Jonkie toch.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook totaal niet leuk wat Max roept op de radio. En GP gok ik ook niet.
Het venijn zit in de staart.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Na die regenbui die niet doorzette is wel alle spanning uit de wedstrijd
OSCARquote:
ja,,, hoe dan..quote:Op zondag 30 juli 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee. Hij [Max] zit regelmatig de race te kijken tijdens het rijden, dan moet een grapje ook kunnen.
Yep, dit is F1 à deux vitesses.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Na die regenbui die niet doorzette is wel alle spanning uit de wedstrijd
Max gestemd. Om alle zeikerds te jennen.quote:
Op de grote schermen langs de baan denk ikquote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
ja,,, hoe dan..
Met welke techniek?
*nieuwsgierig
#doeslief naar elkaar.quote:
Schermen langs de baan.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
ja,,, hoe dan..
Met welke techniek?
*nieuwsgierig
Mwa daar gebeurt nu ook vrij weinig meerquote:Op zondag 30 juli 2023 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss de 6 tot 18 zijn best spannend dus nie miepe
Max heeft ook een mobiel.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
ja,,, hoe dan..
Met welke techniek?
*nieuwsgierig
Dit is anders ook niet lief.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
#doeslief naar elkaar.
je weet wie het ze....
oh ja mn colaquote:
Ik heb het idee van niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit volgens mij gewoon te geinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |