Daar had ik het nu niet overquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja het is wel heel bizar dat ze bij bepaalde figuren dus maar een fractie van de prijs zouden uit moeten keren. Rara wie gaat er winnen
ja dat kanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alles wat men waarneemt kan geintepreteert worden toch?
Nee dat betwijfel ik niet, maar wel of het juist geintepreteerd is, want ik kan dat niet geloven. En ze zeggen weleens vaker iets, wat later anders blijkt te zitten..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is wappietaal. Jij betwijfeld dat wat wij letterlijk hebben gehoord.
Jeffrey heeft trots meerdere malen gezegd, ook nog in de laatste Q&A, de afgelopen week : "Ze hebben me niets gekost".quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik kan er echt niet bij dat dat zo zou zijn.
Als je geen maandelijkse vergoeding wil, dus voor de hoofdprijs gaat en je er na 6 maanden uit wordt gestemd heb je helemaal niets.
Als je een maandelijkse vergoeding wilt van 2000 (wat ik niet meer dan normaal vind) en je wordt er na 6 maand uitgestemd heb je in ieder geval nog 12.000 euro voor je vaste lasten of iets dergelijks.
Dan is dat toch scheef?
Het is niet dat ik niet geloof dat het gehoord is. Alleen daarmee weet ik nog steeds niet hoe het precies zit. Dan moet je toch echt een contract gezien hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat kan
en dit is door meerdere mensen gehoord
waarom is dat lastig te geloven?
was dat niet 'ik heb ze niets gekost' ??quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Jeffrey heeft trots meerdere malen gezegd, ook nog in de laatste Q&A, de afgelopen week : "Ze hebben me niets gekost".
Buiten de drank om was hij dan idd goedkoop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Jeffrey heeft trots meerdere malen gezegd, ook nog in de laatste Q&A, de afgelopen week : "Ze hebben me niets gekost".
Dat. Het kan verkeer uitgelegd worden/begrepen zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee dat betwijfel ik niet, maar wel of het juist geintepreteerd is, want ik kan dat niet geloven. En ze zeggen weleens vaker iets, wat later anders blijkt te zitten..
Dan maar een wappie, je wordt bedankt.
ah op die fietsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet geloof dat het gehoord is. Alleen daarmee weet ik nog steeds niet hoe het precies zit. Dan moet je toch echt een contract gezien hebben.
Toch....ik weet niet of Bern ooit viool gespeeld heeft hiervoor maar hij is wel iets vooruit gegaanquote:
Er vielen heel veel stiltes omdat zij filmpjes te zien kregen......quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, is er nog behoefte aan dat half uurtje nieuws voor de bewoners ?
ja hij heeft thuis ook een viool zei hij ooitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Toch....ik weet niet of Bern ooit viool gespeeld heeft hiervoor maar hij is wel iets vooruit gegaan
gebeurt er iets interessants qua reactie?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, is er nog behoefte aan dat half uurtje nieuws voor de bewoners ?
Die waren vast niet op de stream te zien denk ik zomaar .... ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:56 schreef xsaskiax het volgende:
Er vielen heel veel stiltes omdat zij filmpjes te zien kregen......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die waren vast niet op de stream te zien denk ik zomaar .... ?
Nee, niet dat ik kan me herinneren .... als iemand een specifiek tijdstip / datum heeft wil ik wel gaan zoeken ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
gebeurt er iets interessants qua reactie?
anders zou ik je de moeite besparen
heb je misschien iets op beeld over contracten/ vergoedingen/ prijzenpot?
Inderdaad, we weten niet meer dan dat er afspraken zijn gemaakt, maar we weten niet hoe het exact zit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar we weten gewoon niet hoe het precies ziet. Er zullen misschien andere condities zijn maar een jaar lang een vergoeding van 100 euro per dag is ¤36.000. Dat weegt toch niet op tegen de helft van de hoofdprijs krijgen zou ik denken.
Als dat wel zo is, is het om de kosten te drukken
O daar is nu niet over gezegd vandaag, dat is iets wat sommige users op andere dagen hadden gehoord\quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
heb even bijgelezen van @:Dotteke (dank daarvoor)
Maar volg even niet wat er is gezegd over contracten of vergoedingen...
vorige topic? nu on stream?
ohh dan heb ik de verkeerde info in mijnhoofd gecombineerd..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar is nu niet over gezegd vandaag, dat is iets wat sommige users op andere dagen hadden gehoord\
Maar jje had het over de `TT en wat er gebeurd was dus dacht dat het over het nieuws wat ze gekregen hebben had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, helemaal niets. `dat dacht ik ook maar ze kregen nieuwsberichten van afgelopen jaar te horen/lezenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohh dan heb ik de verkeerde info in mijnhoofd gecombineerd..
ik dacht dat ewr mededelingen waren gedaan over de prijzenpot/ manier van finalespelen
daar ben ik namelijk benieuwd naar
We weten ook dat het merendeel van deelnemers, geen werk hadden, ZZP zonder werk waren, thuiswonenden meisjes en jongentjes, uitkering afhankelen, gescheiden Alimentatie trekkers, AOW's zonder doel. zelden iemand met een dagtaak inkomen bij elkaar te schrapen en geen Jaar vrij krijgt van de Baasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten niet meer dan dat er afspraken zijn gemaakt, maar we weten niet hoe het exact zit.
ja dat is idd doorgaans wel de doelgroep..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We weten ook dat het merendeel van deelnemers, geen werk hadden, ZZP zonder werk waren, thuiswonenden meisjes en jongentjes, uitkering afhankelen, gescheiden Alimentatie trekkers, AOW's zonder doel. zelden iemand met een dagtaak inkomen bij elkaar te schrapen en geen Jaar vrij krijgt van de Baas
Welke werkgever is zo gek.. geen jaar gratis doorbetalend werkgevers.. filantopen bestaan niet in huidig Nederlandquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat is idd doorgaans wel de doelgroep..
dit keer wel wat mensen met baan toch? bijvoorbeeld wendy, erik, bern, jeff?
erik is eigen baas bijv, wendy werkt volgens mij ook voor zichzelf als kapperquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke werkgever is zo gek.. geen jaar gratis doorbetalend werkgevers.. filantopen bestaan niet in huidig Nederland
Mee eens.. wie betaalt al 11 maanden hun rekeningen nu denk je? Energie, Huur. Hypotheek, Zorg, Verzekeringen.... De Kaboutertjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
erik is eigen baas bijv, wendy werkt volgens mij ook voor zichzelf als kapper
dat helpt al
veel zitten inbetween jobs of hebben gewoon otslag genomen
Maar ze hebben kost en inwoning, zelfs mogen ze dingen bestellen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mee eens.. wie betaalt al 11 maanden hun rekeningen nu denk je? Energie, Huur. Hypotheek, Zorg, Verzekeringen.... De Kaboutertjes?
Hoe hard ze huilen als ze naar huis moeten is wel een goeie maatstafquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar ze hebben kost en inwoning, zelfs mogen ze dingen bestellen..
Wellicht hebben ze een maandsalaris en daar moeten ze hun vaste lasten van betalen, denk ik..
Ze houden er vast wel iets aan over..
jahaha denk het welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe hard ze huilen als ze naar huis moeten is wel een goeie maatstaf
??quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mee eens.. wie betaalt al 11 maanden hun rekeningen nu denk je? Energie, Huur. Hypotheek, Zorg, Verzekeringen.... De Kaboutertjes?
Dat doen zo ook, daar ging het inderdaad over..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
??
dat is toch juist waar het over ging, talpa kan die onkosten betalen
Zou het niet gewoon een salaris zijn, denk je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
??
dat is toch juist waar het over ging, talpa kan die onkosten betalen
preciesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat doen zo ook, daar ging het inderdaad over..
ik weet de details nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een salaris zijn, denk je?
Zover ik weet betalen ze de vaste lasten, en kandidaten met een gezin leefgeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee denk ik niet. Ik denk dat het gaat om een netto vergoeding. Bij Big Brother is ook wel bekend dat deelnemers dat krijgen (per dag) maar die krijgen wel allemaal hetzelfde (wat er te horen geweest is).quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |