abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:06:37 #151
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210128292
Mirthe en Babette weer terug in de slaapkamer.

Babette en ik denk Marciano hebben gisteravond sambal gemaakt. Ik denk van die gele pepers. Babette heeft nu tintelende vingers en ze denkt dat het van de pepers komt.

Mirthe is zich aan het opmaken voor de ronde spiegel.

Beeld naar Bern en Sasha die ontbijten. Ze zitten op de blauwe stoeltjes.

Sasha denkt dat het vandaag haar dag niet is. Ze hoopt dat ze niet boos wordt als ze saggerijnig is.
No mercy for animal abusers
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:09:38 #152
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210128330
Meerdere bewoners maken brood in de keuken.

Het valt mij op dat als er beeld op de keuken komt er altijd een afwas staat.
pi_210128347
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Ik had hetzelfde, soms moest ik erg om haar lachen, ondanks ze me ook mateloos kon irriteren. :Y
Ik mocht haar wel.. zij stond heel anders in het spel en wist ook echt wel dat ze nooit zou winnen. Ze heeft eruit gehaald wat er in zat en heeft het spel zo proberen te spelen om zonder zorgen een tijd te genieten van alles en er misschien nog wat aan over te houden. Groot gelijk en daar is niets mis mee.

Ik heb veel met haar moeten lachen en tuurlijk had ook zij haar minpunten.. maar dat hebben ze allemaal wel ;)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:12:00 #154
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210128374
Jasper smeert zijn rechterbeen in met groen spul uit een afwasfles. Maar ik denk dat het geen afwasspul is.

Weer zijn rechterbeen terwijl zijn blessure links zit want daar bond hij eerder een paar keer ijs op.

Misschien doet zijn rechterbeen nu zeer vanwege het compenseren.
  Moderator woensdag 2 augustus 2023 @ 10:13:10 #155
388664 crew  Dotteke
pi_210128397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:

[..]
Klopt idd en er zullen er best nog wel een aantal uit moeten voordat de finale begint en het wordt kort dag dus ik schat de kans in dat er vandaag nog iemand vertrekt.
Ja er is nog geen idee hoe het gaat verlopen en met hoeveel man en hoe ze het gaan doen.
Er komt maar niets over naar buiten,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:14:15 #156
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210128417
Weekmenu.
Lijkt erop dat ze niet veel hebben te besteden.

woensdag 2 augustus 2023 @ 10:15:53 #157
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210128442
Sasha en Bern pingpongen.

Het houdt je hersens scherp en je bent in beweging. Prima activiteit in zo'n saaie loods.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:18:02 #158
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210128486
Her en der zitten mensen hun boterham op te eten.

Het samen ontbijten vind ik een van de leuke dingen van elke BB. Samen opstaan, alle maaltijden samen. ^O^
  Moderator woensdag 2 augustus 2023 @ 10:19:21 #159
184769 crew  Deisyy
pi_210128512
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper smeert zijn rechterbeen in met groen spul uit een afwasfles. Maar ik denk dat het geen afwasspul is.

Weer zijn rechterbeen terwijl zijn blessure links zit want daar bond hij eerder een paar keer ijs op.

Hier doet hij ijs op zijn rechterbeen

quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 10:18 schreef spapaars het volgende:
prullenbakken die openstaan, eten dat blijft staan veroorzaakt de vliegen aldus Jap, die heeft besloten er zielig bij te lopen vandaag.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210128514
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:

Zou hij niet aan allebei de knieen pijn hebben? Ik zag toen hij op de loopband stond nog, dat hij ze beiden ingepakt had en er ijs op ging. Als hij weer thuis is, even naar laten kijken, want het is vervelend als je jong bent en knie problemen hebt. Ik heb twee kunstknietjes dus...
pi_210128666
Gesprek tussen Babs en Mirthe, Mirthe vraagt of ze verliefd is, waarop Babs aangeeft hem wel erg leuk te vinden, en een aantal positieve dingen van Marcio opnoemt.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:29:27 #162
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210128678
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef magnaal het volgende:

[..]
Zou hij niet aan allebei de knieen pijn hebben? Ik zag toen hij op de loopband stond nog, dat hij ze beiden ingepakt had en er ijs op ging. Als hij weer thuis is, even naar laten kijken, want het is vervelend als je jong bent en knie problemen hebt. Ik heb twee kunstknietjes dus...
Niet alleen omdat hij jong is maar hij is sporter en die sport is erg belangrijk voor hem. Het is zijn leven.

Hopelijk zijn het alleen zijn spieren en of pezen die een opdonder hebben gekregen.
pi_210128681
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Gesprek tussen Babs en Mirthe, Mirthe vraagt of ze verliefd is, waarop Babs aangeeft hem wel erg leuk te vinden, en een aantal positieve dingen van Marcio opnoemt.
ze passen goed bij elkaar :+
pi_210128743
Mirthe geeft aan geen kinderen te willen, maar even daarna zegt ze 'als ik binnen 6 jaar het gevoel niet krijg dan neem ik geen kinderen' , ze geeft aan geen oude moeder te willen zijn.
Haar pa is 70 jaar, kan dan niet meer oppassen, dan gaan haar ouders vergeetachtig worden...

Best 'oude' ouders voor zo'n jong meisje...
pi_210128761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
wat mij leukt lijkt , bep vanmiddag manager , daarna zoemer voor eli . bep op de stip en byeeeeeeeeeeee bep......................en toen werd ik wakker :+
Wat een eng lekkere ideeën heb jij.
pi_210128840
Babbel slaapt? dat mocht toch niet.
pi_210128958
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken om de hele dag Sasha om me heen te hebben.. wat een stuk chagrijn is dat zeg..

Loopt al de hele dag met een gezicht dat op onweer staat en wat er uit haar mond komt is alleen negatieve shit :{
pi_210128995
Wendy bezig met haar haren.. die zijn echt flink gegroeid het afgelopen jaar. Zij heeft echt ook van dat goed vallend haar ^O^
pi_210129033
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef lojanda het volgende:
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken om de hele dag Sasha om me heen te hebben.. wat een stuk chagrijn is dat zeg..

Loopt al de hele dag met een gezicht dat op onweer staat en wat er uit haar mond komt is alleen negatieve shit :{
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_210129153
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.
Neej ze wil zitten en wachten tot het afgelopen is... gaat lekker lang duren op die manier.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_210129171
quote:

[..]
kan ik me ergens wat bij voorstellen , ze noemde het ook poppenkast , oa managersverkiezing uitslag al bekend, paar die geen zin hebben in middeleeuwsfeest oa bep , ik zou ook de pijp aan maarten geven dan
pi_210129213
Haha Erik krijgt weer op z'n donder van Mirthe, hij heeft niet goed voorgespoeld.
Gewoon omdat het kan!
pi_210129236
Volgens Sas is het taveerne. Nee taverne,dat is wat ik denk,zegt Bern.
Oh oh dadelijk wordt Sas boos want zij heeft gelijk.
pi_210129256
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Sas is het taveerne. Nee taverne,dat is wat ik denk,zegt Bern.
Oh oh dadelijk wordt Sas boos want zij heeft gelijk.
Dan noem je het herberg...
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_210129262
quote:

[..]
Ik hoorde het idd.. er komt alleen maar geklaag uit haar en dat is al heel erg lang maar de laatste dagen is het nog meer geworden. Dit is nu sinds het evenement van de week dat ze alles moesten afbreken. Daar is ze volgens mij nog steeds van over de zeik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')