quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:24 schreef Blues het volgende:
Gatsie.Inderdaad gatsie. Fijn dat hij snel kan komen en ook dat hij aan de bel heeft getrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk nadeel hep ze voordeel.We have far more in common than that which devides us..
Gatsie.He gatsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk nadeel hep ze voordeel.
Goed dat ie snel terecht kan.
Oven?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:13 schreef Morgane89 het volgende:
Voor een broodvrije lunch op werkdagen thuis zou ik eigenlijk moeten mealpreppen. Ik heb een half uur lunchpauze en brood smeren of groenten roerbakken met geklutste eitjes en opeten haal ik nog wel, maar voor m'n gevoel kost verder alles te veel tijd.
Ik weet niet of @Barreltje truffels kan vinden op haar landgoed...quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je de vegan kebab van Noma gezien, op basis van knolselderij?
Gatsie.Vervelend bericht. Fijn zo’n alerte huisarts! En dichtbij het vuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk nadeel hep ze voordeel.
Sterkte tijdens wachten.
Edit: niet ter zake.![]()
https://minimalistbaker.com/grilled-teriyaki-tofu-skewers/quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:49 schreef Barreltje het volgende:
nu het toch over vegetarisch gaat ..
wij hebben binnenkort een housewarmings feestje waar bij we een varken aan het spit gooien![]()
uiteraard zijn er ook mensen die geen varken/ vlees/ dieren eten, dus ben ik op zoek naar 1 of 2 vegetarisch/ vegan gerechten die ik kan serveren.. voor zo'n 10 mensen.. iets wat makkelijk is , want de keuken wordt redelijk overgenomen door de voorbereidingen voor de andere 50 (vleesetende) personen
Vooral dat laatste heeft een week of 4,5 geduurd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inderdaad gatsie. Fijn dat hij snel kan komen en ook dat hij aan de bel heeft getrokken
Ik denk dat dat wel kan maar dat het lekkerder is om hem te poffen zoals in dit recept: https://www.culy.nl/recep(...)nootpesto-en-hangop/quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef Blues het volgende:
Over die knolselderij he, zou je een kleintje in je oven kunnen laten draaien als een kippetje?
Zoiets heb ik wel gedaan ja (mijn ovenplateau draait)quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef Blues het volgende:
Over die knolselderij he, zou je een kleintje in je oven kunnen laten draaien als een kippetje?
Da's altijd nog sneller dan 4-5 jaar (uit mijn vorige vriendenkring) en ik hoor wel meer die "ach het is niets" denken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Vooral dat laatste heeft een week of 4,5 geduurd.
Maar ik ben zijn moeder niet dus als hij er zelf aan toe is moet ie aktie ondernemen..en soms laat ik dan wel wat opmerkingen hier en daar vallen die richting uit.
Wat dat betreft zijn wij precies hetzelfde. Wachten met je kop in het zand tot het voorbij gaat
Tnx klinkt goedquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel kan maar dat het lekkerder is om hem te poffen zoals in dit recept: https://www.culy.nl/recep(...)nootpesto-en-hangop/
Sterkte jullie![]()
Gatsie.Ik mis voor zulke posts altijd een optie naast het duimpje omhoog om gewoon te laten zien dat je iemand het beste wenst zonder dat in teveel woorden te moeten verwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk nadeel hep ze voordeel.
Het geheel is echt heerlijk, een enorme aanraderquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Tnx klinkt goed![]()
Keertje maken voor mezelf. Die hangop en pesto weet ik dan weer niet, maar het gaat om den knol.
🤗quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik mis voor zulke posts altijd een optie naast het duimpje omhoog om gewoon te laten zien dat je iemand het beste wenst zonder dat in teveel woorden te moeten verwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |