Het roosje 🌹quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:21 schreef Myraela het volgende: Ik vind ze allemaal zo vrolijk. Het hartje zou normaal nog kunnen, maar zelfs die vind ik hier te vrolijk.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schouderkloppen graag. Mn hol door de regen naar buiten gesleept voor een wandeling toen de mailboxen zo schandalig leeg waren dat zelfs ik dat niet meer als excuus kon gebruiken om niet te gaan
Maar normaal gebruik ik daarvoor de regen, dus wel beetje trots.
Ook jijquote:
Er is dan ook best veel wat met een beetje aanzien gewoon over gaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Blues het volgende:
Vooral dat laatste heeft een week of 4,5 geduurd.
Maar ik ben zijn moeder niet dus als hij er zelf aan toe is moet ie aktie ondernemen..en soms laat ik dan wel wat opmerkingen hier en daar vallen die richting uit.
Wat dat betreft zijn wij precies hetzelfde. Wachten met je kop in het zand tot het voorbij gaat
Grappig, al vind ik zelf bij het beoordelen de motivatiebrief juist veel interessanter.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee of het nieuw is, maar wanneer je via Linkedin solliciteert hoef je alleen maar je CV te uploaden. Kan nergens vinden waar je een motivatie kunt schrijven dan wel toevoegen. Of het zou net bij de laatste 2 sollicitaties zijn. Vind het wel makkelijk trouwens, al had ik bij de laatste wel een leuke openingszin in gedachten.
Zou ik ook zeggen. Maar misschien komen er zoveel sollicitaties binnen dat ze eerst CV's willen scannen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grappig, al vind ik zelf bij het beoordelen de motivatiebrief juist veel interessanter.
Heb geen account meer bij LinkedIn kan t niet lezen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh en dit kwam ik net tegen. Mooi https://www.linkedin.com/(...)7082734515688755200/
Ik ga even een copy/paste doen:quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb geen account meer bij LinkedIn kan t niet lezen.
Enjoyquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg. Er komt hier een Bossche bol binnen met pure chocolade![]()
Ik heb nog nooit een echte op.
Ohhhhhh geniet ervan (beetje jaloers)quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat gaat echt helemaal goedkomenquote:
Een ecktequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk je gekend te hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het ruikt hier behoorlijk naar knoflook. Ik heb de teentjes van 4 bollen ontvliesd. De vliesjes gaan in de olie, de teentjes in de vriezer.
Van de Albert Heijn?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Een eckte![]()
g heeft er ivm YOLO 2 meegenomen uit de supermarkt voor bij de koffie vanaaf![]()
Dekamarkt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:37 schreef Myraela het volgende:
Van de Albert Heijn?Want dat zijn stiekem de lekkerste.
Kijk je wel uit?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:43 schreef Lonaa het volgende:
Vakantie geboekt. Paar dagen aan zee in Zeeland, paar dagen aansluitend naar Brugge.
Nu even omkleden voor potje rellen voetbal.
Hou je saus apart en gebruik de gnocchi van rumo, met een kooktijd van een minuut kan je die gewoon in je saus kokenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zat net te puzzelen hoe ik wat vaker warm ga lunchen. Want werk toch veel vanuit huis, en warm lunchen maakt me blij. Maar door alle verhalen hier durf ik geen pasta meer voor meerdere dagen te koken om lui te zijn.
Nee!quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnee, het moment waar ik al jaren bang voor was.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Nee!
Die hebben een nieuw recept. Vast goedkoper. De slagroom is nu ranzige weeïge room zonder structuur. Ik heb er laatst een na 2 happen laten staan.
AH was vroegah ook mijn lievelings, nu heb ik geen alternatief![]()
![]()
![]()
Maar serieus, waarom? Als je eerst water opzet is je pasta klaar tegen de tijd dat je je saus hebt opgewarmd. En die laat zich wel veilig bewaren.quote:
Nee!quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ui in airfryer. Na 10 min wat tomaten (en als je wil paprika) in stukken erbij. Minuut of 10, 15 later ei erdoor roeren. Feta naar wens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zat net te puzzelen hoe ik wat vaker warm ga lunchen. Want werk toch veel vanuit huis, en warm lunchen maakt me blij. Maar door alle verhalen hier durf ik geen pasta meer voor meerdere dagen te koken om lui te zijn.
Gnocchi is lekker, maar toch niet altijd helemaal waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hou je saus apart en gebruik de gnocchi van rumo, met een kooktijd van een minuut kan je die gewoon in je saus koken
Geen airfryer, maar zonder is dit ook wel te fixen. Goeie! En gezond.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:48 schreef Vanyel het volgende:
Ui in airfryer. Na 10 min wat tomaten (en als je wil paprika) in stukken erbij. Minuut of 10, 15 later ei erdoor roeren. Feta naar wens.
Ik gooi er voor smaak vaak worcestersaus, tabasco, pepers en/ of chipotle tabasco en zout en peper bij.
Na opdienen scheut olijfolie, brood optioneel.
Dat lunch ik als ik warm wil en relatief weinig tijd heb. Niet roeren, wel snijden.
Hoe lang warm jij saus op?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom? Als je eerst water opzet is je pasta klaar tegen de tijd dat je je saus hebt opgewarmd. En die laat zich wel veilig bewaren.
Het zat al allemaal gemixt in een diepvries zak. De laatste portiequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom? Als je eerst water opzet is je pasta klaar tegen de tijd dat je je saus hebt opgewarmd. En die laat zich wel veilig bewaren.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Verse pasta kookt je drie, gnocchi in 1 minuut.
En ook gewoon lastiger met een kleinere portie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:55 schreef Vanyel het volgende:
Een voor verse pasta moet je plannen. Dat is nou net het probleem
Verse pasta van de supermarkt blijft een week goed of zo?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das geen pasta.
Een voor verse pasta moet je plannen. Dat is nou net het probleem
Hey hoiquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:58 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben vooral team problemen zien en eigenlijk geen oplossingen willen
https://www.vpro.nl/progr(...)saus-van-citrus.htmlquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had eens een hele knolselderij uit de oven bij de kersttafel. Dat moet wel om te bouwen zijn. Van Yvette van Boven oid.
En alles wat @Vanyel noemde maar dan in een pan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:58 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben vooral team problemen zien en eigenlijk geen oplossingen willen
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
En alles wat @:Vanyel noemde maar dan in een pan?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:49 schreef Myraela het volgende:
Geen airfryer, maar zonder is dit ook wel te fixen. Goeie! En gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 27-07-2023 19:40:30 ]
Oh, ik vind dit nu al een fantastisch kookboek en ik zie alleen de voorkant (don't judge a book by it's cover...)quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb Baking Yesteryear van Dylan Hollis binnen.
[ afbeelding ]
Bakkertje is nog lekkerder dan zijn recepten
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik vind dit nu al een fantastisch kookboek en ik zie alleen de voorkant (don't judge a book by it's cover...)
Niemand weet 'alles'! En soms is het echt geweldig als iets een eye-opener is en je nieuwe informatie krijgt waar je dan vervolgens ook echt iets mee kanquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind de volkoren verse pasta van de AH daar best fijn voor. Zakjes van 250 gram, daar kan ik 2x van eten. En in vier minuten klaar. En ze zijn best een tijdje houdbaar.
Ik las gisteren in het boek laat ze maar denken allemaal nuttige dingen, oa over exposure, waardoor ik ook een beetje begrijp waarom ik het idee heb dat ik voor mn buik al best wat exposure heb gedaan maar het toch nog steeds niet helemaal weg is. Best een aanrader, dat boek. De schrijver zit ook in een podcast van de podcastpsycholoog in aflevering over sociale angst. Die hele podcast is sowieso een aanrader, die aflevering ook, en na die aflevering ook het boek maar gelezen (zit in Kobo plus). Ik blijk dus toch nog steeds niet alles al te weten![]()
(...)
Tis wel erg jong Janquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig affiche welquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
18e eeuws badhuisaffiche. (uit een wetenschappelijk artikel over transdermaal magnesium)
Ik ben gefascineerd wat The Scratch is. Of dat 'weakness of any member
Of 'any member'quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
18e eeuws badhuisaffiche. (uit een wetenschappelijk artikel over transdermaal magnesium)
Die recepten zijn heel leuk maar die man werkt me op m'n zenuwen. Ik krijg 'm steeds voor m'n neus op Youtube maar ik vind 'm veel te "in your face" / haast agressief (op een blije manier maar alsnog agressief) overkomen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij is 27, dus mag best hem lekker vinden. Hij is trouwens zo ruig als een kokosmat.
The scratch is volgens mij schurftquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe het helpt tegen doofheidquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is het suffe voor mijn gevoel. Ik weet dat heus wel, maar toch voelt het anders. Ik hoop dat, door dit soort oefeningen, hoe het voelt wat meer in lijn komt met wat ik eigenlijk rationeel gezien ook al wel weetquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef sigme het volgende:
@:blues ik duim mee.
@:vlindertje89, succes gewenst. Je gedachten zijn al aardig OK qua wat je rationeel weet wat de gevolgen waarschijnlijk zullen zijn.
Hoop dat het gaat helpenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat is het suffe voor mijn gevoel. Ik weet dat heus wel, maar toch voelt het anders. Ik hoop dat, door dit soort oefeningen, hoe het voelt wat meer in lijn komt met wat ik eigenlijk rationeel gezien ook al wel weet
Barbie lijkt me trouwens ook geweldig, leuke feel-good movie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoop dat het gaat helpen
En wij gaan zaterdag naar Oppenheimer
Dacht ik ook al aan.. en zit meteen te krabbenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
The scratch is volgens mij schurft
Trekt me totaal niet, maar zal best leuk zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Barbie lijkt me trouwens ook geweldig, leuke feel-good movie.
Ja, en in het Duits heet het Krätze,quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan.. en zit meteen te krabben
Leek mij ook niets tot ik de trailers zag, soort screwball comedie in een surreale wereld.quote:Trekt me totaal niet, maar zal best leuk zijn
Ik ben benieuwd! Ik moet ook maar eens plannen dat ik naar Amster- danwel Rotterdam ga om die film te bekijken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoop dat het gaat helpen
En wij gaan zaterdag naar Oppenheimer
Is knalroze dan überhaupt mode geweest?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:36 schreef Tele6 het volgende:
Probeerde woensdag een knalroze shirtje te vinden, maar de winkels hangen alweer vol met herfstmode -- donkergroen, beige, zwart, wit, legergroen, bruin, gebroken wit, grijs, antraciet.
Hé collegaquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:50 schreef Barreltje het volgende:
de wekker is uit gezet .. ik herhaal de wekker is uitgezet
Ik las het, fijn dat je veilig thuis gekomen bentquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis. Veilig ook. Moest maar 2x rennen en 1x een beetje doorlopen.
was je bij de foebal ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis. Veilig ook. Moest maar 2x rennen en 1x een beetje doorlopen.
Feestwinkelquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:36 schreef Tele6 het volgende:
Probeerde woensdag een knalroze shirtje te vinden, maar de winkels hangen alweer vol met herfstmode -- donkergroen, beige, zwart, wit, legergroen, bruin, gebroken wit, grijs, antraciet.
Ze hadden het uitvak vergroot, dus ineens zaten we 7 stoelen van het uitvak. En het uitvak brak uit na de wedstrijd. Zeg maar nadat een deel Vak P op de vuist ging met een ander vak met Zweedse vlag. Toen werd er vlot ontruimd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las het, fijn dat je veilig thuis gekomen bent
Brrr, goed dat je kan rennenquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hadden het uitvak vergroot, dus ineens zaten we 7 stoelen van het uitvak. En het uitvak brak uit na de wedstrijd. Zeg maar nadat een deel Vak P op de vuist ging met een ander vak met Zweedse vlag. Toen werd er vlot ontruimd.
Eenmaal beneden wilde ik richting fiets en toen brak het uitvak uit door de poort waar ik net langs liep.Dat was een best sprintje de andere kant op. Na even wachten wilde we richting fiets en dat is de kortste weg maar toen besloot de politie met paarden charges uit te voeren. Moest ik weer rennen
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tijdens zomerfestival ook gedeeltelijke drooglegging hier in de stadzodat mensen niet na drie bier alsnog per ongeluk gaan twerken of zo.
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?quote:
Helemaal eens hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?
Maar ik kan bijzonder slecht tegen dit soort vertrutterisering.
Dit ja. Totaal gebrek aan gevoel voor danscultuur buiten de klompendans en echt Nederland op z’n smalst. En niet echt een nieuw fenomeen, dansverboden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?
Maar ik kan bijzonder slecht tegen dit soort vertrutterisering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |