ook een slechte autoquote:
ja, echt prut.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:48 schreef Zorro het volgende:
Norris is al een paar rondjes behoorlijk op de brommer
Had niet veel anders verwacht van de persoon die miljoenen kreeg van McLaren om vooral niet meer voor ze rijdenquote:
RIC past er gewoon niet in.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
De auto is speciaal voor Yuki gebouwd.
en dat terwijl RIC nog WDC binnen wil halen. Lulligquote:Op zondag 30 juli 2023 15:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
De auto is speciaal voor Yuki gebouwd.
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl RIC nog WDC binnen wil halen. Lullig
retorisch, I presumequote:Op zondag 30 juli 2023 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoezo is eau rouge een enorme uitdaging in een F1 auto? (lol)
Ik had bijna Norris gewisseld voor Sainz (lol)quote:
Omdat je door die Halo niet meer goed ziet waar je heen stuurt, asfaltstroken of nietquote:Op zondag 30 juli 2023 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoezo is eau rouge een enorme uitdaging in een F1 auto? (lol)
Easy flat.quote:
Sochiquote:Op zondag 30 juli 2023 15:52 schreef Sally het volgende:
Is Norris eigenlijk een aardige regen-rijder?
In de regen lijkt die me moeilijk, in het droog is het vrij makkelijkquote:Op zondag 30 juli 2023 15:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
Omdat je door die Halo niet meer goed ziet waar je heen stuurt, asfaltstroken of niet
Ja vastquote:Op zondag 30 juli 2023 15:54 schreef tripel7 het volgende:
Pijnlijk, verlos Daniel eindelijk uit z'n lijden, dat F1 klaar is voor hem is wel duidelijk...
Ingeblikt worden door Yukiquote:Op zondag 30 juli 2023 15:54 schreef tripel7 het volgende:
Pijnlijk, verlos Daniel eindelijk uit z'n lijden, dat F1 klaar is voor hem is wel duidelijk...
Moest lachen.quote:
goh, gaat het net zo als bij De Vries...?quote:Op zondag 30 juli 2023 15:54 schreef tripel7 het volgende:
ik zit ook regelmatig even te pauzeren en weer vooruit te spoelen want dan zit ik weer een beetje bijquote:
Yuki is gewoon zo goedquote:Op zondag 30 juli 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
goh, gaat het net zo als bij De Vries...?![]()
ik zou echt nog wel wat meer good will en tijd gunnen aan Ricciardo om de auto te leren kennen.
Voorlopig raced ie tegen de snelste wagen in de race.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
ik zou echt nog wel wat meer good will en tijd gunnen aan Ricciardo om de auto te leren kennen.
nah.quote:
Ja, want die gaat geweldigquote:
Hamilton kon Leclerc zonder DRS niet pakkenquote:Op zondag 30 juli 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso kon Hamilton met DRS niet eens pakken
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Nizno het volgende:
hij wil drie zachte banden.... kun je niet beter met 4 rijden?
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Nizno het volgende:
Oude banden. Langzamere auto.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso kon Hamilton met DRS niet eens pakken
'free' pit..?quote:
Nyck kreeg als groentje amper 10 races, dan verwacht ik van Daniel dat hij meteen gaat presteren als coureur met meer dan 10 jaar F1 ervaring en meerdere race overwinningen. Maar het is weer pijnlijk duidelijk dat een race rijden heel wat anders is dan in je eentje op een leeg circuit rondjes rijden.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Sounds legit.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Nizno het volgende:
De Vries is gestorven hiervoorquote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
nah.
maar die kent de AT beter, iig beter dan een nieuweling in die bak
Die gast is onvoorstelbaar!quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef Managarm het volgende:
[..]
[..]
In een ronde 20 seconden sneller dan Perez,
LEC 0,5 sneller.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef RAVW het volgende:
LEC trapt ook wel door .... Ham komt niet dicht bij
Leclerc P3, mooi hoor.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef RAVW het volgende:
LEC trapt ook wel door .... Ham komt niet dicht bij
FL incomingquote:Op zondag 30 juli 2023 16:02 schreef TwenteFC het volgende:
Max informeert naar wat nu de snelste tijd is, maar krijgt wel het advies om op de banden te letten want het is een aardige stint nog.
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Arme Piastri. Wat een idiote move van Sainz.
Daarom is de sport zo saaiquote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton kon Leclerc zonder DRS niet pakken
14 rondjes nog, idd.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:02 schreef TwenteFC het volgende:
Max informeert naar wat nu de snelste tijd is, maar krijgt wel het advies om op de banden te letten want het is een aardige stint nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |