febo, behalve hoe ze vakkundig de gesprekken van babbelgroep uit de cameras en microfoons kunnen houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik allemaal gemist.. nou ja een plottwist kan altijd ...met een beetje inmenging van de FEBO....
Dat is wel verstandig want je weet maar nooit... maar ik denk dat Wendy, Babette, Marciano, Rupie d'r wel een paar in gooien..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze zich vol gaan drinken. Las ook al dat er een paar niet wilde drinken ivm met een opdracht die kan komen
en jasper niet vergetenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig want je weet maar nooit... maar ik denk dat Wendy, Babette, Marciano, Rupie d'r wel een paar in gooien..
Mirthe ook wel, met haar vrijstellingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig want je weet maar nooit... maar ik denk dat Wendy, Babette, Marciano, Rupie d'r wel een paar in gooien..
Juist daarom zou het leuk zijn als het de laatste maand anders zou zijn... maar keep on dreaming Frum...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik reken er helemaal niet op. Dat kamp heeft altijd gekregen wat ze hebben wilden.
Die vergeet ik ook, die had zelfs whisky besteld... ja Mirthe kan zich helemaal uitleven...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mirthe ook wel, met haar vrijstelling
Dat was ik even vergeten, ze heeft geen vrijstelling natuurlijk..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
wat mij leukt lijkt , bep vanmiddag manager , daarna zoemer voor eli . bep op de stip en byeeeeeeeeeeee bep......................en toen werd ik wakker
Ergens op een Social gelezen dat een vriend vd broer van Bep in de redactie zit. Of t waar is weet ik nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hmmm waar rook is, is vuur....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ergens op een Social gelezen dat een vriend vd broer van Bep in de redactie zit. Of t waar is weet ik niet
werd ook van jill uit bb gezegdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hmmm waar rook is, is vuur....
Ik vind het altijd zo moeilijk dat soort dingen te geloven er wordt zoveel op SM neergeknalt maar hejj het zou zo maar kunnen...
Maar al zou dat zijn...wat dan nog?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ergens op een Social gelezen dat een vriend vd broer van Bep in de redactie zit. Of t waar is weet ik niet
Zou je denkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe is obsessief haar onderlaken aan het rechttrekken.
Babette denkt dat er vandaag een eliminatie komt. Was bij Moirama ook. Die was verkozen tot manager en daarna kwam er een eliminatie opdracht. ( weet ik echt niet meer)
Want dan is de vrijstelling er snel af zegt Babette.
Mirthe zegt tegen Babette dat zij de manager wordt want de meeste managers die mogen stemmen komen uit jouw groep.
Zou je denken zegt babette.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Babette denkt dat er vandaag een eliminatie komt. Was bij Moirama ook. Die was verkozen tot manager en daarna kwam er een eliminatie opdracht. ( weet ik echt niet meer)
Mirthe zegt tegen Babette dat zij de manager wordt want de meeste managers die mogen stemmen komen uit jouw groep.
was jef die exit ging vlak nadat morrie manager werdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Enkele uren nadat Mori manager werd waren er nominaties.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Maar wat me nu wel te binnen schiet is dat ik Babette een tijd geleden hoorde zeggen "dat zei mijn broer" toen dacht ik, dat zei mijn broer, hoe dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
en daarna stopte bep met roken en ging minder drinkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar wat me nu wel te binnen schiet is dat ik Babette een tijd geleden hoorde zeggen "dat zei mijn broer" toen dacht ik, dat zei mijn broer, hoe dan?
Zou ze dan dat toch via via gehoord hebben... is een aanname hé...
Waarschijnlijk voert Isaac weer een toneelstukje op en stemt op Erik. Dat zou hij ook met Janet hebben gedaan als ze niet net voor de manager verkiezing werd gelimiteerd. Daar had Isaac het van de week over met Erik en pushte hem om er voor te gaan want hij zou ook op Janet hebben gestemd.quote:
Is wel een keer geweest gelijk na de verkiezing in de middag een eliminatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Iedereen maakt zich inmiddels klaar voor de manager verkiezing..
Ik verwacht eigenlijk ook vandaag nog een eliminatie.
Ik had hetzelfde, soms moest ik erg om haar lachen, ondanks ze me ook mateloos kon irriteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
ff off-topic
Moirama was voor mij geen winnaar
maar toch gisteren gelachen om haar om de 'knoflook' scene in de uitzending
Klopt idd en er zullen er best nog wel een aantal uit moeten voordat de finale begint en het wordt kort dag dus ik schat de kans in dat er vandaag nog iemand vertrekt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een keer geweest gelijk na de verkiezing in de middag een eliminatie.
Ik mocht haar wel.. zij stond heel anders in het spel en wist ook echt wel dat ze nooit zou winnen. Ze heeft eruit gehaald wat er in zat en heeft het spel zo proberen te spelen om zonder zorgen een tijd te genieten van alles en er misschien nog wat aan over te houden. Groot gelijk en daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, soms moest ik erg om haar lachen, ondanks ze me ook mateloos kon irriteren.
Ja er is nog geen idee hoe het gaat verlopen en met hoeveel man en hoe ze het gaan doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en er zullen er best nog wel een aantal uit moeten voordat de finale begint en het wordt kort dag dus ik schat de kans in dat er vandaag nog iemand vertrekt.
Hier doet hij ijs op zijn rechterbeenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper smeert zijn rechterbeen in met groen spul uit een afwasfles. Maar ik denk dat het geen afwasspul is.
Weer zijn rechterbeen terwijl zijn blessure links zit want daar bond hij eerder een paar keer ijs op.
Misschien doet zijn rechterbeen nu zeer vanwege het compenseren.
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:18 schreef spapaars het volgende:
prullenbakken die openstaan, eten dat blijft staan veroorzaakt de vliegen aldus Jap, die heeft besloten er zielig bij te lopen vandaag.
Zou hij niet aan allebei de knieen pijn hebben? Ik zag toen hij op de loopband stond nog, dat hij ze beiden ingepakt had en er ijs op ging. Als hij weer thuis is, even naar laten kijken, want het is vervelend als je jong bent en knie problemen hebt. Ik heb twee kunstknietjes dus...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper smeert zijn rechterbeen in met groen spul uit een afwasfles. Maar ik denk dat het geen afwasspul is.
Weer zijn rechterbeen terwijl zijn blessure links zit want daar bond hij eerder een paar keer ijs op.
Misschien doet zijn rechterbeen nu zeer vanwege het compenseren.
Niet alleen omdat hij jong is maar hij is sporter en die sport is erg belangrijk voor hem. Het is zijn leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou hij niet aan allebei de knieen pijn hebben? Ik zag toen hij op de loopband stond nog, dat hij ze beiden ingepakt had en er ijs op ging. Als hij weer thuis is, even naar laten kijken, want het is vervelend als je jong bent en knie problemen hebt. Ik heb twee kunstknietjes dus...
ze passen goed bij elkaarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Gesprek tussen Babs en Mirthe, Mirthe vraagt of ze verliefd is, waarop Babs aangeeft hem wel erg leuk te vinden, en een aantal positieve dingen van Marcio opnoemt.
Wat een eng lekkere ideeën heb jij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
wat mij leukt lijkt , bep vanmiddag manager , daarna zoemer voor eli . bep op de stip en byeeeeeeeeeeee bep......................en toen werd ik wakker
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef lojanda het volgende:
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken om de hele dag Sasha om me heen te hebben.. wat een stuk chagrijn is dat zeg..
Loopt al de hele dag met een gezicht dat op onweer staat en wat er uit haar mond komt is alleen negatieve shit
Neej ze wil zitten en wachten tot het afgelopen is... gaat lekker lang duren op die manier..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.
kan ik me ergens wat bij voorstellen , ze noemde het ook poppenkast , oa managersverkiezing uitslag al bekend, paar die geen zin hebben in middeleeuwsfeest oa bep , ik zou ook de pijp aan maarten geven danquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.
Dan noem je het herberg...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Sas is het taveerne. Nee taverne,dat is wat ik denk,zegt Bern.
Oh oh dadelijk wordt Sas boos want zij heeft gelijk.
Ik hoorde het idd.. er komt alleen maar geklaag uit haar en dat is al heel erg lang maar de laatste dagen is het nog meer geworden. Dit is nu sinds het evenement van de week dat ze alles moesten afbreken. Daar is ze volgens mij nog steeds van over de zeik.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
rond de middagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Hoelaat begint de managersverkiezing ook alweer..
Zij heeft in zoveel dingen geen zin en laat dan ook altijd heel goed merken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan ik me ergens wat bij voorstellen , ze noemde het ook poppenkast , oa managersverkiezing uitslag al bekend, paar die geen zin hebben in middeleeuwsfeest oa bep , ik zou ook de pijp aan maarten geven dan
Dat is volgens mij rond 13.00..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Voorkeursbehandeling?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar al zou dat zijn...wat dan nog?
Pfff.. krijgen we dat weerquote:
Dat zei Bern.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want we noemen het al de hele week taveerne!
Die hele verkiezing stelt toch niets voor. Babette, nextquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Van last van je rug naar het kookpunt naar een nieuw soort licht naar beginnen in ern schuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe is weer heerlijk onnavolgbaar aan het brabbelen.
Ze heeft ook zo mooie dikke bosquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef lojanda het volgende:
Wendy bezig met haar haren.. die zijn echt flink gegroeid het afgelopen jaar. Zij heeft echt ook van dat goed vallend haar
Dat ging heel snel weer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van last van je rug naar het kookpunt naar een nieuw soort licht naar beginnen in ern schuur.
Klopt en ze heeft gewoon van dat goed vallend en makkelijk te behandelen haar. Ik vond dat soort haar echt altijd heerlijk om te doenquote:
Ook onzin heb je ooit een aap een dekbed zien stofzuigen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef Frummelie het volgende:
Erik is z'n dekbed aant stofzuigen...
De oud managers bepalen toch...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef spapaars het volgende:
Ze weten dat er een groep is (Mirthe had het erover) maar als de rest een groep gaat vormen is het 6 tegen 5.
Dus ze hadden hun eigen manager kunnen kiezen.
Kan ik mij voorstellen. Heb je wel eer van je werkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en ze heeft gewoon van dat goed vallend en makkelijk te behandelen haar. Ik vond dat soort haar echt altijd heerlijk om te doenDaar kon ik me altijd helemaal op uitleven in de kapsalon
![]()
Goedemorgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Heb je wel eer van je werk
allicht beter dan die kleine pipo uit de loodsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
Kimmy W heeft een nieuwe lover.Knappe vent wel.
Deze is 2x zo groot!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
allicht beter dan die kleine pipo uit de loods
En onder de 50?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
Kimmy W heeft een nieuwe lover.Knappe vent wel.
quote:
Denk het wel.En wat Chea post.quote:
Omdat ze aangaf liever oudere mannen te hebben (nooit begrepen)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee, ziet eruit als een 30-er.
Ze is 28? Dus kids toen hij 41/42 was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Mirthe geeft aan geen kinderen te willen, maar even daarna zegt ze 'als ik binnen 6 jaar het gevoel niet krijg dan neem ik geen kinderen' , ze geeft aan geen oude moeder te willen zijn.
Haar pa is 70 jaar, kan dan niet meer oppassen, dan gaan haar ouders vergeetachtig worden...
Best 'oude' ouders voor zo'n jong meisje...
Ja, beide. Rechts meer dan links.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou hij niet aan allebei de knieen pijn hebben? Ik zag toen hij op de loopband stond nog, dat hij ze beiden ingepakt had en er ijs op ging. Als hij weer thuis is, even naar laten kijken, want het is vervelend als je jong bent en knie problemen hebt. Ik heb twee kunstknietjes dus...
Ook prachtig haar idd maar dat van Wendy is makkelijker te bewerken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Babette heeft ook mooi dik haar. Weet niet of een kapper daar blij mee is maar IK vind het in ieder geval om jaloers op te worden.
Dat is toch logisch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Meerdere bewoners maken brood in de keuken.
Het valt mij op dat als er beeld op de keuken komt er altijd een afwas staat.
Sasha zuigt energie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij heeft in zoveel dingen geen zin en laat dan ook altijd heel goed merken.
Ik kan me heel goed voorstellen dat er bewoners zijn die geen zin hebben in dat middeleeuwse feest gezien de laatste evenementen die Bern heeft georganiseerd. Er waren bewoners die zich waanden op een kinderfeestje.
Maar als het niet precies gaat zoals Sasha het wil of in haar hoofd heeft dan loopt ze met een chagrijnig smoelwerk rond van heb ik jou daar
Ze weet het zelf en wil er echt iets aan gaan doen. Dat siert haar ook wel weer vind ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:04 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Sasha zuigt energie.
Heb niks tegen haar maar niet te lang in mijn buurt zo'n type
evennementen van bern vind ik geen kinderfeestjes , maar ja sommige zielepoten uit de loods houden meer van zuipfestijnquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:04 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Sasha zuigt energie.
Heb niks tegen haar maar niet te lang in mijn buurt zo'n type
Wij weten dat wel, maar op tv is het allemaal minder duidelijk voor de kijker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
Pfff poppenkast. Het is toch belachelijk dat al vanaf het begin het duidelijk is wie manager wordt.
Straks net doen alsof ze echt hebben nagedacht wie het moest worden en ze hebben getwijfeld maar het is geworden..Babette..applaus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het Babs toch wordt dan is het dan maar zo, als die vervelende Bern/Sasha kliek het maar niet wordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:20 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als er een ander wordt gekozen dan babbeltruuk
Ik luister al niet eens meerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
Pfff poppenkast. Het is toch belachelijk dat al vanaf het begin het duidelijk is wie manager wordt.
Straks net doen alsof ze echt hebben nagedacht wie het moest worden en ze hebben getwijfeld maar het is geworden..Babette..applaus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zal wel ouder zijn dan dat zij is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze aangaf liever oudere mannen te hebben (nooit begrepen)
Dat klopt idd en misschien wordt het wel heel leukquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:21 schreef realkijkers het volgende:
Als ze Mirthe kiezen wordt het iig leuker. Verstrooid als ze is
Dat kind is niet goed wijs. Viesmadquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:23 schreef Wibehh het volgende:
Je moest het toch serieus nemen? Wat is dat voor slappe hap van Sasha
Hoezo? Die hebben toch ook wel opgemerkt dat er twee groepen zijn en dat de manager komt uit 1 bepaalde groep?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij weten dat wel, maar op tv is het allemaal minder duidelijk voor de kijker.
Altijd commentaar op anderen die iets organiseren en zelf iets doen ho maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
evennementen van bern vind ik geen kinderfeestjes , maar ja sommige zielepoten uit de loods houden meer van zuipfestijn
Bern zegt ook: "Over de keuze die je toch al wist,"quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
Mogen ze nog 30 minuten nadenken ook
Zuurrrrquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Harry het volgende:
Na De Stem, Bern: over de keuze die we toch al gaan maken......
Zeker wel.Boven verwachting zelfs.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ima was toch best wel een redelijke manager?
Erg vals net als Rupert, maar hij leefde wel op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
oa bep en kliek van icequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Altijd commentaar op anderen die iets organiseren en zelf iets doen ho maar.![]()
Hij liet zich niet sturen.Dat vond ik leuk om te zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg vals net als Rupert, maar hij leefde wel op.
Rupert kan bij tijden best wel wat vals zijn maar heb niet die indruk bij Ima hoor. Vind dat een lieve gast.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg vals net als Rupert, maar hij leefde wel op.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij liet zich niet sturen.Dat vond ik leuk om te zien.
Dat vind ik nou ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:30 schreef Wibehh het volgende:
Ik vond Imi misschien wel de beste manager tot nu toe
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten jij staat in contact met de Febo toch?
Marciano en Wendy zijn daar niet bij?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:32 schreef realkijkers het volgende:
Isaac imma en rupi doen het verplichte acteer momentje.
Dat vind ik nou een miskleun van dit programma, dat ze niet spontaan mogen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:32 schreef realkijkers het volgende:
Isaac imma en rupi doen het verplichte acteer momentje.
Dan kiezen de ex managers een nieuwequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Als de manager van dienst nu weggestuurd wordt door een exit, komt er dan weer een verkiezing?
Ineens toch.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een miskleun van dit programma, dat ze niet spontaan mogen zijn.
Hey G slaat op babbel, 100 % broquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op wie gaan ze stemmen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ineens toch.
Wendy zegt het.
Waarom dit gesprek, het is toch al bepaald.
Die gaat zich ook steeds meer ergeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ineens toch.
Wendy zegt het.
Waarom dit gesprek, het is toch al bepaald.
Hoeft toch ook niet als de deur al open staat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hoeft hij nog niet ingetrapt te worden!
O, écht wel!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan snap jij die uitdrukking niet.
hoop op eli vanmiddag en bep eruitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef realkijkers het volgende:
Wel het voorgevoel dat als/wanneer babbel het wordt, ze er snel uit is.
Als dat zo is, mag ze het van mij wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef realkijkers het volgende:
Wel het voorgevoel dat als/wanneer babbel het wordt, ze er snel uit is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop op eli vanmiddag en bep eruit
Iedereen weet dat het niet de keuze van Morrie was, als dat zo was, is het gestuurd door Babetquote:
En ze blijven er intrappen. Onvoorstelbaar dat hij nooit door de mand is gevallen.quote:
Dat zegt hij iets van nep en vals zijn maar hij is zo al van het begin bezig.. zich overal in lullen en bommetjes droppen en mensen tegen elkaar opzetten.. die gast is echt nog nooit te vertrouwen geweest.quote:
Ik denk maar zo dat men zich rot gaat schrikken als ze sommige beelden terug gaan zienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:44 schreef Frummelie het volgende:
Isaac je liegt.... Babette heeft Moirama de woorden letterlijk in de mond gelegd... dat het beter was voor Wendy te gaan.
meerderheid van ex managers maakt de keuzequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:43 schreef engine het volgende:
Het wordt altijd Babette. Zelfs als Wendy en Isaac bijv. Erik stemmen mag imi beslissen.
En als het 2 - 2 is?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
meerderheid van ex managers maakt de keuze
Ja echt hoor, dat moet wel... ik word zo naar van dat leugenachtige gekonkel...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat men zich rot gaat schrikken als ze sommige beelden terug gaan zien
Eigen schuld, had er 1 van de andere groep zich ook vrijwillig gemeld, hadden ze 1 stem meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
meerderheid van ex managers maakt de keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |