quote:
Handig als het een mod is die troltquote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik was een groot deel van de race niet thuis dus dacht even een beetje op Fok kijken of er nog wat interessants gebeurt. Is die troll-mod weer terug, man man man.heel dat topic weer niet normaal te volgen.
Is het een auto?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik was een groot deel van de race niet thuis dus dacht even een beetje op Fok kijken of er nog wat interessants gebeurt. Is die troll-mod weer terug, man man man.heel dat topic weer niet normaal te volgen.
Wie zet zichzelf nou weer voor schut?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Eerlijk gezegd een verzameling van meerdere clownsquote:Op zondag 30 juli 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie zet zichzelf nou weer voor schut?
Ah dan weten we gelijk weer die die mod was.quote:
Altijd die Cyan weer, het zal ook eens niet!quote:Op zondag 30 juli 2023 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan weten we gelijk weer die die mod was.
Een blauwe mod met een blauwe naam dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd die Cyan weer, het zal ook eens niet!
Bende gij nen Mustang jonge?quote:
Oooh, dat kwartiertje valt nog best meequote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef H_T het volgende:
Jongens, wat ik nu toch meemaak! Ben ik een keer leuk met de trein weg, is er een seinstoring op de route terug! Nah!
Alternatieve reisadvies is gelukkig maar een kwartiertje langer
Nee hoor, ruim twee uur te gaan nog!quote:Op zondag 30 juli 2023 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh, dat kwartiertje valt nog best mee
Nog heel even, bijna thuis
Nee joh. Dat heb jij nou nóóóitquote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef H_T het volgende:
Jongens, wat ik nu toch meemaak! Ben ik een keer leuk met de trein weg, is er een seinstoring op de route terug! Nah!
Alternatieve reisadvies is gelukkig maar een kwartiertje langer
Het is niet te geloven!quote:
Wel werken en gisteren kwam het lampje motorstoring terug, dus misschien toch maar niet met de auto en dan de langere treinreisquote:Op zondag 30 juli 2023 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh, oeps, das minder
Morgen werken of kan je wel lekker rustig aan doen?
Ai, das ook geen fijn vooruitzicht dan. Is het lang met het OV naar je werk?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel werken en gisteren kwam het lampje motorstoring terug, dus misschien toch maar niet met de auto en dan de langere treinreisMaar komt wel goed. Als ik al wel thuis was geweest had ik er ook niet nu al in gelegen
Het is te doen, maar alles bij elkaar wel dubbel zo lang als met de auto zonder file. Gelukkig doet mijn voet het weer goed, dus kom ik er wel uitquote:Op zondag 30 juli 2023 22:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ai, das ook geen fijn vooruitzicht dan. Is het lang met het OV naar je werk?
Meh.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is te doen, maar alles bij elkaar wel dubbel zo lang als met de auto zonder file. Gelukkig doet mijn voet het weer goed, dus kom ik er wel uit
Een hele week maandag?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:45 schreef Yesse het volgende:
En toen was het weer maandag. Helaas wel met typisch maandag weer (al is dat volgens mij de hele week)
Die hitte bij jou is anders ook drama.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:47 schreef Arizona het volgende:
Mogen wij dit een dramaandag noemen?
* kijkt naar buiten
Ja, dat mogen wij.
*kijkt naar buitenquote:
Vrijwel al mijn inwoners hebben aircoquote:Op maandag 31 juli 2023 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hitte bij jou is anders ook drama.
Dus wordt het buiten nog warmer.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrijwel al mijn inwoners hebben airco
Vallen op asfalt staat sowieso vrij laag op mijn prioriteitenlijstquote:Op maandag 31 juli 2023 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus wordt het buiten nog warmer.
Met temperaturen van het asfalt van 80 graden, wil je daar niet op vallen.
Sowieso vallen.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Vallen op asfalt staat sowieso vrij laag op mijn prioriteitenlijst
Falling in love zou voor mij wel weer eens leuk zijnquote:
Dat zijn de betere vallen jaquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Falling in love zou voor mij wel weer eens leuk zijn![]()
Of met je neus in de boter. Spreekwoordelijk dan he.
In de prijzen vallen is inderdaad ook een fijnequote:Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zijn de betere vallen jaOf dat het winnende bedrag op jouw lot valt.
Mijn knie is nooit helemaal hersteld van mijn val vorig jaar mei
Ik kan er nog steeds niet op zitten/steunen op een harde vloer, dan voelt het alsof je op een flinke blauwe plek drukt. Gelukkig is dit geen houding die je regelmatig aanneemt in het dagelijks levenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:01 schreef H_T het volgende:
[..]
In de prijzen vallen is inderdaad ook een fijne
Heb je nog veel last van je knie?
Als dat het ergste is dan valt het nog wel meequote:Op maandag 31 juli 2023 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet op zitten/steunen op een harde vloer, dan voelt het alsof je op een flinke blauwe plek drukt. Gelukkig is dit geen houding die je regelmatig aanneemt in het dagelijks leven
Of de regen valtquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Falling in love zou voor mij wel weer eens leuk zijn![]()
Of met je neus in de boter. Spreekwoordelijk dan he.
Jawel, maar ik was even zo narcistisch om dat vallen alleen op mezelf te betrekkenquote:
zitten op een harde vloer is sowieso geen pretje.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet op zitten/steunen op een harde vloer, dan voelt het alsof je op een flinke blauwe plek drukt. Gelukkig is dit geen houding die je regelmatig aanneemt in het dagelijks leven
Wat mij betreft is er voor nu wel even genoeg regen gevallenquote:
Tijd voor sneeuw?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er voor nu wel even genoeg regen gevallen
Ja, wanneer stopt dat nou eens.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er voor nu wel even genoeg regen gevallen
Nou, nou, nouquote:
Goede oefening voor de echte muis morgen.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke kwam luid miauwend een speelgoedmuis brengen in mijn thuiswerkkantoor
Onze kat vangt echt heel veel muizen als hij in de tuin is. En dan komt hij ze showen aan ons en dan legt hij hem neer en rent de muis weer wegquote:Op maandag 31 juli 2023 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goede oefening voor de echte muis morgen.
Dan kan ie de volgende keer weer met dezelfde muis aankomen. Zijn gewoon vriendjes van elkaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat vangt echt heel veel muizen als hij in de tuin is. En dan komt hij ze showen aan ons en dan legt hij hem neer en rent de muis weer weg![]()
Ik ben lekker groentesoep aan het maken, dat kan nu mooi tijdens het thuiswerken en ik vind het wel weer voor soep
Dat deed de kat van mijn vader vroeger ook vaak.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat vangt echt heel veel muizen als hij in de tuin is. En dan komt hij ze showen aan ons en dan legt hij hem neer en rent de muis weer weg![]()
Ik ben lekker groentesoep aan het maken, dat kan nu mooi tijdens het thuiswerken en ik vind het wel weer voor soep
Misschien nog een kuikentje erbij en dan heb je een tekenfilm.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ie de volgende keer weer met dezelfde muis aankomen. Zijn gewoon vriendjes van elkaar.
Tekenfilmsquote:Op maandag 31 juli 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien nog een kuikentje erbij en dan heb je een tekenfilm.
Regen kan ook op jou vallenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was even zo narcistisch om dat vallen alleen op mezelf te betrekken
quote:
Vanochtend nog! Dit is wel een positievere kijk dan ik vanochtend hadquote:
Groeten terug uit een plek met veel minder puntjes op letters.quote:
Doe Max & Moritz de groetjesquote:
Nu vindt ze me niet meer aardig, omdat met haar naar de dierenarts ben geweest voor de jaarlijkse check en prikjes.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goede oefening voor de echte muis morgen.
In huis zit ik nog gewoon in t-shirt en korte broek.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regen. Het is zelfs te koud voor een t-shirt.
I feel better in my sweater
Ik draag ook een trui, zelfs met een hemd eronderquote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Dan moet je 'm niet buiten laten hangen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:04 schreef H_T het volgende:
Mijn jas is nog niet helemaal opgedroogd na de regen van vanochtend
Hier zomerstop, dus geen badminton, dat komt dus wel goed uit.quote:
Maar is hetquote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar is hetomdat het niet of juist wel doorgaat?
Ook maar besloten om niet te gaan hardlopen.quote:
Daarom dacht ik ook dat hetquote:Op maandag 31 juli 2023 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]omdat het niet doorgaat. Het is onmogelijk nu buiten te tennissen.
* H_T verklaart zich solidair met het eerste deel van dit statementquote:Op maandag 31 juli 2023 18:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook maar besloten om niet te gaan hardlopen.Mooiweerloperditdat
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T verklaart zich solidair met het eerste deel van dit statement
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In huis zit ik nog gewoon in t-shirt en korte broek.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwenquote:Op maandag 31 juli 2023 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik draag ook een trui, zelfs met een hemd eronder
Vandaag is het dus:quote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
En, vanwege de regen, is zelfs dit nog een mogelijkheid:quote:
Hopelijk zaten je sleutels niet in je jas.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik draag al de hele dag een t-shirt. En op kantoor was ik bijna vergeten dat ik nog een jas mee had.
Voor sommigen is het dan nog ditquote:Op maandag 31 juli 2023 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En, vanwege de regen, is zelfs dit nog een mogelijkheid:
En jij maar afvragen waarom je bovenbuurman over jouw balkom klimtquote:Op maandag 31 juli 2023 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk zaten je sleutels niet in je jas.
Mijn bovenbuurman was dat laatst op een hele warme dag vergeten en liep zonder jas en sleutels de deur uit.
En moest via mijn balkon met een ladder naar zijn eigen huis klimmen. Gelukkig was zijn balkondeur niet op slot.
Hij belde wel eerst aan om het te vragen. En kloppen had ik ook gehoordquote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En jij maar afvragen waarom je bovenbuurman over jouw balkom klimt
Op kantoor (en andere plekken waar veel mensen komen) draag ik bijna het hele jaar door een t-shirt. Ik vind het op kantoor eigenlijk altijd warmquote:Op maandag 31 juli 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik draag al de hele dag een t-shirt. En op kantoor was ik bijna vergeten dat ik nog een jas mee had.
Mijn favo regennummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |