Al besproken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie #44 nog wel een derde stop doen voor de FL
Moest hard lachenquote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie #44 nog wel een derde stop doen voor de FL
Die 2 gaan heel erg goed samen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Die twee mogen wel een keertje samen bier gaan drinken, zit toch wel wat spanning op.
En een nog harder gelagquote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel concentratie zou dit soort grappenmakerij kosten? Het is bizar hard gelach als er in rondje 43 een band ploft...
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel concentratie zou dit soort grappenmakerij kosten? Het is bizar hard gelach als er in rondje 43 een band ploft...
Voor Max? mwa denk eerder dat het voor Max beter is om dit te kunnen doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |