Ik mocht haar wel.. zij stond heel anders in het spel en wist ook echt wel dat ze nooit zou winnen. Ze heeft eruit gehaald wat er in zat en heeft het spel zo proberen te spelen om zonder zorgen een tijd te genieten van alles en er misschien nog wat aan over te houden. Groot gelijk en daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, soms moest ik erg om haar lachen, ondanks ze me ook mateloos kon irriteren.
Ja er is nog geen idee hoe het gaat verlopen en met hoeveel man en hoe ze het gaan doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en er zullen er best nog wel een aantal uit moeten voordat de finale begint en het wordt kort dag dus ik schat de kans in dat er vandaag nog iemand vertrekt.
Hier doet hij ijs op zijn rechterbeenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper smeert zijn rechterbeen in met groen spul uit een afwasfles. Maar ik denk dat het geen afwasspul is.
Weer zijn rechterbeen terwijl zijn blessure links zit want daar bond hij eerder een paar keer ijs op.
Misschien doet zijn rechterbeen nu zeer vanwege het compenseren.
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:18 schreef spapaars het volgende:
prullenbakken die openstaan, eten dat blijft staan veroorzaakt de vliegen aldus Jap, die heeft besloten er zielig bij te lopen vandaag.
Zou hij niet aan allebei de knieen pijn hebben? Ik zag toen hij op de loopband stond nog, dat hij ze beiden ingepakt had en er ijs op ging. Als hij weer thuis is, even naar laten kijken, want het is vervelend als je jong bent en knie problemen hebt. Ik heb twee kunstknietjes dus...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper smeert zijn rechterbeen in met groen spul uit een afwasfles. Maar ik denk dat het geen afwasspul is.
Weer zijn rechterbeen terwijl zijn blessure links zit want daar bond hij eerder een paar keer ijs op.
Misschien doet zijn rechterbeen nu zeer vanwege het compenseren.
Niet alleen omdat hij jong is maar hij is sporter en die sport is erg belangrijk voor hem. Het is zijn leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou hij niet aan allebei de knieen pijn hebben? Ik zag toen hij op de loopband stond nog, dat hij ze beiden ingepakt had en er ijs op ging. Als hij weer thuis is, even naar laten kijken, want het is vervelend als je jong bent en knie problemen hebt. Ik heb twee kunstknietjes dus...
ze passen goed bij elkaarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Gesprek tussen Babs en Mirthe, Mirthe vraagt of ze verliefd is, waarop Babs aangeeft hem wel erg leuk te vinden, en een aantal positieve dingen van Marcio opnoemt.
Wat een eng lekkere ideeën heb jij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
wat mij leukt lijkt , bep vanmiddag manager , daarna zoemer voor eli . bep op de stip en byeeeeeeeeeeee bep......................en toen werd ik wakker
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:50 schreef lojanda het volgende:
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken om de hele dag Sasha om me heen te hebben.. wat een stuk chagrijn is dat zeg..
Loopt al de hele dag met een gezicht dat op onweer staat en wat er uit haar mond komt is alleen negatieve shit
Neej ze wil zitten en wachten tot het afgelopen is... gaat lekker lang duren op die manier..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.
kan ik me ergens wat bij voorstellen , ze noemde het ook poppenkast , oa managersverkiezing uitslag al bekend, paar die geen zin hebben in middeleeuwsfeest oa bep , ik zou ook de pijp aan maarten geven danquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoorde je wat ze net tegen Jasper zei: Ze heeft helemaal geen zin meer in het organiseren van het feest.
Dan noem je het herberg...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:03 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Sas is het taveerne. Nee taverne,dat is wat ik denk,zegt Bern.
Oh oh dadelijk wordt Sas boos want zij heeft gelijk.
Ik hoorde het idd.. er komt alleen maar geklaag uit haar en dat is al heel erg lang maar de laatste dagen is het nog meer geworden. Dit is nu sinds het evenement van de week dat ze alles moesten afbreken. Daar is ze volgens mij nog steeds van over de zeik.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |