Ik ben benieuwd! Ik moet ook maar eens plannen dat ik naar Amster- danwel Rotterdam ga om die film te bekijken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoop dat het gaat helpen
En wij gaan zaterdag naar Oppenheimer
Is knalroze dan überhaupt mode geweest?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:36 schreef Tele6 het volgende:
Probeerde woensdag een knalroze shirtje te vinden, maar de winkels hangen alweer vol met herfstmode -- donkergroen, beige, zwart, wit, legergroen, bruin, gebroken wit, grijs, antraciet.
Hé collegaquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:50 schreef Barreltje het volgende:
de wekker is uit gezet .. ik herhaal de wekker is uitgezet
Ik las het, fijn dat je veilig thuis gekomen bentquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis. Veilig ook. Moest maar 2x rennen en 1x een beetje doorlopen.
was je bij de foebal ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis. Veilig ook. Moest maar 2x rennen en 1x een beetje doorlopen.
Feestwinkelquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:36 schreef Tele6 het volgende:
Probeerde woensdag een knalroze shirtje te vinden, maar de winkels hangen alweer vol met herfstmode -- donkergroen, beige, zwart, wit, legergroen, bruin, gebroken wit, grijs, antraciet.
Ze hadden het uitvak vergroot, dus ineens zaten we 7 stoelen van het uitvak. En het uitvak brak uit na de wedstrijd. Zeg maar nadat een deel Vak P op de vuist ging met een ander vak met Zweedse vlag. Toen werd er vlot ontruimd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las het, fijn dat je veilig thuis gekomen bent
Brrr, goed dat je kan rennenquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hadden het uitvak vergroot, dus ineens zaten we 7 stoelen van het uitvak. En het uitvak brak uit na de wedstrijd. Zeg maar nadat een deel Vak P op de vuist ging met een ander vak met Zweedse vlag. Toen werd er vlot ontruimd.
Eenmaal beneden wilde ik richting fiets en toen brak het uitvak uit door de poort waar ik net langs liep.Dat was een best sprintje de andere kant op. Na even wachten wilde we richting fiets en dat is de kortste weg maar toen besloot de politie met paarden charges uit te voeren. Moest ik weer rennen
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tijdens zomerfestival ook gedeeltelijke drooglegging hier in de stadzodat mensen niet na drie bier alsnog per ongeluk gaan twerken of zo.
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?quote:
Helemaal eens hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?
Maar ik kan bijzonder slecht tegen dit soort vertrutterisering.
Dit ja. Totaal gebrek aan gevoel voor danscultuur buiten de klompendans en echt Nederland op z’n smalst. En niet echt een nieuw fenomeen, dansverboden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?
Maar ik kan bijzonder slecht tegen dit soort vertrutterisering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |