En Saudi en Baku dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zonder die dekselse Russell in Brazilië had Verstappen nu op 11/12 gestaan. Aaaaaargh
ah op die manierquote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar hoe verklaart hij zijn pacedeficit aan Verstappen?
Wel als je grote praatjes hebt gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je als Perez toch zo op je plaatst wordt gezet dan schaam je je toch de ogen uit de kop.
zo nog eens terugluisteren / kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo hard horen roepen dat hij 2e man is, zoals Perez nu net.
Waarom zou je? Hij is zelf niet van kinds af aan opgeleid tot coureur. Hij is blij met wat die heeft. Een paar race wins op je naam. Prima.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je als Perez toch zo op je plaatst wordt gezet dan schaam je je toch de ogen uit de kop.
Als het budget het toe laat.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
Wanneer komen de mensen van de Red Bull catering op het podium?
Wegbezuinigd, staat tegenwoordig een FEBO muur in het motorhome.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
Ja, daar doelde ik ook op. En dan wordt hij nog wel tweede natuurlijk, maar volgens mij zou zelfs mijn buurvrouw nog tweede worden in deze auto.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel als je grote praatjes hebt gehad.
Heb een klein tukje gedaan tijdens de racequote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Respect hoor, weer een knappe overwinning.
Maar ben er wel een beetje klaar mee zo, kan met een half oog kijken tegenwoordig.
Zeg dat maar tegen die Waalse superman van voor de start.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Belgen snappen het concept volkslied dan ook niet echt.
Ssssstttt. Budget cap.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
wie... over wie hebben jullie het nou..quote:Op zondag 30 juli 2023 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup. Hij komt weer op de markt mensen!!!
Eerst de schoonmakers.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef PirE het volgende:
F1 / F1 Shownieuws! #3quote:Op zondag 30 juli 2023 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
wie... over wie hebben jullie het nou..![]()
kunnen er 2 zijn - als ik even snel volgde.
*hoog Show-nieuws-topic gehalte![]()
Is een statement, soort protest. Moest maar voor Belgiëquote:
Hey Toto, jij hier?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook op. En dan wordt hij nog wel tweede natuurlijk, maar volgens mij zou zelfs mijn buurvrouw nog tweede worden in deze auto.
Met - imo - de meest grappige om een Pitstop Training te doenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aantal uitgezonden boardradio's in een race. Staat nu op 6
Dat is checo niet met je eens:quote:Op zondag 30 juli 2023 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je? Hij is zelf niet van kinds af aan opgeleid tot coureur....
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Belgen snappen het concept volkslied dan ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |