ook een slechte autoquote:
ja, echt prut.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:48 schreef Zorro het volgende:
Norris is al een paar rondjes behoorlijk op de brommer
Had niet veel anders verwacht van de persoon die miljoenen kreeg van McLaren om vooral niet meer voor ze rijdenquote:
RIC past er gewoon niet in.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
De auto is speciaal voor Yuki gebouwd.
en dat terwijl RIC nog WDC binnen wil halen. Lulligquote:Op zondag 30 juli 2023 15:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
De auto is speciaal voor Yuki gebouwd.
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl RIC nog WDC binnen wil halen. Lullig
retorisch, I presumequote:Op zondag 30 juli 2023 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoezo is eau rouge een enorme uitdaging in een F1 auto? (lol)
Ik had bijna Norris gewisseld voor Sainz (lol)quote:
Omdat je door die Halo niet meer goed ziet waar je heen stuurt, asfaltstroken of nietquote:Op zondag 30 juli 2023 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoezo is eau rouge een enorme uitdaging in een F1 auto? (lol)
Easy flat.quote:
Sochiquote:Op zondag 30 juli 2023 15:52 schreef Sally het volgende:
Is Norris eigenlijk een aardige regen-rijder?
In de regen lijkt die me moeilijk, in het droog is het vrij makkelijkquote:Op zondag 30 juli 2023 15:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
Omdat je door die Halo niet meer goed ziet waar je heen stuurt, asfaltstroken of niet
Ja vastquote:Op zondag 30 juli 2023 15:54 schreef tripel7 het volgende:
Pijnlijk, verlos Daniel eindelijk uit z'n lijden, dat F1 klaar is voor hem is wel duidelijk...
Ingeblikt worden door Yukiquote:Op zondag 30 juli 2023 15:54 schreef tripel7 het volgende:
Pijnlijk, verlos Daniel eindelijk uit z'n lijden, dat F1 klaar is voor hem is wel duidelijk...
Moest lachen.quote:
goh, gaat het net zo als bij De Vries...?quote:Op zondag 30 juli 2023 15:54 schreef tripel7 het volgende:
ik zit ook regelmatig even te pauzeren en weer vooruit te spoelen want dan zit ik weer een beetje bijquote:
Yuki is gewoon zo goedquote:Op zondag 30 juli 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
goh, gaat het net zo als bij De Vries...?![]()
ik zou echt nog wel wat meer good will en tijd gunnen aan Ricciardo om de auto te leren kennen.
Voorlopig raced ie tegen de snelste wagen in de race.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
ik zou echt nog wel wat meer good will en tijd gunnen aan Ricciardo om de auto te leren kennen.
nah.quote:
Ja, want die gaat geweldigquote:
Hamilton kon Leclerc zonder DRS niet pakkenquote:Op zondag 30 juli 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso kon Hamilton met DRS niet eens pakken
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Nizno het volgende:
hij wil drie zachte banden.... kun je niet beter met 4 rijden?
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Nizno het volgende:
Oude banden. Langzamere auto.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso kon Hamilton met DRS niet eens pakken
'free' pit..?quote:
Nyck kreeg als groentje amper 10 races, dan verwacht ik van Daniel dat hij meteen gaat presteren als coureur met meer dan 10 jaar F1 ervaring en meerdere race overwinningen. Maar het is weer pijnlijk duidelijk dat een race rijden heel wat anders is dan in je eentje op een leeg circuit rondjes rijden.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Sounds legit.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Nizno het volgende:
De Vries is gestorven hiervoorquote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
nah.
maar die kent de AT beter, iig beter dan een nieuweling in die bak
Die gast is onvoorstelbaar!quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef Managarm het volgende:
[..]
[..]
In een ronde 20 seconden sneller dan Perez,
LEC 0,5 sneller.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef RAVW het volgende:
LEC trapt ook wel door .... Ham komt niet dicht bij
Leclerc P3, mooi hoor.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef RAVW het volgende:
LEC trapt ook wel door .... Ham komt niet dicht bij
FL incomingquote:Op zondag 30 juli 2023 16:02 schreef TwenteFC het volgende:
Max informeert naar wat nu de snelste tijd is, maar krijgt wel het advies om op de banden te letten want het is een aardige stint nog.
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Arme Piastri. Wat een idiote move van Sainz.
Daarom is de sport zo saaiquote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton kon Leclerc zonder DRS niet pakken
14 rondjes nog, idd.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:02 schreef TwenteFC het volgende:
Max informeert naar wat nu de snelste tijd is, maar krijgt wel het advies om op de banden te letten want het is een aardige stint nog.
Is gewoon moving under braking. Had een penalty moeten zijn.quote:
jij fangirl van PIA?quote:
speciaal voor jou gezoektquote:Op zondag 30 juli 2023 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
jij fangirl van PIA?
jij komt met al die gifjes van m![]()
![]()
En daar is 'ie.quote:
Dan kijk je toch niet?quote:
HAHAHAquote:
ik knowquote:Op zondag 30 juli 2023 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
(die laatste was van paar races terug - toen een Jetpacker landing mislukte)
Dat doe ik ook niet meerquote:
Hamilton over track limits van anderenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:05 schreef Jane het volgende:
De regie luistert ook alleen naar de radio van Max, blijkbaar. Zegt de rest nooit iets interessants?
* Sally herkende mquote:
was hij het niet die meldde dat ze minder moeten verklikken?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton over track limits van anderen
En dan speeding in pitsquote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamilton heeft ook ruimte voor een gratis stop voor de FL.
Interessant dat er wrevel is tussen die tweequote:Op zondag 30 juli 2023 16:05 schreef Jane het volgende:
De regie luistert ook alleen naar de radio van Max, blijkbaar. Zegt de rest nooit iets interessants?
Slaat niet op hem natuurlijk. Gewoon racen man.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
was hij het niet die meldde dat ze minder moeten verklikken?
Lambiase was er even klaar mee.quote:
een gat zoeken in een sidepodquote:Op zondag 30 juli 2023 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaat niet op hem natuurlijk. Gewoon racen man.
Al besproken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie #44 nog wel een derde stop doen voor de FL
Moest hard lachenquote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie #44 nog wel een derde stop doen voor de FL
Die 2 gaan heel erg goed samen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Die twee mogen wel een keertje samen bier gaan drinken, zit toch wel wat spanning op.
En een nog harder gelagquote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel concentratie zou dit soort grappenmakerij kosten? Het is bizar hard gelach als er in rondje 43 een band ploft...
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel concentratie zou dit soort grappenmakerij kosten? Het is bizar hard gelach als er in rondje 43 een band ploft...
Voor Max? mwa denk eerder dat het voor Max beter is om dit te kunnen doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Moet je gewoon tegen kunnen, zal echt niet meteen zo zijn dat er spanning en sensatie is.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Die twee mogen wel een keertje samen bier gaan drinken, zit toch wel wat spanning op.
Nah. Hamilton achter houden is beter.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:10 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat Leclerc nog dichter bij Perez kan komen.
Ach dat valt wel mee. Hij zit regelmatig de race te kijken tijdens het rijden, dan moet een grapje ook kunnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
F1 TV heeft je gehoordquote:Op zondag 30 juli 2023 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis kan straks een vrij stop maken. 👀 Zou mooi zijn als die even een extra puntje mee kan grissen. Althans, als hij Leclerc niet voorbij komt dan natuurlijk.
Doe niet zo zuur zegquote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.
deed hij in de kwali ook... ging bijna foutquote:Op zondag 30 juli 2023 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen lijkt nu toch eindelijk te luisteren naar GP.
Mooi.quote:
Ja, datquote:Op zondag 30 juli 2023 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed hij in de kwali ook... ging bijna fout
Schatje tochquote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.
De prik van de colaquote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Na die regenbui die niet doorzette is wel alle spanning uit de wedstrijd
wij vinden jou totaal niet leuk......Tjaquote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tss de 6 tot 18 zijn best spannend dus nie miepequote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Jonkie toch.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het venijn zit in de staart.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
OSCARquote:
ja,,, hoe dan..quote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee. Hij [Max] zit regelmatig de race te kijken tijdens het rijden, dan moet een grapje ook kunnen.
Yep, dit is F1 à deux vitesses.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Max gestemd. Om alle zeikerds te jennen.quote:
Op de grote schermen langs de baan denk ikquote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
ja,,, hoe dan..
Met welke techniek?
*nieuwsgierig
#doeslief naar elkaar.quote:
Schermen langs de baan.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
ja,,, hoe dan..
Met welke techniek?
*nieuwsgierig
Mwa daar gebeurt nu ook vrij weinig meerquote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss de 6 tot 18 zijn best spannend dus nie miepe
Max heeft ook een mobiel.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
ja,,, hoe dan..
Met welke techniek?
*nieuwsgierig
Dit is anders ook niet lief.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
#doeslief naar elkaar.
je weet wie het ze....
oh ja mn colaquote:
Ik heb het idee van niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit volgens mij gewoon te geinen
Max, kuch und bonen?quote:
En op mediums.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:16 schreef fietsie het volgende:
Maar ben ik nou gek of zit RIC voortdurend in de DRS van Hulk ?
hm... pity vote...quote:
Hulk-trainquote:Op zondag 30 juli 2023 16:16 schreef fietsie het volgende:
Maar ben ik nou gek of zit RIC voortdurend in de DRS van Hulk ?
Als die niet wordt gepakt door Pierre 👀quote:Op zondag 30 juli 2023 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tsunoda pakt voorlopig nog net een kruimel mee.
gave move idd, maar simpel met DRS>quote:
Teveelquote:Op zondag 30 juli 2023 16:17 schreef RAVW het volgende:
Hoe veel heb Max nodig voor een Pits training?
quote:
Perez verdient ook wel credits. P2 de hele race.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]
gave move idd, maar simpel met DRS>
dan bij start: PEREZ?
ja denk dat ik meer die kant neig: Perez![]()
beetje meer confidence 2 his side
Terwijl hij Perez weer keihard vernedert.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit volgens mij gewoon te geinen
Wel handsfree!quote:
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:18 schreef Nizno het volgende:
Laatste ronde nieuwe bandjes voor Max voor een snellere FL
duhquote:
hahahahahahahaquote:
Zal Hamilton straks wel gaan doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:18 schreef Nizno het volgende:
Laatste ronde nieuwe bandjes voor Max voor een snellere FL
Groter dan het gat vorig jaar.quote:
Ja maar toen startte hij ook wel een heel klein beetje verder naar achter.quote:
ik denk niet dat MER dat aandurft voor 1 puntjequote:
Hoe lang duurde het toen tot 'ie 1 lag? (serieuze vraag. weet het niet meer)quote:Op zondag 30 juli 2023 16:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar toen startte hij ook wel een heel klein beetje verder naar achter.
14 Laps?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het toen tot 'ie 1 lag? (serieuze vraag. weet het niet meer)
Heb je aandelen?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haal Lewis binnen, we moeten dat punt hebben!
Wequote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
ronde 17 ofzoquote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het toen tot 'ie 1 lag? (serieuze vraag. weet het niet meer)
Nu ja, maar vorig jaar?quote:
21 seconde. Credits hoor.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez verdient ook wel credits. P2 de hele race.
valt me mee dat ze dat aandurvenquote:
notedquote:Op zondag 30 juli 2023 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
Die Alfa Romeo is echt fkng lelijk met die groene sponsors.
Gaat linksafquote:Op zondag 30 juli 2023 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh, wat was er aan de hand in bocht 1?
Ze doen hetquote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Told ya.quote:
die hebbie nie meer blijkbaarquote:
Op mediums us dan wel weer bijzonderquote:
Als hij dat kan, netjes.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op mediums us dan wel weer bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |