quote:
Handig als het een mod is die troltquote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik was een groot deel van de race niet thuis dus dacht even een beetje op Fok kijken of er nog wat interessants gebeurt. Is die troll-mod weer terug, man man man.heel dat topic weer niet normaal te volgen.
Is het een auto?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik was een groot deel van de race niet thuis dus dacht even een beetje op Fok kijken of er nog wat interessants gebeurt. Is die troll-mod weer terug, man man man.heel dat topic weer niet normaal te volgen.
Wie zet zichzelf nou weer voor schut?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Eerlijk gezegd een verzameling van meerdere clownsquote:Op zondag 30 juli 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie zet zichzelf nou weer voor schut?
Ah dan weten we gelijk weer die die mod was.quote:
Altijd die Cyan weer, het zal ook eens niet!quote:Op zondag 30 juli 2023 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan weten we gelijk weer die die mod was.
Een blauwe mod met een blauwe naam dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd die Cyan weer, het zal ook eens niet!
Bende gij nen Mustang jonge?quote:
Oooh, dat kwartiertje valt nog best meequote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef H_T het volgende:
Jongens, wat ik nu toch meemaak! Ben ik een keer leuk met de trein weg, is er een seinstoring op de route terug! Nah!
Alternatieve reisadvies is gelukkig maar een kwartiertje langer
Nee hoor, ruim twee uur te gaan nog!quote:Op zondag 30 juli 2023 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh, dat kwartiertje valt nog best mee
Nog heel even, bijna thuis
Nee joh. Dat heb jij nou nóóóitquote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef H_T het volgende:
Jongens, wat ik nu toch meemaak! Ben ik een keer leuk met de trein weg, is er een seinstoring op de route terug! Nah!
Alternatieve reisadvies is gelukkig maar een kwartiertje langer
Het is niet te geloven!quote:
Wel werken en gisteren kwam het lampje motorstoring terug, dus misschien toch maar niet met de auto en dan de langere treinreisquote:Op zondag 30 juli 2023 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh, oeps, das minder
Morgen werken of kan je wel lekker rustig aan doen?
Ai, das ook geen fijn vooruitzicht dan. Is het lang met het OV naar je werk?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel werken en gisteren kwam het lampje motorstoring terug, dus misschien toch maar niet met de auto en dan de langere treinreisMaar komt wel goed. Als ik al wel thuis was geweest had ik er ook niet nu al in gelegen
Het is te doen, maar alles bij elkaar wel dubbel zo lang als met de auto zonder file. Gelukkig doet mijn voet het weer goed, dus kom ik er wel uitquote:Op zondag 30 juli 2023 22:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ai, das ook geen fijn vooruitzicht dan. Is het lang met het OV naar je werk?
Meh.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is te doen, maar alles bij elkaar wel dubbel zo lang als met de auto zonder file. Gelukkig doet mijn voet het weer goed, dus kom ik er wel uit
Een hele week maandag?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:45 schreef Yesse het volgende:
En toen was het weer maandag. Helaas wel met typisch maandag weer (al is dat volgens mij de hele week)
Die hitte bij jou is anders ook drama.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:47 schreef Arizona het volgende:
Mogen wij dit een dramaandag noemen?
* kijkt naar buiten
Ja, dat mogen wij.
*kijkt naar buitenquote:
Vrijwel al mijn inwoners hebben aircoquote:Op maandag 31 juli 2023 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hitte bij jou is anders ook drama.
Dus wordt het buiten nog warmer.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrijwel al mijn inwoners hebben airco
Vallen op asfalt staat sowieso vrij laag op mijn prioriteitenlijstquote:Op maandag 31 juli 2023 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus wordt het buiten nog warmer.
Met temperaturen van het asfalt van 80 graden, wil je daar niet op vallen.
Sowieso vallen.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Vallen op asfalt staat sowieso vrij laag op mijn prioriteitenlijst
Falling in love zou voor mij wel weer eens leuk zijnquote:
Dat zijn de betere vallen jaquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Falling in love zou voor mij wel weer eens leuk zijn![]()
Of met je neus in de boter. Spreekwoordelijk dan he.
In de prijzen vallen is inderdaad ook een fijnequote:Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zijn de betere vallen jaOf dat het winnende bedrag op jouw lot valt.
Mijn knie is nooit helemaal hersteld van mijn val vorig jaar mei
Ik kan er nog steeds niet op zitten/steunen op een harde vloer, dan voelt het alsof je op een flinke blauwe plek drukt. Gelukkig is dit geen houding die je regelmatig aanneemt in het dagelijks levenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:01 schreef H_T het volgende:
[..]
In de prijzen vallen is inderdaad ook een fijne
Heb je nog veel last van je knie?
Als dat het ergste is dan valt het nog wel meequote:Op maandag 31 juli 2023 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet op zitten/steunen op een harde vloer, dan voelt het alsof je op een flinke blauwe plek drukt. Gelukkig is dit geen houding die je regelmatig aanneemt in het dagelijks leven
Of de regen valtquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Falling in love zou voor mij wel weer eens leuk zijn![]()
Of met je neus in de boter. Spreekwoordelijk dan he.
Jawel, maar ik was even zo narcistisch om dat vallen alleen op mezelf te betrekkenquote:
zitten op een harde vloer is sowieso geen pretje.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet op zitten/steunen op een harde vloer, dan voelt het alsof je op een flinke blauwe plek drukt. Gelukkig is dit geen houding die je regelmatig aanneemt in het dagelijks leven
Wat mij betreft is er voor nu wel even genoeg regen gevallenquote:
Tijd voor sneeuw?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er voor nu wel even genoeg regen gevallen
Ja, wanneer stopt dat nou eens.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er voor nu wel even genoeg regen gevallen
Nou, nou, nouquote:
Goede oefening voor de echte muis morgen.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke kwam luid miauwend een speelgoedmuis brengen in mijn thuiswerkkantoor
Onze kat vangt echt heel veel muizen als hij in de tuin is. En dan komt hij ze showen aan ons en dan legt hij hem neer en rent de muis weer wegquote:Op maandag 31 juli 2023 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goede oefening voor de echte muis morgen.
Dan kan ie de volgende keer weer met dezelfde muis aankomen. Zijn gewoon vriendjes van elkaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat vangt echt heel veel muizen als hij in de tuin is. En dan komt hij ze showen aan ons en dan legt hij hem neer en rent de muis weer weg![]()
Ik ben lekker groentesoep aan het maken, dat kan nu mooi tijdens het thuiswerken en ik vind het wel weer voor soep
Dat deed de kat van mijn vader vroeger ook vaak.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat vangt echt heel veel muizen als hij in de tuin is. En dan komt hij ze showen aan ons en dan legt hij hem neer en rent de muis weer weg![]()
Ik ben lekker groentesoep aan het maken, dat kan nu mooi tijdens het thuiswerken en ik vind het wel weer voor soep
Misschien nog een kuikentje erbij en dan heb je een tekenfilm.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ie de volgende keer weer met dezelfde muis aankomen. Zijn gewoon vriendjes van elkaar.
Tekenfilmsquote:Op maandag 31 juli 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien nog een kuikentje erbij en dan heb je een tekenfilm.
Regen kan ook op jou vallenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was even zo narcistisch om dat vallen alleen op mezelf te betrekken
quote:
Vanochtend nog! Dit is wel een positievere kijk dan ik vanochtend hadquote:
Groeten terug uit een plek met veel minder puntjes op letters.quote:
Doe Max & Moritz de groetjesquote:
Nu vindt ze me niet meer aardig, omdat met haar naar de dierenarts ben geweest voor de jaarlijkse check en prikjes.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goede oefening voor de echte muis morgen.
In huis zit ik nog gewoon in t-shirt en korte broek.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regen. Het is zelfs te koud voor een t-shirt.
I feel better in my sweater
Ik draag ook een trui, zelfs met een hemd eronderquote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Dan moet je 'm niet buiten laten hangen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:04 schreef H_T het volgende:
Mijn jas is nog niet helemaal opgedroogd na de regen van vanochtend
Hier zomerstop, dus geen badminton, dat komt dus wel goed uit.quote:
Maar is hetquote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar is hetomdat het niet of juist wel doorgaat?
Ook maar besloten om niet te gaan hardlopen.quote:
Daarom dacht ik ook dat hetquote:Op maandag 31 juli 2023 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]omdat het niet doorgaat. Het is onmogelijk nu buiten te tennissen.
* H_T verklaart zich solidair met het eerste deel van dit statementquote:Op maandag 31 juli 2023 18:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook maar besloten om niet te gaan hardlopen.Mooiweerloperditdat
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T verklaart zich solidair met het eerste deel van dit statement
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In huis zit ik nog gewoon in t-shirt en korte broek.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwenquote:Op maandag 31 juli 2023 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik draag ook een trui, zelfs met een hemd eronder
Vandaag is het dus:quote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
En, vanwege de regen, is zelfs dit nog een mogelijkheid:quote:
Hopelijk zaten je sleutels niet in je jas.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik draag al de hele dag een t-shirt. En op kantoor was ik bijna vergeten dat ik nog een jas mee had.
Voor sommigen is het dan nog ditquote:Op maandag 31 juli 2023 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En, vanwege de regen, is zelfs dit nog een mogelijkheid:
En jij maar afvragen waarom je bovenbuurman over jouw balkom klimtquote:Op maandag 31 juli 2023 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk zaten je sleutels niet in je jas.
Mijn bovenbuurman was dat laatst op een hele warme dag vergeten en liep zonder jas en sleutels de deur uit.
En moest via mijn balkon met een ladder naar zijn eigen huis klimmen. Gelukkig was zijn balkondeur niet op slot.
Hij belde wel eerst aan om het te vragen. En kloppen had ik ook gehoordquote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En jij maar afvragen waarom je bovenbuurman over jouw balkom klimt
Op kantoor (en andere plekken waar veel mensen komen) draag ik bijna het hele jaar door een t-shirt. Ik vind het op kantoor eigenlijk altijd warmquote:Op maandag 31 juli 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik draag al de hele dag een t-shirt. En op kantoor was ik bijna vergeten dat ik nog een jas mee had.
Mijn favo regennummerquote:
Paarse broek was hetquote:
Dank!quote:
Dat je iets optimistisch zou plaatsen had ik wel verwacht. Maar ik had toch iets anders verwacht.quote:
Welke dan?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat je iets optimistisch zou plaatsen had ik wel verwacht. Maar ik had toch iets anders verwacht.
Beetje neerslagtig merk ikquote:Op maandag 31 juli 2023 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Na 16 dagen 30-40 graden ben ik de regen verbazend snel zat
Vrijdag teruggekomen van vakantie, het is dat ik nog niet gewerkt heb, zat nog iets van relaxtheid in vandaagquote:
Dat ene duo. Die hebben het flink gejinxed.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Suzan en Freek
[ afbeelding ]
Ik zeg je, afvoeren met pek en veren die 2quote:Op maandag 31 juli 2023 22:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat ene duo. Die hebben het flink gejinxed.
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Extreem weer door klimaatveranderingquote:Op maandag 31 juli 2023 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hierdoor besef ik ineens dat het wel met periodes is hè. Of het is echt 0 regen, of het plenst lekker uit de lucht.
Ja, het is niet leuk wat er nu gebeurt. En dan nog steeds mensen die denken dat er niks aan de hand is.quote:
Dat laatste. Aanrichten van schade is meer dan 100 jaar terug gestart met de industrialisatie, vervuiling, consumptiemaatschappij, en als sluitstuk de bevolkingsexplosiequote:Op maandag 31 juli 2023 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het is niet leuk wat er nu gebeurt. En dan nog steeds mensen die denken dat er niks aan de hand is.
Ergens vrees ik best wel dat we het keerpunt al voorbij zijn. We gaan de shitshow van de komende tijd niet meer kunnen voorkomen.
quote:
Nou, what a time to be alivequote:Op maandag 31 juli 2023 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat laatste. Aanrichten van schade is meer dan 100 jaar terug gestart met de industrialisatie, vervuiling, consumptiemaatschappij, en als sluitstuk de bevolkingsexplosie
Ojaquote:Op maandag 31 juli 2023 22:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je de loodgieter bellen.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:57 schreef NailQueen het volgende:
(Dit heeft mij de kans om ongegeneerd K3 liedjes te delen)
Maar wat nou
Misschien eerst checken of alle ramen wel dicht zitten.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je de loodgieter bellen.
Hoe is het met @koffieleuk tegenwoordig?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Misschien eerst checken of alle ramen wel dicht zitten.
Oh ja, goeie. Dat eerst.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Misschien eerst checken of alle ramen wel dicht zitten.
Was een flinke tijd vrij matig eigenlijk. Momenteel erg primaquote:Op maandag 31 juli 2023 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe is het met @:koffieleuk tegenwoordig?
Top dat het prima gaat nuquote:Op maandag 31 juli 2023 23:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was een flinke tijd vrij matig eigenlijk. Momenteel erg prima
Denk dat ik hier weer wat regelmatiger ga posten, zat er vanaf de ESF-finale even niet in.
Hopen dat dat snel werkelijkheid wordtquote:
Jammer dat het minder ging, maar superfijn dat het nu weer goed gaatquote:Op maandag 31 juli 2023 23:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was een flinke tijd vrij matig eigenlijk. Momenteel erg prima
Denk dat ik hier weer wat regelmatiger ga posten, zat er vanaf de ESF-finale even niet in.
Een voor elke helft van het veld?quote:
Zet een emmer onder het gat. Zet de muziek le-lekker luidquote:Op maandag 31 juli 2023 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je de loodgieter bellen.
Kerstquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje ja. Voordat je het weet is het alweer kerst
Ik heb Ziggoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij loopt aardig op mij voor terwijl ik gewoon via de tv kijk, hoe kan dat
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik sinds vorige week Delta, glasvezel sneller? Nee dus!
Ik was ook nog met iets anders bezig toen het doelpunt viel (@H_T), moest eerst weer terug naar fokquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat is teleklik nou weer. Ik dacht altijd dat het iets van "de hele kliek" ofzo wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zet een emmer onder het gat. Zet de muziek le-lekker luid
Tele-klik, le-leeft zich uit
Opzeggen die handelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Serieus wel een beetje raar dan, dat ik nu sowieso wel een halve minuut achterloop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik was ook nog met iets anders bezig toen het doelpunt viel (@:H_T), moest eerst weer terug naar fok![]()
Met zo'n kastje? Ja, dan loop je zo'n anderhalve minuut achter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou, lekker dan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zo'n kastje? Ja, dan loop je zo'n anderhalve minuut achter.
*zet timer op anderhalve minuutquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Serieus wel een beetje raar dan, dat ik nu sowieso wel een halve minuut achterloop.
Hebben we hier ook. Boven heb ik geen kastje, dus dan loop ik voor op beneden. Dan is de goal al gevallen en kan ik rustig naar beneden lopen en de goal nog eens 'live' zien.quote:
Ik had gewoon de tekst opgezocht. Dit kwam eruitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat is teleklik nou weer. Ik dacht altijd dat het iets van "de hele kliek" ofzo was
Vind ik serieus wel raar, helemaal als ze dan steeds reclame lopen te maken dat alles sneller is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben we hier ook. Boven heb ik geen kastje, dus dan loop ik voor op beneden. Dan is de goal al gevallen en kan ik rustig naar beneden lopen en de goal nog eens 'live' zien.
Hè jakkesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En 4-0
Nadeel is wel dat de komende twee wedstrijden van de dames dan om 4 uur en 3 uur 's nachts zijn.
Komt door het interactieve deel voor de tv, daardoor loopt de tv achter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind ik serieus wel raar, helemaal als ze dan steeds reclame lopen te maken dat alles sneller is.
Was niet mijn keuze deze wissel. Verder is alles wel prima tot nu toe, maar dit soort dingen zijn wel stom.
Wel echt belachelijk dit. Als je iets roept, moet je het ook waarmaken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind ik serieus wel raar, helemaal als ze dan steeds reclame lopen te maken dat alles sneller is.
Was niet mijn keuze deze wissel. Verder is alles wel prima tot nu toe, maar dit soort dingen zijn wel stom.
Maar bij Ziggo was dat niet.. nouja niets aan te doen. Wie weet wordt het ooit nog beter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door het interactieve deel voor de tv, daardoor loopt de tv achter.
Voor een deel zijn ze best nieuw nog, vooral hier in het noorden. Maarja wel slim van ze om als eerste te beginnen met glasvezel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wel echt belachelijk dit. Als je iets roept, moet je het ook waarmaken.
Volgens mij zijn er ook veel klachten over Delta, maar dat zal bij de andere aanbieders misschien ook wel zo zijn.
Ja, geen idee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar bij Ziggo was dat niet.. nouja niets aan te doen. Wie weet wordt het ooit nog beter.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar bij Ziggo was dat niet.. nouja niets aan te doen. Wie weet wordt het ooit nog beter.
Het is soms volgens mij ook gewoon geluk hebben, want Ziggo ging hier dan vaak ook niet zo lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Klopt.
Wij hebben al heel lang Ziggo en heb nooit klachten. Sta nooit in de wacht en als er iets is, word je doorverbonden met de TD, die kijken dan mee via je mobiel en sturen een monteur die in de buurt is![]()
Ik bel 2 keer per jaar over mijn abo en dan krijg ik altijd een korting.
Laatst heb ik KPN gebeld voor mijn ouders, die hadden een probleem. Wat een ellende
Sinds mijn vader thuis is, is er niet meer gescoord.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Cee het volgende:
Ik luister op werk via m’n oordopjes mee met de wedstrijd maar m’n collega zit er steeds tussendoor te praten en ik zeg wel ja ja oké maar heb eigenlijk geen idee wat ze zegt.
Blame Deltaquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Cee het volgende:
Ik luister op werk via m’n oordopjes mee met de wedstrijd maar m’n collega zit er steeds tussendoor te praten en ik zeg wel ja ja oké maar heb eigenlijk geen idee wat ze zegt.
sterktequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Cee het volgende:
‘Dus Cee jij annuleert je vakantie én werkt voortaan elke zaterdag en zondag?’quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Cee het volgende:
Is-ie vertrokken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds mijn vader thuis is, is er niet meer gescoord.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Dus Cee jij annuleert je vakantie én werkt voortaan elke zaterdag en zondag?’
‘Ja ja oké’
[..]
‘Ja ja oké’
Ik deed dan altijd net alsof ik iets belangrijks voor het werk luisterde, zodat ze me niet zouden storenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:41 schreef Cee het volgende:
Precies anderhalve minuut laterquote:
[..]
‘Ja ja oké’
Ja ja oké.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik deed dan altijd net alsof ik iets belangrijks voor het werk luisterde, zodat ze me niet zouden storen
Die pegels van haarquote:
Yep.quote:
Nee volgens mij is het ongeveer een halve minuutquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Delta wordt sneller![]()
Of heb je de laptop aangeslingerd?
Die was laatst in het F1 subforun opgedoken en zat dat het onzin te verkondigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:27 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie nog dat die Thevoice4ever hier altijd de raarste dingen zat te posten en Greys zowat zat te stalken. Die is er nog steeds zie ik in het WK-subforum en is nu voor Vietnam.man wat een gedoe was dat altijd.
Vraag me toch af of dat echt is of gewoon een trol van iemand. Houdt het dan wel lang vol.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:29 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen ik had een verkeerde knop ingedrukt na de 6-0 en zat rustig te luisteren totdat ik net hoorde dat het 5-0 was en ik vond dat RAAR want kunnen ze niet tellen? Toen hadden ze het over de rust die zo ging komen en besefte ik dat ik de boel had teruggespoeld en al tien minuten daar naar zat te luisteren.
Die zie ik vaker op verschillende plekken voorbijkomen. Meestal met zeer dubieuze posts...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:27 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie nog dat die Thevoice4ever hier altijd de raarste dingen zat te posten en Greys zowat zat te stalken. Die is er nog steeds zie ik in het WK-subforum en is nu voor Vietnam.man wat een gedoe was dat altijd.
Vraag me toch af of dat echt is of gewoon een trol van iemand. Houdt het dan wel lang vol.
Bestaat toch niet dat dat echt is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zie ik vaker op verschillende plekken voorbijkomen. Meestal met zeer dubieuze posts...
Had het net goed weggestopt, maar komt nu weer naar bovenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:27 schreef Em31 het volgende:
Mis je de post over haar schatje Maan ook zo erg George?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Had het net goed weggestopt, maar komt nu weer naar boven
Is toch een bepaald nivootjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bestaat toch niet dat dat echt is?gaat echt helemaal nergens over.
ALS KIESPIJN EMquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mis je de post over haar schatje Maan ook zo erg George?
Wij hadden hem toen in het Utopia forum, vlak voor hij jullie ging lastig vallen hier in ESF. Erg blij dat ie toen daar verdwenen was, maar minder leuk voor jullie hier. Man3quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:27 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij hadden hem toen in het Utopia forum, vlak voor hij jullie ging lastig vallen hier in ESF. Erg blij dat ie toen daar verdwenen was, maar minder leuk voor jullie hier. Man3
Heel lang jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]als het een act is houdt hij het dan wel heel lang vol dus.
Gohquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:49 schreef Prisha het volgende:
volgens mij wordt er af en toe gescoord
Nu nog raakquote:
Alleen VS en Portugal nog niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:49 schreef Prisha het volgende:
volgens mij wordt er af en toe gescoord
ik volg het eigenlijk helemaal nietquote:
aha.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen VS en Portugal nog niet.
Sorryquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
aha.
Vandaar dat mijn landgenoten op de app een beetje stil zijn nu.
Komt dat ook niet omdat het daar nacht is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
aha.
Vandaar dat mijn landgenoten op de app een beetje stil zijn nu.
welnee...is goed voor zequote:
dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt dat ook niet omdat het daar nacht is?
Nog één minuut.quote:
Wordt een flopshowquote:
Denk niet dat ze het tegen Zweden gaan redden.quote:
Hup Zwedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het tegen Zweden gaan redden.
Het schema was ingericht met de verwachting dat de USA groepswinnaar zou worden ja.quote:
Best belachelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het schema was ingericht met de verwachting dat de USA groepswinnaar zou worden ja.![]()
Volgende wedstrijd 6 augustus om 04.00 uur (nacht zaterdag op zondag)
Wat een verschil met die Amerikaan van hiervoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:03 schreef GeorgeM het volgende:
Het ziet eruit alsof de coach en spelers erg goed door één deur kunnen
Ga wel kijken denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het schema was ingericht met de verwachting dat de USA groepswinnaar zou worden ja.![]()
Volgende wedstrijd 6 augustus om 04.00 uur (nacht zaterdag op zondag)
Aan de naam te zien een Oostblokker?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een verschil met die Amerikaan van hiervoor
Edit: oh nee Brits was hij?![]()
Parsons bedoelde ik, wist z’n naam al niet meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aan de naam te zien een Oostblokker?
Oh, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Parsons bedoelde ik, wist z’n naam al niet meer
Hij heeft wel gezorgd dat Damaris nu voor Nederland uitkomt. Maar je zag eigenlijk vanaf het begin al dat er totaal geen klik was. Als je toch het verschil ziet tussen Lieke Martens een jaar geleden en nu, dat is echt enorm.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een verschil met die Amerikaan van hiervoor
Edit: oh nee Brits was hij?![]()
Eerst 9 dagen Cyprus (Paphos) gevolgd door een cruise in de regio van een week. Was top!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:koffieleuk en @:koen66 gezellig dat jullie er weer (meer) zijn![]()
Koen, waar ben je naartoe geweest op vakantie?
Dat zijn goede vakantiesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na de wedstrijd ben ik naar kantoor gegaan. Eerst half uur bijgepraat over wat er allemaal was gebeurd tijdens mijn afwezigheid.
Vervolgens laptop aangesloten en toen moest ik gaan inloggen. Maar ik wist mijn wachtwoord niet meer.
Altijd goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Tijd om eens iets qua eten te regelen. Kliekjes Chinees
Nasi makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Tijd om eens iets qua eten te regelen. Kliekjes Chinees
Pad Thai is lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:52 schreef Arizona het volgende:
Wij aten vandaag krieltjes, boontjes en een hamburger.
Morgen eten we "Pad Thai" . Ik ken het niet. Dochter had aan My AI op Snapchat gevraagd wat we morgen zouden kunnen eten. Die kwam met Pad Thai dus dat wordt het.
Het is grappig ik vergeet het ww van mijn eigen laptop nooit, maar die van mijn werk ben ik na 1 uur alweer vergeten. Duidelijke prioriteiten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na de wedstrijd ben ik naar kantoor gegaan. Eerst half uur bijgepraat over wat er allemaal was gebeurd tijdens mijn afwezigheid.
Vervolgens laptop aangesloten en toen moest ik gaan inloggen. Maar ik wist mijn wachtwoord niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |