Volgens mij heeft die zich daar ook wel bij neergelegd nu. In zijn post-race interview zei die dat die uit een dipje komt en hoopt de rest van het seizoen op het podium te staan. Begin van het seizoen zou die hebben geroepen dat die elke race wil winnenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
We kunnen wel bashen op Perez maar hij doet gewoon wat hij moet doen en dat is P2 pakken.
Jij anders ookquote:
eierdopje? Calimero?quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef Tijn het volgende:
De Belgse commentator praat door ONS volkslied
Ach, zot Belgske.quote:
Even met beide benen weer op de grond.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die zich daar ook wel bij neergelegd nu. In zijn post-race interview zei die dat die uit een dopje komt en hoopt de rest van het seizoen op het podium te staan. Begin van het seizoen zou die hebben geroepen dat die elke race wil winnen
Nico > Lewisquote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Verassend om Rosberg in dit rijtje te zien en niet Hamilton.
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef Tijn het volgende:
"Hij is snel en ik niet, dat is niet eerlijk!"quote:
Oeps, dipjequote:
Zonder die dekselse Russell in Brazilië had Verstappen nu op 11/12 gestaan. Aaaaaarghquote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef Nober het volgende:
Most wins in a row
9 – Vettel (Red Bull Racing, 2013)
8 – M. Verstappen (Red Bull Racing, 2023)
7 – M. Schumacher (Ferrari, 2004)
7 – N. Rosberg (Mercedes, 2015-16)
Belgen snappen het concept volkslied dan ook niet echt.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:39 schreef Tijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |