Startte hij toen ook 6e?quote:
succes, en dan de stop verkloten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haal Lewis binnen, we moeten dat punt hebben!
ik volg het effe via LTquote:Op zondag 30 juli 2023 16:25 schreef Jane het volgende:
Ze hebben Max niet verteld dat Lewis een poging doet.
nee, alleen gele segments...quote:Op zondag 30 juli 2023 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Max de snelste ronde nog scherper stellen?
Dat was voor Perezquote:
Max mot geen vuurwerk,quote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef vivelafete het volgende:
Was dat vuurwerk nou te laat of zat ik niet op te letten?
Te laatquote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef vivelafete het volgende:
Was dat vuurwerk nou te laat of zat ik niet op te letten?
dat ene punt bij Mer zal niemand bij RBR zich druk om makenquote:
22 seconden achter iemand die 4 plaatsen achter hem startte.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez eindelijk weer waar die thuishoort
Jaja, de snelste. Op een minuut van de winnaarquote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis DE SNELSTEHeerlijk gedaan hoor. Mooie race.
ach, deze is voor de boeken, toch?quote:
Max echt wel. De frustraties zijn enorm het hele weekend al als er maar iets gebeurtquote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ene punt bij Mer zal niemand bij RBR zich druk om maken
Zonder extra pitstop?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef Sally het volgende:
Feli @:chevycaprice : HAm zonder extra pitstop, op mediums, een FL pakken(Y)
Die denkt: je kunt mijn rug opquote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe zou het met rugtattoomeneer zijn?
Iets met dieren.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk die gap hč van Max. Hoe zou die dat toch doen
Zou ik terug moeten kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het toen tot 'ie 1 lag? (serieuze vraag. weet het niet meer)
Pak je bingokaart er maar bij.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heel benieuwd wat Perez hierover gaat zeggen trouwens 🧐
Spa is niks voor zo'n société heb ik het idee.quote:
toen was Lewis s1 al uit toen daar geel ontstondquote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
En niemand die die Yellow Flag heeft gezien?
Die FL gaat Lewis nog kwijtraken.
Dat is de eerste bocht omdat iedereen daar achteruit de pitstraat in moet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Dat was sector 1 en het is geen kwalificatiequote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Toen was hij al lang uit sector 1 meen ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Sector 1, nadat Verstappen gefinisht was. Daar had Hamilton geen last van.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Bij de Max podcast*quote:Op zondag 30 juli 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Wel eindelijk weer eens een Ferrari op het podium
Why?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heel benieuwd wat Perez hierover gaat zeggen trouwens 🧐
Heeft hij ook echt nodig, en gun het hem echt wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:32 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk om Leclerc weer eens te zien op het podium.
Maar hoe verklaart hij zijn pacedeficit aan Verstappen?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Why?
DRS is simpel.
En 0 teamorders, neem ik aan. Max wįs toch ook sneller??
weet jij de percs al?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Jane het volgende:
Ja, Max DotD
Vast mijn stem geweest die de doorslag gaf.
Megatalent zijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk die gap hč van Max. Hoe zou die dat toch doen
Hij is gewoon niet zo goed, en dat weet-ie zelf ook wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar hoe verklaart hij zijn pacedeficit aan Verstappen?
Vond het gebrek aan pacedeficit op de eerste stint softs vreemder.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schijnt niet geweldig te gaan die relatie
Gewoon slechte setup. Kan gebeuren.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan zap je toch naar F1 TV?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef schommelstoel het volgende:
Nu drie kwartier luisteren naar HAM fast lap op Sky Sports
De Max fans zitten in Europa vaak bij elkaar op dezelfde tribunes, en dat is niet de hoofdtribune.quote:
Oh heb je weer een vriendinnetje. 7/10. Lekker bezig vriendquote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar ja zou die echt 22 seconden langzamer zijn?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet zo goed, en dat weet-ie zelf ook wel.
Meeste zeges, meeste podiumplekken, vanaf de meeste verschillende startposities gewonnen, meeste zeges achter elkaarquote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
Welke records kan Verstappen nog breken dit seizoen?
Niet in Belgiė hoorquote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Max fans zitten in Europa vaak bij elkaar op dezelfde tribunes, en dat is niet de hoofdtribune.
Dus daar zitten logischerwijs ook meer anti-Verstappen toeschouwers.
Aantal uitgezonden boardradio's in een race. Staat nu op 6quote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef PzKpfw het volgende:
Welke records kan Verstappen nog breken dit seizoen?
Gaat gelijk op met zijn carričrequote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal in Charles z'n Leclercquote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, dit is wel een erg intiem kleine cooldown room.
Dat ellendige twee kampen gelul altijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Max fans zitten in Europa vaak bij elkaar op dezelfde tribunes, en dat is niet de hoofdtribune.
Dus daar zitten logischerwijs ook meer anti-Verstappen toeschouwers.
Best leuk, idd. Ben normaal niet zo'n fan van Spaquote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Race was best leuk, veel acties gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik denk ook niet dat Pérez zo hard heeft gepusht als hij kon. Gewoon genoeg om voor Leclerc te blijven, en verder managen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja zou die echt 22 seconden langzamer zijn?
welk commentaar? Sky?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef Jane het volgende:
Wel schattig dat Hamilton doet alsof hij nog meedoet om het kampioenschap.
Dat zeg ik toch ook later in die post 🤨quote:Op zondag 30 juli 2023 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Pérez zo hard heeft gepusht als hij kon. Gewoon genoeg om voor Leclerc te blijven, en verder managen.
Er zat maar weinig Oranje op de hoofdtribune.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in Belgiė hoor
Was ook helemaal geen geboe.
Klopt, maar dat duurde wel een aantal races.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
We kunnen wel bashen op Perez maar hij doet gewoon wat hij moet doen en dat is P2 pakken.
Is wel zo. Altijd zo geweest.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ellendige twee kampen gelul altijd.
Om zelf te rijden, jaquote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch wel het mooiste circuit op de kalender
Dat is alleen maar extra gewicht.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beste auto wil niet zeggen dat hij de dikste lul heeft.
Vorige week was die supersnelle pitstop bij Perez bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja zou die echt 22 seconden langzamer zijn?
Hij zei later ook wel dat die de pace managete om de onderdelen goed te houden, dus dat is een verklaring. Maar goed, hoe kan die na de pitstop zo gelimiteerd zijn? 2 seconden langzamer
Verassend om Rosberg in dit rijtje te zien en niet Hamilton.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef Nober het volgende:
Most wins in a row
9 – Vettel (Red Bull Racing, 2013)
8 – M. Verstappen (Red Bull Racing, 2023)
7 – M. Schumacher (Ferrari, 2004)
7 – N. Rosberg (Mercedes, 2015-16)
Ik had het eigenlijk over rondetijdquote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vorige week was die supersnelle pitstop bij Perez bijvoorbeeld.
Volgens mij heeft die zich daar ook wel bij neergelegd nu. In zijn post-race interview zei die dat die uit een dipje komt en hoopt de rest van het seizoen op het podium te staan. Begin van het seizoen zou die hebben geroepen dat die elke race wil winnenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
We kunnen wel bashen op Perez maar hij doet gewoon wat hij moet doen en dat is P2 pakken.
Jij anders ookquote:
eierdopje? Calimero?quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef Tijn het volgende:
De Belgse commentator praat door ONS volkslied
Ach, zot Belgske.quote:
Even met beide benen weer op de grond.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die zich daar ook wel bij neergelegd nu. In zijn post-race interview zei die dat die uit een dopje komt en hoopt de rest van het seizoen op het podium te staan. Begin van het seizoen zou die hebben geroepen dat die elke race wil winnen
Nico > Lewisquote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Verassend om Rosberg in dit rijtje te zien en niet Hamilton.
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef Tijn het volgende:
"Hij is snel en ik niet, dat is niet eerlijk!"quote:
Oeps, dipjequote:
Zonder die dekselse Russell in Braziliė had Verstappen nu op 11/12 gestaan. Aaaaaarghquote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef Nober het volgende:
Most wins in a row
Belgen snappen het concept volkslied dan ook niet echt.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef Tijn het volgende:
En Saudi en Baku dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zonder die dekselse Russell in Braziliė had Verstappen nu op 11/12 gestaan. Aaaaaargh
ah op die manierquote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel als je grote praatjes hebt gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je als Perez toch zo op je plaatst wordt gezet dan schaam je je toch de ogen uit de kop.
zo nog eens terugluisteren / kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo hard horen roepen dat hij 2e man is, zoals Perez nu net.
Waarom zou je? Hij is zelf niet van kinds af aan opgeleid tot coureur. Hij is blij met wat die heeft. Een paar race wins op je naam. Prima.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je als Perez toch zo op je plaatst wordt gezet dan schaam je je toch de ogen uit de kop.
Als het budget het toe laat.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
Wanneer komen de mensen van de Red Bull catering op het podium?
Wegbezuinigd, staat tegenwoordig een FEBO muur in het motorhome.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
Ja, daar doelde ik ook op. En dan wordt hij nog wel tweede natuurlijk, maar volgens mij zou zelfs mijn buurvrouw nog tweede worden in deze auto.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel als je grote praatjes hebt gehad.
Heb een klein tukje gedaan tijdens de racequote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Respect hoor, weer een knappe overwinning.
Maar ben er wel een beetje klaar mee zo, kan met een half oog kijken tegenwoordig.
Zeg dat maar tegen die Waalse superman van voor de start.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Belgen snappen het concept volkslied dan ook niet echt.
Ssssstttt. Budget cap.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
wie... over wie hebben jullie het nou..quote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup. Hij komt weer op de markt mensen!!!
Eerst de schoonmakers.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
F1 / F1 Shownieuws! #3quote:Op zondag 30 juli 2023 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
wie... over wie hebben jullie het nou..![]()
kunnen er 2 zijn - als ik even snel volgde.
*hoog Show-nieuws-topic gehalte![]()
Is een statement, soort protest. Moest maar voor Belgiėquote:
Hey Toto, jij hier?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook op. En dan wordt hij nog wel tweede natuurlijk, maar volgens mij zou zelfs mijn buurvrouw nog tweede worden in deze auto.
Met - imo - de meest grappige om een Pitstop Training te doenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aantal uitgezonden boardradio's in een race. Staat nu op 6
Dat is checo niet met je eens:quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je? Hij is zelf niet van kinds af aan opgeleid tot coureur....
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Belgen snappen het concept volkslied dan ook niet echt.
Morelequote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heh verrek
Daar was hij wel de morale winnaar
Bi-zar wat dat jong aan het doen is.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef Nober het volgende:
Most wins in a row
Ik zou er ook niet in het oranje zitten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zat maar weinig Oranje op de hoofdtribune.
Eens. Begint iets teveel praatjes te krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet tegenover GP wel wat inbinden
Alonso snapt het wel wat dit is.quote:
Helemaal waar wtfquote:Op zondag 30 juli 2023 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Met - imo - de meest grappige om een Pitstop Training te doen![]()
Want?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
GP is de engineer van een 2-voudig WDC. Max mag daar wel even wat meer respect voor hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Begint iets teveel praatjes te krijgen.
Waarom doet iedereen alsof er nu iets aan de hand is en die twee niet altijd al zo met elkaar omgingen? Omdat ze het nu in de uitzending stoppen? GP dient hem ook vaak genoeg van repliek, btw.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Moet hij zelf weten. Zolang GP er geen moeite mee heeft is er niets aan de hand.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die Waalse superman van voor de start.
Volgens wie? Volgens jou?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit weekend is er net wat te veel frustratie over en weer
omdat ze vanuit de regie een DTS sensatie aan het zoeken zijnquote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof er nu iets aan de hand is en die twee niet altijd al zo met elkaar omgingen? Omdat ze het nu in de uitzending stoppen? GP dient hem ook vaak genoeg van repliek, btw.
Wie's het meiske?quote:
stiefzusjequote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie's het meiske?sorry dat ik het niet weet,,, dacht Penelope.. Maar ook iets met nichtje van Max, of zo ?
Halfzusje van Max. Blue Jayequote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie's het meiske?sorry dat ik het niet weet,,, dacht Penelope.. Maar ook iets met nichtje van Max, of zo ?
Halfzusje Blue Jayequote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
Ik ook hoor. Vrijdag al een kleine ruzie en vandaag weer wat sarcastische/cynische opmerkingen. Normaal gesproken was dat een stuk minder.quote:
Verwekt tijdens een filmpje kijken op blu ray?quote:
ja dabedoellikquote:
Max is er teveel in gaan geloven.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vrijdag al een kleine ruzie en vandaag weer wat sarcastische/cynische opmerkingen. Normaal gesproken was dat een stuk minder.
Max moet even realistisch blijven. Hij zoekt uitdagingen en daardoor wordt hij overmoedig. 'New territory' zoals dat in de Engelse taal zo mooi kan heten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Heb het genoteerd anders is het niet bij te houden.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Verkeerde setup. Hadden op veel meer regen gerekend vandaag.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:45 schreef PzKpfw het volgende:
De McLaren hypetrain is wel ineens gigantisch ontspoord.
Honkbalfan?quote:
Verder valt er niet veel te melden voor tien afleveringen..quote:Op zondag 30 juli 2023 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze vanuit de regie een DTS sensatie aan het zoeken zijn
ja maar ja maar... dan weet ik nog steeds niet bij wiens relatie het niet zo lekker gaatquote:
Vraag dat lekker daarquote:Op zondag 30 juli 2023 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar ja maar... dan weet ik nog steeds niet bij wiens relatie het niet zo lekker gaat![]()
Max'es, of Lewis'es?![]()
Horner heeft er ook geen probleem mee.quote:
quote:
Horner disagrees (zojuist)quote:Op zondag 30 juli 2023 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vrijdag al een kleine ruzie en vandaag weer wat sarcastische/cynische opmerkingen. Normaal gesproken was dat een stuk minder.
Hoe weet jij nou hoe die 2 normaal met elkaar omgaan? Tenzij je Max of GP zelf bent. Of Horner ofzo.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ow. zo.quote:
Yamaha versterker, Tannoy Revolution XT6F speakers, een Tannoy DC4LCR centerspeaker eneen LG HU85LS ultra shortthrow beamer op een 100 inch Vava VA-LTS005 scherm.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe hebben jullie dat tijdens het kijken qua geluid?
TV geluid of met versterker?
Ik met versterker, moet ook wel sinds de motor tegenwoordig veel te zacht is.
die laatste kan sowieso niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe die 2 normaal met elkaar omgaan? Tenzij je Max of GP zelf bent. Of Horner ofzo.
Btw, mocht je wel een van die laatstgenoemden zijn: Kudo's dat je tijdens de race hebt kunnen meeposten.
Als teamleider verwacht ik ook niet dat hij een vuurtje gaat opstoken. Ik kan me wel enige frustratie voorstellen bij GP, maar dat zouden ze binnenskamers houden. Maar misschien valt het mee.quote:
Daarom ging Max er bijna af in de Radillion. Zat op zijn telefoon.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:58 schreef Jane het volgende:
Btw, mocht je wel een van die laatstgenoemden zijn: Kudo's dat je tijdens de race hebt kunnen meeposten.
FOK! tijdens de racequote:Op zondag 30 juli 2023 16:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Daarom ging Max er bijna af in de Radillion. Zat op zijn telefoon.
Jij veronderstelt naar mijn mening nogal veel onzin vandaag.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als teamleider verwacht ik ook niet dat hij een vuurtje gaat opstoken. Ik kan me wel enige frustratie voorstellen bij GP, maar dat zouden ze binnenskamers houden. Maar misschien valt het mee.
We hebben tijdens de uitzending een inzage in de communicatie en daar geef ik mijn mening over. Weten we 100%? Nee. Maar als dat een voorwaarde is om te posten zou je bijna nergens over een mening kunnen vormen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe die 2 normaal met elkaar omgaan? Tenzij je Max of GP zelf bent. Of Horner ofzo.
Je bent een echte audiophile zeg maar gerustquote:Op zondag 30 juli 2023 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Yamaha versterker, Tannoy Revolution XT6F speakers, een Tannoy DC4LCR centerspeaker eneen LG HU85LS ultra shortthrow beamer op een 100 inch Vava VA-LTS005 scherm.
Ach, als je het hele gesprek hoort valt dat reuze mee.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit weekend is er net wat te veel frustratie over en weer
Goh.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij veronderstelt naar mening nogal veel onzin vandaag.
Nee.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij veronderstelt naar mening nogal veel onzin vandaag.
Jazeker, met je complottheorietjes.quote:
Mja, dat lijkt me niet onterecht gezien wat hij neerzet dit seizoen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max is er teveel in gaan geloven.
Een andere mening betekent niet meteen onzin.quote:
Heel normaal op 't kamp.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best veel kinderen, kleinkinderen even oud als Jos zijn laatste kinderen.
jaquote:Op zondag 30 juli 2023 17:03 schreef THEFXR het volgende:
Is Lewis al aan het klagen over de RB dominantie?
Klopt. Maar wat jij vandaag beweert dus (bewezen) wélquote:Op zondag 30 juli 2023 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een andere mening betekent niet meteen onzin.
Is water nat?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:03 schreef THEFXR het volgende:
Is Lewis al aan het klagen over de RB dominantie?
Stel er is een intern conflict zou Horner dat dan meteen open en bloot de ether in gooien?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat jij vandaag beweert dus (bewezen) wél
de mic-up sessies bij honkball/american footbal zijn idd lang niet zo leukquote:Op zondag 30 juli 2023 17:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mja, dat lijkt me niet onterecht gezien wat hij neerzet dit seizoen.
Overigens, dit is toch juist leuk als kijker? Het zijn net mensen. We hebben op het voetbalveld geen boordradio's, maar wat roepen teamgenoten allemaal wel niet naar elkaar tijdens een wedstrijd? Of trainers richting spelers en vice vera (en dan is er tussen trainers en spelers veel meer een autoriteitsverhouding dan hier).
dan kan hij wel inpakkenquote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel er is een intern conflict zou Horner dat dan meteen open en bloot de ether in gooien?
Of hij laat zich horen omdat ze een gelijkwaardige verhouding hebben, ipv dat de race engineer moet slijmen bij de grote Verstappen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als teamleider verwacht ik ook niet dat hij een vuurtje gaat opstoken. Ik kan me wel enige frustratie voorstellen bij GP, maar dat zouden ze binnenskamers houden. Maar misschien valt het mee.
Al valt ie de komende 4 races op rij uit, dan nog wordt het niet heel spannend wie er het WDC pakt dit jaar.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max zal vast nog wel een keertje uitvallen.
Er is geen conflict. Juist het feit dat ze op deze manier communiceren zegt dat ze allebei geen blad voor de mond nemen, iets dat de gezonde verhoudingen illustreert. Ik ga me juist zorgen maken op het moment dat het nodig is om Max met fluwelen handschoenen aan te pakken (zoals sommige andere coureursquote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel er is een intern conflict zou Horner dat dan meteen open en bloot de ether in gooien?
Lijkt mij van niet. Vuile was buiten hangen doet iemand met een beetje fatsoen in zijn/haar donder niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Otmar bedoel je?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:09 schreef THEFXR het volgende:
Wisten jullie al dat Olaf bij Alpine ontslagen is?
Precies, dat is m'n puntquote:Op zondag 30 juli 2023 17:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet. Vuile was buiten hangen doet iemand met een beetje fatsoen in zijn/haar donder niet.
Mensen hebben toch wel eens conflicten over iets, zonder dat ze elkaar meteen een klootzak vinden?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijn knikkeren met je jongere tante.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best veel kinderen, kleinkinderen even oud als Jos zijn laatste kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |