Die vergeet ik ook, die had zelfs whisky besteld... ja Mirthe kan zich helemaal uitleven...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mirthe ook wel, met haar vrijstelling
Dat was ik even vergeten, ze heeft geen vrijstelling natuurlijk..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
wat mij leukt lijkt , bep vanmiddag manager , daarna zoemer voor eli . bep op de stip en byeeeeeeeeeeee bep......................en toen werd ik wakker
Ergens op een Social gelezen dat een vriend vd broer van Bep in de redactie zit. Of t waar is weet ik nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik allemaal gemist.. nou ja een plottwist kan altijd ...met een beetje inmenging van de FEBO....
Hmmm waar rook is, is vuur....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ergens op een Social gelezen dat een vriend vd broer van Bep in de redactie zit. Of t waar is weet ik niet
werd ook van jill uit bb gezegdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hmmm waar rook is, is vuur....
Ik vind het altijd zo moeilijk dat soort dingen te geloven er wordt zoveel op SM neergeknalt maar hejj het zou zo maar kunnen...
Maar al zou dat zijn...wat dan nog?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ergens op een Social gelezen dat een vriend vd broer van Bep in de redactie zit. Of t waar is weet ik niet
Zou je denkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe is obsessief haar onderlaken aan het rechttrekken.
Babette denkt dat er vandaag een eliminatie komt. Was bij Moirama ook. Die was verkozen tot manager en daarna kwam er een eliminatie opdracht. ( weet ik echt niet meer)
Want dan is de vrijstelling er snel af zegt Babette.
Mirthe zegt tegen Babette dat zij de manager wordt want de meeste managers die mogen stemmen komen uit jouw groep.
Zou je denken zegt babette.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Babette denkt dat er vandaag een eliminatie komt. Was bij Moirama ook. Die was verkozen tot manager en daarna kwam er een eliminatie opdracht. ( weet ik echt niet meer)
Mirthe zegt tegen Babette dat zij de manager wordt want de meeste managers die mogen stemmen komen uit jouw groep.
was jef die exit ging vlak nadat morrie manager werdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Enkele uren nadat Mori manager werd waren er nominaties.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Maar wat me nu wel te binnen schiet is dat ik Babette een tijd geleden hoorde zeggen "dat zei mijn broer" toen dacht ik, dat zei mijn broer, hoe dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
en daarna stopte bep met roken en ging minder drinkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar wat me nu wel te binnen schiet is dat ik Babette een tijd geleden hoorde zeggen "dat zei mijn broer" toen dacht ik, dat zei mijn broer, hoe dan?
Zou ze dan dat toch via via gehoord hebben... is een aanname hé...
Waarschijnlijk voert Isaac weer een toneelstukje op en stemt op Erik. Dat zou hij ook met Janet hebben gedaan als ze niet net voor de manager verkiezing werd gelimiteerd. Daar had Isaac het van de week over met Erik en pushte hem om er voor te gaan want hij zou ook op Janet hebben gestemd.quote:
Is wel een keer geweest gelijk na de verkiezing in de middag een eliminatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Iedereen maakt zich inmiddels klaar voor de manager verkiezing..
Ik verwacht eigenlijk ook vandaag nog een eliminatie.
Ik had hetzelfde, soms moest ik erg om haar lachen, ondanks ze me ook mateloos kon irriteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
ff off-topic
Moirama was voor mij geen winnaar
maar toch gisteren gelachen om haar om de 'knoflook' scene in de uitzending
Klopt idd en er zullen er best nog wel een aantal uit moeten voordat de finale begint en het wordt kort dag dus ik schat de kans in dat er vandaag nog iemand vertrekt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een keer geweest gelijk na de verkiezing in de middag een eliminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |