Op wie gaan ze stemmen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ineens toch.
Wendy zegt het.
Waarom dit gesprek, het is toch al bepaald.
Die gaat zich ook steeds meer ergeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ineens toch.
Wendy zegt het.
Waarom dit gesprek, het is toch al bepaald.
Hoeft toch ook niet als de deur al open staat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hoeft hij nog niet ingetrapt te worden!
O, écht wel!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan snap jij die uitdrukking niet.
hoop op eli vanmiddag en bep eruitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef realkijkers het volgende:
Wel het voorgevoel dat als/wanneer babbel het wordt, ze er snel uit is.
Als dat zo is, mag ze het van mij wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:37 schreef realkijkers het volgende:
Wel het voorgevoel dat als/wanneer babbel het wordt, ze er snel uit is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop op eli vanmiddag en bep eruit
Iedereen weet dat het niet de keuze van Morrie was, als dat zo was, is het gestuurd door Babetquote:
En ze blijven er intrappen. Onvoorstelbaar dat hij nooit door de mand is gevallen.quote:
Dat zegt hij iets van nep en vals zijn maar hij is zo al van het begin bezig.. zich overal in lullen en bommetjes droppen en mensen tegen elkaar opzetten.. die gast is echt nog nooit te vertrouwen geweest.quote:
Ik denk maar zo dat men zich rot gaat schrikken als ze sommige beelden terug gaan zienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:44 schreef Frummelie het volgende:
Isaac je liegt.... Babette heeft Moirama de woorden letterlijk in de mond gelegd... dat het beter was voor Wendy te gaan.
meerderheid van ex managers maakt de keuzequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:43 schreef engine het volgende:
Het wordt altijd Babette. Zelfs als Wendy en Isaac bijv. Erik stemmen mag imi beslissen.
En als het 2 - 2 is?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
meerderheid van ex managers maakt de keuze
Ja echt hoor, dat moet wel... ik word zo naar van dat leugenachtige gekonkel...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat men zich rot gaat schrikken als ze sommige beelden terug gaan zien
Eigen schuld, had er 1 van de andere groep zich ook vrijwillig gemeld, hadden ze 1 stem meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
meerderheid van ex managers maakt de keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |