Morelequote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heh verrek
Daar was hij wel de morale winnaar
Bi-zar wat dat jong aan het doen is.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:36 schreef Nober het volgende:
Most wins in a row
9 – Vettel (Red Bull Racing, 2013)
8 – M. Verstappen (Red Bull Racing, 2023)
7 – M. Schumacher (Ferrari, 2004)
7 – N. Rosberg (Mercedes, 2015-16)
Ik zou er ook niet in het oranje zitten.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zat maar weinig Oranje op de hoofdtribune.
Eens. Begint iets teveel praatjes te krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet tegenover GP wel wat inbinden
Alonso snapt het wel wat dit is.quote:
Helemaal waar wtfquote:Op zondag 30 juli 2023 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Met - imo - de meest grappige om een Pitstop Training te doen![]()
Want?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
GP is de engineer van een 2-voudig WDC. Max mag daar wel even wat meer respect voor hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Begint iets teveel praatjes te krijgen.
Waarom doet iedereen alsof er nu iets aan de hand is en die twee niet altijd al zo met elkaar omgingen? Omdat ze het nu in de uitzending stoppen? GP dient hem ook vaak genoeg van repliek, btw.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Moet hij zelf weten. Zolang GP er geen moeite mee heeft is er niets aan de hand.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die Waalse superman van voor de start.
Volgens wie? Volgens jou?quote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit weekend is er net wat te veel frustratie over en weer
omdat ze vanuit de regie een DTS sensatie aan het zoeken zijnquote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof er nu iets aan de hand is en die twee niet altijd al zo met elkaar omgingen? Omdat ze het nu in de uitzending stoppen? GP dient hem ook vaak genoeg van repliek, btw.
Wie's het meiske?quote:
stiefzusjequote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie's het meiske?sorry dat ik het niet weet,,, dacht Penelope.. Maar ook iets met nichtje van Max, of zo ?
Halfzusje van Max. Blue Jayequote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie's het meiske?sorry dat ik het niet weet,,, dacht Penelope.. Maar ook iets met nichtje van Max, of zo ?
Halfzusje Blue Jayequote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
Ik ook hoor. Vrijdag al een kleine ruzie en vandaag weer wat sarcastische/cynische opmerkingen. Normaal gesproken was dat een stuk minder.quote:
Verwekt tijdens een filmpje kijken op blu ray?quote:
ja dabedoellikquote:
Max is er teveel in gaan geloven.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vrijdag al een kleine ruzie en vandaag weer wat sarcastische/cynische opmerkingen. Normaal gesproken was dat een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |