Ik vind dat een dutje zo vroeg in de ochtend niet als een dutje telt hoor, is gewoon verder uitslapen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nogmaals. Ik deed nog even een dutje
woah! Grootse plannen (alweer!). Spannend en avontuurlijk. Hoop dat het minstens net zo'n succes wordt aldaarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
LeeHarveyOswald in CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #23 - Wie wil er opslag?
Dankquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
woah! Grootse plannen (alweer!). Spannend en avontuurlijk. Hoop dat het minstens net zo'n succes wordt aldaar
Ah, was/ben jij dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
LeeHarveyOswald in CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #23 - Wie wil er opslag?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Picos, mooi stukje Spanje. Waar je bovenin de bergen de zee kunt zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Wow! Veel succes en plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Dank!quote:
Ja het is daar grandioos mooi.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Picos, mooi stukje Spanje. Waar je bovenin de bergen de zee kunt zien.
Wat n gaaf nieuw avontuur!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:03 schreef Kreator het volgende:
Tevens gisteren het nieuws gekregen dat ons kind geen rare ziektes heeft en ondanks dat ik vermoedelijk de vader ben, geen downsyndroom.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik deed nog even een dutje
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier aan 't wachten tot de verkopers het koopcontract getekend hebben (digitaal) zodat wij ook kunnen tekenen voor het huis
Waar is @Lonaa ? Is dat de oplossing van dit mysterie? Ze wilden allemaal naast haar zitten?quote:FC Twente start onderzoek naar supportersrellen na duel met Hammarby
Hier ook nog droogjes.quote:
Slapenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik sliep met een onderbreking tussen 5 en 6 uur van 22 tot 8.15 uur
![]()
Zónder gekreun en gepiep en gewoel naast me
Was de baby uit logeren? In een andere kamer?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik sliep met een onderbreking tussen 5 en 6 uur van 22 tot 8.15 uur
![]()
Zónder gekreun en gepiep en gewoel naast me
In de slaapkamer hangen prima gordijnen en de evt rest kan prima als we er zitten. Overdracht zou eind september zijn en dan willen we begin november oid echt over.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was de baby uit logeren? In een andere kamer?
Hoe is het met de kaak van @:MadMaster ?
Wat een afstand ook Memento om naar het Noorden te verhuizen.
Je rijdt er niet even langs om de gordijnen te meten. Of kan je je ouders vragen?
Wanneer willen jullie over?
Goedzo @:vlindertje89 👍🏼 Beter dan ik gister (niet) presteerde.
Op zich goed, denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, hij sliep gewoon heel goed en rustigquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was de baby uit logeren? In een andere kamer?
Wat een afstand ook Memento om naar het Noorden te verhuizen.
Je rijdt er niet even langs om de gordijnen te meten. Of kan je je ouders vragen?
Wanneer willen jullie over?
Goedzo @:vlindertje89 👍🏼 Beter dan ik gister (niet) presteerde.
Lonaa is na veilig thuiskomen toch de binnenstad in gegaan. Waar vervolgens om middernacht alles dicht moest. Ze hebben heel de binnenstad leeggeveegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar is @:Lonaa ? Is dat de oplossing van dit mysterie? Ze wilden allemaal naast haar zitten?
Wat een zielige sukkels toch ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor
@:Lonaa klopt dit een beetje?https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-hammarby.html
Het was over-en-weer heel dreigend. Ben best bij wat hoog-risico-wedstrijden geweest en dit was ook niet de eerste noodverordening en alles, maar dit, zo, zoals gisteren, alles, heb ik nog nooit meegemaakt. Waddafack.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor
@:Lonaa klopt dit een beetje?https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-hammarby.html
Dat rustiger aan doen lukt echt voortreffelijk zie ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa is na veilig thuiskomen toch de binnenstad in gegaan. Waar vervolgens om middernacht alles dicht moest. Ze hebben heel de binnenstad leeggeveegd.Was ook nog een festival op de markt gaande.
Ben natuurlijk niet naar huis gegaan want zo rol ik. Was een gezellige nacht. Enerverende avond. Dingen.
Moe nu.
Natuurlijk. Heb er ook nog paar klusjes uit gesleept.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat rustiger aan doen lukt echt voortreffelijk zie ik
Duimen aan het werk, dit klinkt verontrustendquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middag!
Uitslaap(je) gedaan. Eerste in anderhalve week en komende week gaat dat niet meer lukken.
Beetje gepoetst, beetje gewerkt. Nu lunch en dadelijk logeerhond oppikken bij mijn ouders voor een rondje bos en plas. Kunnen die naar de huisarts voor een mogelijk spannende uitslag en kan hondje weer eens een eind rennen. Wat ze, gezien recente gezondheidsontwikkelingen, deze logeerpartij niet echt kan.
Daarna even napraten bij ouders met hopelijk niet te slecht nieuws.
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden inquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:58 schreef Lonaa het volgende:
Het was over-en-weer heel dreigend. Ben best bij wat hoog-risico-wedstrijden geweest en dit was ook niet de eerste noodverordening en alles, maar dit, zo, zoals gisteren, alles, heb ik nog nooit meegemaakt. Waddafack.
Throwback na die keer dat een groep supporters bij rellen vandaan rende op de Coolsingel, en de ME mensen op de meent bij de ijssalon mensen van het terras heeft gemept en een gozer zijn enkel aangort heeft gereden met hun bus.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden inEn ik zie jou niet als relschopper, gewoon iemand die het leuk vindt om een voetbalwedstrijd bij te wonen, maar ik krijg dan het gevoel dat de M.E. geen onderscheid maakt. Als je niet één van hun bent, dan ben je dus een gevaar/relschopper oid. Dat gevoel krijg ik. Dat is toch niet normaal meer? Je moet toch niet hoeven rennen om geen knuppel in je nek te krijgen als je gewoon naar het voetbal gaat
Ja, maar is wel hoe het is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden inEn ik zie jou niet als relschopper, gewoon iemand die het leuk vindt om een voetbalwedstrijd bij te wonen, maar ik krijg dan het gevoel dat de M.E. geen onderscheid maakt. Als je niet één van hun bent, dan ben je dus een gevaar/relschopper oid. Dat gevoel krijg ik. Dat is toch niet normaal meer? Je moet toch niet hoeven rennen om geen knuppel in je nek te krijgen als je gewoon naar het voetbal gaat
Veel van die 'veiligheidshandhavers' slaan door hoor. De mééste mensen zijn echt super relaxt en normaal. Maar als je in zo'n functie (M.E, beveiliging, politie) zit, is ineens iedereen een dreiging."If all you have is a hammer, everything looks like a nail" is hier van toepassing.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja, maar is wel hoe het is.
Ze hebben de binnenstad leeggeveegd en gesloten om middernacht. Richting 10000 man. Omdat er mogelijk 150 relschoppers op weg waren naar de binnenstad. Dįt is echt de omgekeerde wereld hoor.
In zo'n situatie is het als agent ook lastig/niet te doen te zien wat de echte raddraaiers zijn. Je moet snel handelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met capachons op ziet iedereen er hetzelfde uit. Zie maar die paar idioten te vinden. Pak je alleen de capuchons er uit is dat ook weer oneerlijke behandeling.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar is wel hoe het is.
Ze hebben de binnenstad leeggeveegd en gesloten om middernacht. Richting 10000 man. Omdat er mogelijk 150 relschoppers op weg waren naar de binnenstad. Dįt is echt de omgekeerde wereld hoor.
Er is echt fucking traag gehandeld. 36x.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In zo'n situatie is het als agent ook lastig/niet te doen te zien wat de echte raddraaiers zijn. Je moet snel handelen.
Wil je geen risico lopen, zorg dat je weg bent. Ik bedoel, als je mee loopt om eieren bij de buren van vlindertje tegen de ruiten te tiefen ben je ook medeplichtig. Als je dat niet wilt had je een andere kant op moeten lopen, nadat je die andere gasten een beste tik aan de kop had gegeven.
Dit oude wijf heeft al 2 jaar zo'n kous. Het wentquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, vanaf maandag officieel oud wijf (was het natuurlijk al in jaren). Was net bij de huisarts omdat ik veel last heb van mijn knieen. Weet wel waardoor het nu wat erger is (zat maandag 5 uur op een stoel waar de zitting schuin stond dus de hele tijd mezelf tegengehouden zodat ik niet eraf viel (dinsdagochtend kon ik op een andere plek zitten met een betere stoel). Daarvoor rust nemen en nu even niet de spierversterkende oefeningen doen, pas wanneer dat over is.
Maar ik heb ook last van opgezwollen voeten/onderbenen. Normaal al wel maar nu echt heel erg. Dus een afspraak voor maandag om ingezwachteld te worden en werkt dat, dan komen er speciale kousen. Geloof niet dat ik daar naar uit kijk.
Ja, maar jij hebt het niet door oud wijf te zijn, jij bent een jonge blom met enorme pech.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit oude wijf heeft al 2 jaar zo'n kous. Het wentDat van die stoel is wel wat suf, ik snap dat je daar last van hebt gekregen
Beterschap, kaat
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:09 schreef Troel het volgende:
Zo, tickets besteld voor Oppenheimer met de jongens. En voor mijzelf voor Barbie, want uiteraard willen de jongens daar niet naar toe
![]()
2 van mijn collega's met suikerkatten hadden daar gisteren een lang gesprek over. De een heeft er al heel lang mee te maken (is zelfs in juni op vakantie geweest naar Frankrijk, kat ging mee, ze wilde de oppas het spuiten niet aandoen) de kat van de ander heeft sinds kort suiker en er werden allemaal tips gegeven. Wat ik onthouden heb (ik hoorde af en toe wat want ik zat bij andere clienten) dat het inregelen niet snel gaat en ook iedere keer weer opnieuw moet. Gewoon maar doorgaan was het advies van de ervarene naar de onervarenequote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Net weer glucose moeten meten bij de kat. Sinds we de insuline verhoogt hebben vond ik hem er echt beter uitzien. Helaas blijft de waarde nog wel wat achterWel gezakt maar had een stuk meer verwacht.
Ik begin nu wel pas echt te begrijpen dat ze zei dat dit afstellen eerder een marathon is dan een sprint. We zijn er nu al bijna 2 maanden mee bezig.....
Wel fijn om te horen dat het bij anderen dus ook niet helemaal van zelf gaatquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
2 van mijn collega's met suikerkatten hadden daar gisteren een lang gesprek over. De een heeft er al heel lang mee te maken (is zelfs in juni op vakantie geweest naar Frankrijk, kat ging mee, ze wilde de oppas het spuiten niet aandoen) de kat van de ander heeft sinds kort suiker en er werden allemaal tips gegeven. Wat ik onthouden heb (ik hoorde af en toe wat want ik zat bij andere clienten) dat het inregelen niet snel gaat en ook iedere keer weer opnieuw moet. Gewoon maar doorgaan was het advies van de ervarene naar de onervarene
Ik was het helemaal vergeten. Dacht gisteren nog "Sarabi vertellen". Maar dat was me weer ontschoten. Mocht je nog vragen hebben, ik zie haar (dus de ervaringsdeskundige) dinsdag weer. Als het niet te druk is kan ik het haar vragen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel fijn om te horen dat het bij anderen dus ook niet helemaal van zelf gaatKreeg toch soms het gevoel dat we wat fout deden.
Op zich ben ik er nu ook alweer iets rustiger onder dan 2 weken geleden.
We laten het maar over ons heen komen. We doen ons best en meer kunnen we niet doen.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sterkte sarabi en knuffel aan de kat.
Liefquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten. Dacht gisteren nog "Sarabi vertellen". Maar dat was me weer ontschoten. Mocht je nog vragen hebben, ik zie haar (dus de ervaringsdeskundige) dinsdag weer. Als het niet te druk is kan ik het haar vragen.
Voorheen werd er een hond ingezet aan een lange lijn. Voor iedereen duidelijk, niet in de buurt van die kaken komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel van die 'veiligheidshandhavers' slaan door hoor. De mééste mensen zijn echt super relaxt en normaal. Maar als je in zo'n functie (M.E, beveiliging, politie) zit, is ineens iedereen een dreiging."If all you have is a hammer, everything looks like a nail" is hier van toepassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:31 schreef yinu het volgende:
Sterkte @:sarabi, het klinkt echt alsof jullie enorm begaan zijn met het beestje![]()
En ook sterkte aan @:cat-astrophe, dat klinkt dan weer heel spannend en naar.
Ik was vorige week al bij Barbie. In de spoiler ivm spoilersDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik deel je mening over Barbie welhelaas...
De undercover-wout die tijdens het woonprotest ineens in de ingesloten groep sprong en rond zich ging meppen waarna de ME "ingreep" past alleen niet helemaal in dit geschetste verhaal. Godzijdank stond het duidelijk op video, maar helaas krijgt dat geen gevolgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Voorheen werd er een hond ingezet aan een lange lijn. Voor iedereen duidelijk, niet in de buurt van die kaken komen.
En de rest van het M.E. peloton kan de grootste raddraaiers er uit vissen, en overzicht houden van een veilige afstand.
Maar dat mag niet meer. Dat is zielig voor het hondenbeest. En de zogenaamde pers die onopvallend tussen het reltuig ging staan. En bij beet de politie aan de schandpaal nagelde i.v.m. schending van de persvrijheid.
Gevolg is meer geweld in groepsverband. Want lekker anoniem grof geweld gebruiken en niemand die exact weet wie wat doet aan de ene kant. M.E. met de knuppel aan de andere kant.
Hond in de binnenstad is altijd al een no-go geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En ook met de gezinnen op het terras van de ijssalon was het hond-scenario erg... Interessant geworden
Altijd?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Hond in de binnenstad is altijd al een no-go geweest.
Binnenstad. Dit is een voetbalveld!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd?
Deze agenten laten hun hondje niet even gezellig uit op het Museumplein…
[ afbeelding ]
Op en rond het Museumplein is m.i. binnenstad.quote:
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Picnic kwam net binnen. Geen 2 doosjes meloen maar wel 2 zakjes voorgekookte aardappelen. Ik weet wat ik dit weekend ga eten.
ze hebben lekkere recepten. Maar heel speciaal is het niet, het is het assortiment van plus/jumbo/deka in een ander jasje. Op dinsdag geloof ik krijg je een mail met alle aanbiedingen van die week en daar zitten echt wel leuke tussen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
Ik heb ze toch echt gezien en gehoord gisterenavond. Marktstraat, Enschede binnenstad.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Hond in de binnenstad is altijd al een no-go geweest.
Regel sowieso dit weekend nog verstelbare schoenen/sandalen met klittenband. Want met inzwachtelen gaan je voeten een schoenmaat groter worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, vanaf maandag officieel oud wijf (was het natuurlijk al in jaren). Was net bij de huisarts omdat ik veel last heb van mijn knieen. Weet wel waardoor het nu wat erger is (zat maandag 5 uur op een stoel waar de zitting schuin stond dus de hele tijd mezelf tegengehouden zodat ik niet eraf viel (dinsdagochtend kon ik op een andere plek zitten met een betere stoel). Daarvoor rust nemen en nu even niet de spierversterkende oefeningen doen, pas wanneer dat over is.
Maar ik heb ook last van opgezwollen voeten/onderbenen. Normaal al wel maar nu echt heel erg. Dus een afspraak voor maandag om ingezwachteld te worden en werkt dat, dan komen er speciale kousen. Geloof niet dat ik daar naar uit kijk.
Sinds een paar weken is mijn echtgenote ook met de Picnic app aan de gang gegaan en ik moet zeggen dat hun kant-en-klaar recepten, waarbij je in 1 keer alle ingrediėnten in je winkelwagen gooit, zeer de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
Klittenband schoenen heb ik sowieso al, zowel sandalen als winterschoenen (ben blij dat ik laatst geen laarzen heb besteld). Goed idee van de ergotherapeut, zal het in gedachten houden. Heb ook nog geen idee hoe ik moet gaan douchen maar dat zal ik maandag wel horen van de assistente.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Regel sowieso dit weekend nog verstelbare schoenen/sandalen met klittenband. Want met inzwachtelen gaan je voeten een schoenmaat groter worden.
Zodra je aan de kousen kan heb je je eigen maat weer (of misschien wel maatje kleiner) En laat je goed voorlichten over hulpmiddelen! Er is van alles op de markt waardoor je ze zelf aan- en uit kan doen zonder veel inspanning. Zeker met jouw gewrichtsklachten belangrijk om dat goed te regelen. Tip: bestel een consult ergotherapeut zodra je de kousen krijgt. Die heeft als het goed is een praktijk vol hulpmiddelen om mee te oefenen.
Klittenbandschoenen doen het meestal primaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klittenband schoenen heb ik sowieso al, zowel sandalen als winterschoenen (ben blij dat ik laatst geen laarzen heb besteld). Goed idee van de ergotherapeut, zal het in gedachten houden. Heb ook nog geen idee hoe ik moet gaan douchen maar dat zal ik maandag wel horen van de assistente.
Nee, ik moet naar de praktijk en de assistente doet dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klittenbandschoenen doen het meestal prima![]()
Komt de thuiszorg zwachtelen? Dan afspreken dat ze doorgeven hoe laat ze ongeveer komen (of opzoeken in hun app als ze die hebben). Uurtje ervoor zwachtels afgooien, in de douche springen en met frisse beentjes omhoog ze opwachten.
Jazeker ga ik luisteren naar goede/fijne adviezen en van @Cat-astrophe neem is sowieso al veel aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:58 schreef yinu het volgende:
voor goede week van @:Lucky_strike!
voor goed nieuws van @:cat-astrophe!
@:kaatje1 mijn benen werden vorig jaar ook gezwachteld nadat ik enorm veel vocht vasthield na de longembolieėn. Maar toen kon ik niet zelf douchen dus dat was geen probleem waar ik over na hoefde te denken. Wel echt de moeite om te zoeken naar een goede aantrekhulp voor de steunkousen, @:cat-astrophe geeft natuurlijk altijd hele goeie tips.
En aan de andere kant (uit de vorige vriendenkring). "graag op vrijdag en zaterdagavond dienst want lekker meppen, het liefst op Marokkanen. Of (en dat was het laatste en de deed voor mij de deur dicht) stop al die asielzoekers weer terug in bootjes, ik en zeker de helft van mijn collega's schieten die bootjes lekker, lachen joh"quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
ME zijn geen lieverdjes, klopt, en rellende voetbal bendes zijn tuig, net als het zwarte blok en neonazi's. Ken meerdere agenten, en dat is een hondenbaan. Je krijgt een enorme hoeveelheid ellende en agressie voor je kiezen, en je heb nauwelijks tot geen aanzien in de maatschappij. Vriend van mij heeft er PTSS opgelopen, net een dood kind teveel gezien. Is al jaren thuis, dagenlange huilbuien, depressie, impotent.
Ga er maar aan staan, flessen, keien, moletovs en zwaar vuurwerk naar je gesmeten krijgen. Die jongens zitten echt liever thuis achter een biertje dan de orde te moeten handhaven omdat er mensen voor hun vermaak willen rellen, vechten en plunderen.
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd
Mensen die ouder en wijzer zijn..,quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |