Het gaat ons ook geen bal aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:51 schreef woxxel het volgende:
Waar gertjan het toen over had, was.
Toen ze geld uit de prijzenpot wilden halen, is dat het voor hem gunstiger was als er minder in de pot zou zitten, omdat er zoveel procent belasting af zou gaan.
Het ging er om in welke box je zat.
Ik hoorde idd iets van 75% of 100%
Bij Esther werd thuis alles betaald.
En ik hoorde toen Janet zeggen?, oh had ik dat maar geweten. Zij had dat niet.
T fijne ervan weet niemand, want t werd in die tijd steeds weggedraaid.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een half uurtje nieuws dan .....![]()
Nieuws voor de bewoners - 1 augustus 2023."This video is restricted/private"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Maar we mogen puzzelen met Erikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
Klopt! Klaverjassen gaat ons aan en daar mogen we zelfs t hele spelletje niet van volgen 🤣
Sorryquote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Rupert hangt in de achtergrond in een stoel. Die is dus ook nog aanwezigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
11 personen en wij zien drie dezelfde personen op 2 streams.
Ik zie hem nu ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Rupert hangt in de achtergrond in een stoel. Die is dus ook nog aanwezig
Sorry, er stond iets verkeerd, het zou nu wel moeten werken ....quote:
Ze staan samen sterk. Vind ik wel mooi om te zien.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor net van Bern dat het niet zijn idee of opdracht was om zo uitgebreid een herberg te maken. Degene die er aan bouwen doen dat zelf omdat ze dat leuk vinden om te doen.
Ze zeiden een paar keer dat ze er een gezellige hoek van willen maken voor de rest van de tijd, een plek waar ze bij elkaar kunnen gaan zitten en waar het 'knus' isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vraag mij al dagen af wat ze in die hoek aan het doen zijn. Het was daar echt een bende dus ik dacht gewoon een opdracht van achter om daar een beetje op te ruimen. Ze zijn er druk mee
Ik zie dat echt helemaal anders. Ik zie juist dat ze graag tijd bij elkaar doorbrengen. Dat ze rekening proberen te houden met elkaar. Dat ze trots op elkaar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat bern na dit programma klaar is met Sasha.
Ik vind t nep overkomen bij hem.
Die 2 zijn doomed na afloop, no doubt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef woxxel het volgende:
Ja dat is echt niet te doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:24 schreef woxxel het volgende:
Ze zijn in t rookhok bezig voor t middeleeuwse feest. Volgens mij gaan ze het daar doen.
Ik probeer dat niet te volgen omdat ze steeds met hun zender vlakbij t gereedschap bezig zijn
Al een paar dagen jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
Geen idee of het aan mij ligt, maar ik vind ze vandaag zo verschrikkelijk 'opruimerig' allemaal.
De wanhoop tussen die twee om maar in Godsnaam bij elkaar te blijven tot de Finale druipt uit alle kieren.., het zal mij niet vreemd zijn als die twee allang een PotVerdeel afspraak hebben als één van beide de Finale zou winnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:20 schreef woxxel het volgende:
oh het lukt jou om het te typen, ik vraag me al tijden af hoe je het nou neer zou moeten zetten!quote:
heb je hun al horen praten over buiten , na ejvjl , dit is niet gespeeld en bern heeft mss mindere dagquote:
Ik gun het Mexx en Martin en zeker Jeffrey en Kim wel, leuke stellen in de buitenwereld ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ach, genoeg lui die hier zeiden dat het tussen Mexx en Martin, Kim en Jeffrey niet zou lopen buiten, niets lijkt minder waar
In het begin zag ik het helemaal niet zitten tussen Sasha (die de bitch uit kan hangen) en Bern (die juist overbeleefd is en rekening houdt met alles en iedereen), maar naarmate de tijd vordert zijn ze allebei toch wel veranderd en vind ik ze eigenlijk best wel bij elkaar passen op een 'rare' manier. Zeker zoals ze naar elkaar kunnen kijken tegenwoordig.
Alleen op Instagram, daar zitten zelf de fossielen uit UTO 1&2 nog wat wanhopigs te doen voor een paar volgersquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ach, genoeg lui die hier zeiden dat het tussen Mexx en Martin, Kim en Jeffrey niet zou lopen buiten, niets lijkt minder waar
In het begin zag ik het helemaal niet zitten tussen Sasha (die de bitch uit kan hangen) en Bern (die juist overbeleefd is en rekening houdt met alles en iedereen), maar naarmate de tijd vordert zijn ze allebei toch wel veranderd en vind ik ze eigenlijk best wel bij elkaar passen op een 'rare' manier. Zeker zoals ze naar elkaar kunnen kijken tegenwoordig.
Ja Kim en jeff had ik idd niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn niet hetzelfde maar ze zijn inmiddels ook al maanden samen daar. En Sasha kan soms kattig zijn maar de tijd dat ze het Bern iedere keer moeilijk probeerde te maken is ook wel al lang geleden. Ze pakken ook vaak hun momentjes samen zoals Sasha die stond te juichen toen Bern zijn marathon gelopen had.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |