Dat is wel een beetje een trigger voor haar...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat wendy met drank op zich kan inhouden
en gelijk heeft zequote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:19 schreef Clasientje het volgende:
Kim W is ook weer lekker verder gegaan met haar leven ze heeft een nieuwe vriend zag ik op haar instagram staan hahaha.
Nou mooi, groot gelijk ...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:19 schreef Clasientje het volgende:
Kim W is ook weer lekker verder gegaan met haar leven ze heeft een nieuwe vriend zag ik op haar instagram staan hahaha.
Duidelijk als wat dat het Babette wordt. Imadiddin heeft haar van de week al uitgelegd hoe het bestellen bij de Jumbo gaat. En die manager die moeten stemmen zijn uit kamp Babette dus niet zo moeilijk wie het gaat worden volgens mijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Zin in de managersverkiezing, stiekem hoop ik dat Erik of Bern boven mag gaan zitten...
Bern en Sasha hebben bestellingen van kostuums doorgeven vorige week al dacht ikquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké, ik heb er helemaal niks over gehoord, ik heb ze niet zien kiezen ofzo... of Bern en Sasha hebben een keuze gemaakt, dat kan ook..
Ooh dat heb ik allemaal gemist.. nou ja een plottwist kan altijd ...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duidelijk als wat dat het Babette wordt. Imadiddin heeft haar van de week al uitgelegd hoe het bestellen bij de Jumbo gaat. En die manager die moeten stemmen zijn uit kamp Babette dus niet zo moeilijk wie het gaat worden volgens mij
Ooh dat is wel geinig.... ik heb er zin in...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern en Sasha hebben bestellingen van kostuums doorgeven vorige week al dacht ik
Ik vraag mij af of ze zich vol gaan drinken. Las ook al dat er een paar niet wilde drinken ivm met een opdracht die kan komenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk een beetje gedoe maar als ze zo laveloos rond lopen vind ik het vreselijk...
Zou kunnen maar ik reken er helemaal niet op. Dat kamp heeft altijd gekregen wat ze hebben wilden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik allemaal gemist.. nou ja een plottwist kan altijd ...met een beetje inmenging van de FEBO....
Er is een fles wodka en een fles whiskey. Ik verwacht die leegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze zich vol gaan drinken. Las ook al dat er een paar niet wilde drinken ivm met een opdracht die kan komen
Als ze slim zijn doen ze het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef engine het volgende:
[..]
Er is een fles wodka en een fles whiskey. Ik verwacht die leeg
en nog paar andere flessen , amaretto en zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef engine het volgende:
[..]
Er is een fles wodka en een fles whiskey. Ik verwacht die leeg
gmquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern en Sasha hebben bestellingen van kostuums doorgeven vorige week al dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht geen creativiteit van Febo, behalve hoe ze vakkundig de gesprekken van babbelgroep uit de cameras en microfoons kunnen houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik allemaal gemist.. nou ja een plottwist kan altijd ...met een beetje inmenging van de FEBO....
Dat is wel verstandig want je weet maar nooit... maar ik denk dat Wendy, Babette, Marciano, Rupie d'r wel een paar in gooien..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze zich vol gaan drinken. Las ook al dat er een paar niet wilde drinken ivm met een opdracht die kan komen
en jasper niet vergetenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig want je weet maar nooit... maar ik denk dat Wendy, Babette, Marciano, Rupie d'r wel een paar in gooien..
Mirthe ook wel, met haar vrijstellingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig want je weet maar nooit... maar ik denk dat Wendy, Babette, Marciano, Rupie d'r wel een paar in gooien..
Juist daarom zou het leuk zijn als het de laatste maand anders zou zijn... maar keep on dreaming Frum...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik reken er helemaal niet op. Dat kamp heeft altijd gekregen wat ze hebben wilden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |