Startte hij toen ook 6e?quote:
succes, en dan de stop verkloten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haal Lewis binnen, we moeten dat punt hebben!
ik volg het effe via LTquote:Op zondag 30 juli 2023 16:25 schreef Jane het volgende:
Ze hebben Max niet verteld dat Lewis een poging doet.
nee, alleen gele segments...quote:Op zondag 30 juli 2023 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Max de snelste ronde nog scherper stellen?
Dat was voor Perezquote:
Max mot geen vuurwerk,quote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef vivelafete het volgende:
Was dat vuurwerk nou te laat of zat ik niet op te letten?
Te laatquote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef vivelafete het volgende:
Was dat vuurwerk nou te laat of zat ik niet op te letten?
dat ene punt bij Mer zal niemand bij RBR zich druk om makenquote:
22 seconden achter iemand die 4 plaatsen achter hem startte.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez eindelijk weer waar die thuishoort
Jaja, de snelste. Op een minuut van de winnaarquote:Op zondag 30 juli 2023 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis DE SNELSTEHeerlijk gedaan hoor. Mooie race.
ach, deze is voor de boeken, toch?quote:
Max echt wel. De frustraties zijn enorm het hele weekend al als er maar iets gebeurtquote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ene punt bij Mer zal niemand bij RBR zich druk om maken
Zonder extra pitstop?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef Sally het volgende:
Feli @:chevycaprice : HAm zonder extra pitstop, op mediums, een FL pakken(Y)
Die denkt: je kunt mijn rug opquote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe zou het met rugtattoomeneer zijn?
Iets met dieren.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk die gap hè van Max. Hoe zou die dat toch doen
Zou ik terug moeten kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het toen tot 'ie 1 lag? (serieuze vraag. weet het niet meer)
Pak je bingokaart er maar bij.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heel benieuwd wat Perez hierover gaat zeggen trouwens 🧐
Spa is niks voor zo'n société heb ik het idee.quote:
toen was Lewis s1 al uit toen daar geel ontstondquote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
En niemand die die Yellow Flag heeft gezien?
Die FL gaat Lewis nog kwijtraken.
Dat is de eerste bocht omdat iedereen daar achteruit de pitstraat in moet.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Dat was sector 1 en het is geen kwalificatiequote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Toen was hij al lang uit sector 1 meen ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Sector 1, nadat Verstappen gefinisht was. Daar had Hamilton geen last van.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
Bij de Max podcast*quote:Op zondag 30 juli 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Wel eindelijk weer eens een Ferrari op het podium
Why?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heel benieuwd wat Perez hierover gaat zeggen trouwens 🧐
Heeft hij ook echt nodig, en gun het hem echt wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:32 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk om Leclerc weer eens te zien op het podium.
Maar hoe verklaart hij zijn pacedeficit aan Verstappen?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Why?
DRS is simpel.
En 0 teamorders, neem ik aan. Max wás toch ook sneller??
weet jij de percs al?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Jane het volgende:
Ja, Max DotD
Vast mijn stem geweest die de doorslag gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |