rond de middagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Hoelaat begint de managersverkiezing ook alweer..
Zij heeft in zoveel dingen geen zin en laat dan ook altijd heel goed merken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan ik me ergens wat bij voorstellen , ze noemde het ook poppenkast , oa managersverkiezing uitslag al bekend, paar die geen zin hebben in middeleeuwsfeest oa bep , ik zou ook de pijp aan maarten geven dan
Dat is volgens mij rond 13.00..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Voorkeursbehandeling?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar al zou dat zijn...wat dan nog?
Pfff.. krijgen we dat weerquote:
Dat zei Bern.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want we noemen het al de hele week taveerne!
Die hele verkiezing stelt toch niets voor. Babette, nextquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Van last van je rug naar het kookpunt naar een nieuw soort licht naar beginnen in ern schuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe is weer heerlijk onnavolgbaar aan het brabbelen.
Ze heeft ook zo mooie dikke bosquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:51 schreef lojanda het volgende:
Wendy bezig met haar haren.. die zijn echt flink gegroeid het afgelopen jaar. Zij heeft echt ook van dat goed vallend haar
Dat ging heel snel weer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van last van je rug naar het kookpunt naar een nieuw soort licht naar beginnen in ern schuur.
Klopt en ze heeft gewoon van dat goed vallend en makkelijk te behandelen haar. Ik vond dat soort haar echt altijd heerlijk om te doenquote:
Ook onzin heb je ooit een aap een dekbed zien stofzuigen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef Frummelie het volgende:
Erik is z'n dekbed aant stofzuigen...
De oud managers bepalen toch...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef spapaars het volgende:
Ze weten dat er een groep is (Mirthe had het erover) maar als de rest een groep gaat vormen is het 6 tegen 5.
Dus ze hadden hun eigen manager kunnen kiezen.
Kan ik mij voorstellen. Heb je wel eer van je werkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt en ze heeft gewoon van dat goed vallend en makkelijk te behandelen haar. Ik vond dat soort haar echt altijd heerlijk om te doenDaar kon ik me altijd helemaal op uitleven in de kapsalon
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |