Zuurrrrquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Harry het volgende:
Na De Stem, Bern: over de keuze die we toch al gaan maken......
Zeker wel.Boven verwachting zelfs.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ima was toch best wel een redelijke manager?
Erg vals net als Rupert, maar hij leefde wel op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
oa bep en kliek van icequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Altijd commentaar op anderen die iets organiseren en zelf iets doen ho maar.![]()
Hij liet zich niet sturen.Dat vond ik leuk om te zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg vals net als Rupert, maar hij leefde wel op.
Rupert kan bij tijden best wel wat vals zijn maar heb niet die indruk bij Ima hoor. Vind dat een lieve gast.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg vals net als Rupert, maar hij leefde wel op.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij liet zich niet sturen.Dat vond ik leuk om te zien.
Dat vind ik nou ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:30 schreef Wibehh het volgende:
Ik vond Imi misschien wel de beste manager tot nu toe
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten jij staat in contact met de Febo toch?
Marciano en Wendy zijn daar niet bij?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:32 schreef realkijkers het volgende:
Isaac imma en rupi doen het verplichte acteer momentje.
Dat vind ik nou een miskleun van dit programma, dat ze niet spontaan mogen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:32 schreef realkijkers het volgende:
Isaac imma en rupi doen het verplichte acteer momentje.
Dan kiezen de ex managers een nieuwequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Als de manager van dienst nu weggestuurd wordt door een exit, komt er dan weer een verkiezing?
Ineens toch.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een miskleun van dit programma, dat ze niet spontaan mogen zijn.
Hey G slaat op babbel, 100 % broquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |