jij fangirl van PIA?quote:
speciaal voor jou gezoektquote:Op zondag 30 juli 2023 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
jij fangirl van PIA?
jij komt met al die gifjes van m![]()
![]()
En daar is 'ie.quote:
Dan kijk je toch niet?quote:
HAHAHAquote:
ik knowquote:Op zondag 30 juli 2023 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
(die laatste was van paar races terug - toen een Jetpacker landing mislukte)
Dat doe ik ook niet meerquote:
Hamilton over track limits van anderenquote:Op zondag 30 juli 2023 16:05 schreef Jane het volgende:
De regie luistert ook alleen naar de radio van Max, blijkbaar. Zegt de rest nooit iets interessants?
* Sally herkende mquote:
was hij het niet die meldde dat ze minder moeten verklikken?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton over track limits van anderen
En dan speeding in pitsquote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamilton heeft ook ruimte voor een gratis stop voor de FL.
Interessant dat er wrevel is tussen die tweequote:Op zondag 30 juli 2023 16:05 schreef Jane het volgende:
De regie luistert ook alleen naar de radio van Max, blijkbaar. Zegt de rest nooit iets interessants?
Slaat niet op hem natuurlijk. Gewoon racen man.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
was hij het niet die meldde dat ze minder moeten verklikken?
Lambiase was er even klaar mee.quote:
een gat zoeken in een sidepodquote:Op zondag 30 juli 2023 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaat niet op hem natuurlijk. Gewoon racen man.
Al besproken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie #44 nog wel een derde stop doen voor de FL
Moest hard lachenquote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie #44 nog wel een derde stop doen voor de FL
Die 2 gaan heel erg goed samen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Die twee mogen wel een keertje samen bier gaan drinken, zit toch wel wat spanning op.
En een nog harder gelagquote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel concentratie zou dit soort grappenmakerij kosten? Het is bizar hard gelach als er in rondje 43 een band ploft...
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel concentratie zou dit soort grappenmakerij kosten? Het is bizar hard gelach als er in rondje 43 een band ploft...
Voor Max? mwa denk eerder dat het voor Max beter is om dit te kunnen doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Moet je gewoon tegen kunnen, zal echt niet meteen zo zijn dat er spanning en sensatie is.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Die twee mogen wel een keertje samen bier gaan drinken, zit toch wel wat spanning op.
Nah. Hamilton achter houden is beter.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:10 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat Leclerc nog dichter bij Perez kan komen.
Ach dat valt wel mee. Hij zit regelmatig de race te kijken tijdens het rijden, dan moet een grapje ook kunnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
F1 TV heeft je gehoordquote:Op zondag 30 juli 2023 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis kan straks een vrij stop maken. 👀 Zou mooi zijn als die even een extra puntje mee kan grissen. Althans, als hij Leclerc niet voorbij komt dan natuurlijk.
Doe niet zo zuur zegquote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.
deed hij in de kwali ook... ging bijna foutquote:Op zondag 30 juli 2023 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen lijkt nu toch eindelijk te luisteren naar GP.
Mooi.quote:
Ja, datquote:Op zondag 30 juli 2023 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed hij in de kwali ook... ging bijna fout
Schatje tochquote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.
De prik van de colaquote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Na die regenbui die niet doorzette is wel alle spanning uit de wedstrijd
wij vinden jou totaal niet leuk......Tjaquote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
tss de 6 tot 18 zijn best spannend dus nie miepequote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Na die regenbui die niet doorzette is wel alle spanning uit de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |