abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210072719
Picnic kwam net binnen. Geen 2 doosjes meloen maar wel 2 zakjes voorgekookte aardappelen. Ik weet wat ik dit weekend ga eten. :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_210072880
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Picnic kwam net binnen. Geen 2 doosjes meloen maar wel 2 zakjes voorgekookte aardappelen. Ik weet wat ik dit weekend ga eten. :D
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
pi_210072899
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
ze hebben lekkere recepten. Maar heel speciaal is het niet, het is het assortiment van plus/jumbo/deka in een ander jasje. Op dinsdag geloof ik krijg je een mail met alle aanbiedingen van die week en daar zitten echt wel leuke tussen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 19:20:49 #179
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210073189
Kom er net achter dat Bildzeitung de Barbie heeft bedacht
https://historianet.nl/ma(...)barbie-aan-haar-naam
verwacht je niet...
  vrijdag 28 juli 2023 @ 19:21:52 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_210073199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef z80 het volgende:

[..]
Hond in de binnenstad is altijd al een no-go geweest.
Ik heb ze toch echt gezien en gehoord gisterenavond. Marktstraat, Enschede binnenstad.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210073363
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, vanaf maandag officieel oud wijf (was het natuurlijk al in jaren). Was net bij de huisarts omdat ik veel last heb van mijn knieen. Weet wel waardoor het nu wat erger is (zat maandag 5 uur op een stoel waar de zitting schuin stond dus de hele tijd mezelf tegengehouden zodat ik niet eraf viel (dinsdagochtend kon ik op een andere plek zitten met een betere stoel). Daarvoor rust nemen en nu even niet de spierversterkende oefeningen doen, pas wanneer dat over is.

Maar ik heb ook last van opgezwollen voeten/onderbenen. Normaal al wel maar nu echt heel erg. Dus een afspraak voor maandag om ingezwachteld te worden en werkt dat, dan komen er speciale kousen. Geloof niet dat ik daar naar uit kijk. -O-
Regel sowieso dit weekend nog verstelbare schoenen/sandalen met klittenband. Want met inzwachtelen gaan je voeten een schoenmaat groter worden.
Zodra je aan de kousen kan heb je je eigen maat weer (of misschien wel maatje kleiner :+ ) En laat je goed voorlichten over hulpmiddelen! Er is van alles op de markt waardoor je ze zelf aan- en uit kan doen zonder veel inspanning. Zeker met jouw gewrichtsklachten belangrijk om dat goed te regelen. Tip: bestel een consult ergotherapeut zodra je de kousen krijgt. Die heeft als het goed is een praktijk vol hulpmiddelen om mee te oefenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 juli 2023 @ 19:40:24 #182
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210073376
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sinds een paar weken is mijn echtgenote ook met de Picnic app aan de gang gegaan en ik moet zeggen dat hun kant-en-klaar recepten, waarbij je in 1 keer alle ingrediënten in je winkelwagen gooit, zeer de moeite waard zijn.
De aangegeven porties zijn alleen 2 keer zo groot als dat we met z'n tweeën weg krijgen, dus de helft bestellen van wat ze adviseren is meer dan genoeg…
pi_210073384
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Regel sowieso dit weekend nog verstelbare schoenen/sandalen met klittenband. Want met inzwachtelen gaan je voeten een schoenmaat groter worden.
Zodra je aan de kousen kan heb je je eigen maat weer (of misschien wel maatje kleiner :+ ) En laat je goed voorlichten over hulpmiddelen! Er is van alles op de markt waardoor je ze zelf aan- en uit kan doen zonder veel inspanning. Zeker met jouw gewrichtsklachten belangrijk om dat goed te regelen. Tip: bestel een consult ergotherapeut zodra je de kousen krijgt. Die heeft als het goed is een praktijk vol hulpmiddelen om mee te oefenen.
Klittenband schoenen heb ik sowieso al, zowel sandalen als winterschoenen (ben blij dat ik laatst geen laarzen heb besteld). Goed idee van de ergotherapeut, zal het in gedachten houden. Heb ook nog geen idee hoe ik moet gaan douchen maar dat zal ik maandag wel horen van de assistente.
pi_210073395
Het was een goede middag.
Logeerhond was braaf en erg hilarisch toen ze oog in oog stond met ‘wildgrazende’ runderen.
En de gevreesde onderzoeksuitslagen bleken hartstikke mee te vallen. Meteen samen gevierd met tassen vol Chinees eten en kliekje mee naar huis.
Gelukkig wonen mijn ouders boven een Jumbo dus kon ik ook nog meteen de weekaanbieding van B&J (tweede gratis) inslaan :9

En in oktober ga ik hier eten https://sketch.london/ Hippigheid met drie sterren :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210073412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Klittenband schoenen heb ik sowieso al, zowel sandalen als winterschoenen (ben blij dat ik laatst geen laarzen heb besteld). Goed idee van de ergotherapeut, zal het in gedachten houden. Heb ook nog geen idee hoe ik moet gaan douchen maar dat zal ik maandag wel horen van de assistente.
Klittenbandschoenen doen het meestal prima ^O^

Komt de thuiszorg zwachtelen? Dan afspreken dat ze doorgeven hoe laat ze ongeveer komen (of opzoeken in hun app als ze die hebben). Uurtje ervoor zwachtels afgooien, in de douche springen en met frisse beentjes omhoog ze opwachten.
pi_210073431
Oh @Cat-astrophe wat een opluchting! *O*
pi_210073435
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klittenbandschoenen doen het meestal prima ^O^

Komt de thuiszorg zwachtelen? Dan afspreken dat ze doorgeven hoe laat ze ongeveer komen (of opzoeken in hun app als ze die hebben). Uurtje ervoor zwachtels afgooien, in de douche springen en met frisse beentjes omhoog ze opwachten.
Nee, ik moet naar de praktijk en de assistente doet dat.
Ook hier heb ik niet bij nagedacht natuurlijk, komt op het vragenlijstje
pi_210073440
En nu pas lees ik over het goede nieuws *O* *O* *O* *O*
pi_210073486
Oh, en @Kaatje1, wat vervelend van je klachten. Fijn dat Cat zoveel goede tips voor je heeft al!
pi_210073522
Ben ook best blij met deze huisarts. De praktijk is een jaar geleden overgenomen. Door een vrouw (moeilijke naam) en haar man werkt ook in de praktijk. Hij heeft ook die injectie bij de slijmbeursontsteking gezet en wilde ook nog weten hoe het gewerkt had. Sympathieke vent. Zijn vrouw ook, heel doortastend. Dat was de vorige ook maar je hoort ook wel eens andere verhalen.
pi_210073560
*O* voor goede week van @Lucky_Strike!

*O* voor goed nieuws van @Cat-astrophe!

@Kaatje1 mijn benen werden vorig jaar ook gezwachteld nadat ik enorm veel vocht vasthield na de longembolieën. Maar toen kon ik niet zelf douchen dus dat was geen probleem waar ik over na hoefde te denken. Wel echt de moeite om te zoeken naar een goede aantrekhulp voor de steunkousen, @Cat-astrophe geeft natuurlijk altijd hele goeie tips.
pi_210073675
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:58 schreef yinu het volgende:
*O* voor goede week van @:Lucky_strike!

*O* voor goed nieuws van @:cat-astrophe!

@:kaatje1 mijn benen werden vorig jaar ook gezwachteld nadat ik enorm veel vocht vasthield na de longembolieën. Maar toen kon ik niet zelf douchen dus dat was geen probleem waar ik over na hoefde te denken. Wel echt de moeite om te zoeken naar een goede aantrekhulp voor de steunkousen, @:cat-astrophe geeft natuurlijk altijd hele goeie tips.
Jazeker ga ik luisteren naar goede/fijne adviezen en van @Cat-astrophe neem is sowieso al veel aan.

Nou, naaikamerdeur dichtgegooid. Week bezig met een jurk die, nu die bijna in elkaar zit hooguit dienst gaat doen als nachthemd (die ik nauwelijks draag) Snap er geen hol van ook. Het rugpand is veel korter dan het voorpand. En het is al in elkaar gezet, dunne stof dus uit elkaar halen heeft geen zin, dan gaat het stuk..
En het model staat mij totaal niet. Wel positief, de bovenkant wat verlengen en ik heb een leuk tuniek, want de halslijn is wel leuk en staat goed.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:09:30 #193
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210073707
ME zijn geen lieverdjes, klopt, en rellende voetbal bendes zijn tuig, net als het zwarte blok en neonazi's. Ken meerdere agenten, en dat is een hondenbaan. Je krijgt een enorme hoeveelheid ellende en agressie voor je kiezen, en je heb nauwelijks tot geen aanzien in de maatschappij. Vriend van mij heeft er PTSS opgelopen, net een dood kind teveel gezien. Is al jaren thuis, dagenlange huilbuien, depressie, impotent.
Ga er maar aan staan, flessen, keien, moletovs en zwaar vuurwerk naar je gesmeten krijgen. Die jongens zitten echt liever thuis achter een biertje dan de orde te moeten handhaven omdat er mensen voor hun vermaak willen rellen, vechten en plunderen.
pi_210073782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
ME zijn geen lieverdjes, klopt, en rellende voetbal bendes zijn tuig, net als het zwarte blok en neonazi's. Ken meerdere agenten, en dat is een hondenbaan. Je krijgt een enorme hoeveelheid ellende en agressie voor je kiezen, en je heb nauwelijks tot geen aanzien in de maatschappij. Vriend van mij heeft er PTSS opgelopen, net een dood kind teveel gezien. Is al jaren thuis, dagenlange huilbuien, depressie, impotent.
Ga er maar aan staan, flessen, keien, moletovs en zwaar vuurwerk naar je gesmeten krijgen. Die jongens zitten echt liever thuis achter een biertje dan de orde te moeten handhaven omdat er mensen voor hun vermaak willen rellen, vechten en plunderen.
En aan de andere kant (uit de vorige vriendenkring). "graag op vrijdag en zaterdagavond dienst want lekker meppen, het liefst op Marokkanen. Of (en dat was het laatste en de deed voor mij de deur dicht) stop al die asielzoekers weer terug in bootjes, ik en zeker de helft van mijn collega's schieten die bootjes lekker, lachen joh"

Dan zeg ik echt niet dat iedereen zo is, maar van beide kanten zitten ze bij de politie. En de film "De blauwe familie' staat me nog goed bij, herkende veel van die verhalen van bovengenoemde man en zijn vrienden.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:32:20 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210073983
Ik kan me voorstellen dat zwachtels en misschien kousen wel een emotionele drempel is Kaatje.

Er zitten 10 behandelingen ergo in het basispakket. Sowieso misschien handig om eens een babbel te maken. De meesten hebben wel een wachtlijst.

Ik sta sinds vandaag op de wachtlijst voor de bekkenfysio. Ik heb geen kind gebaard dus ik had niet verwacht er ooit terecht te komen maar er is op bepaalde vlakken wel wat verbetering nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 28-07-2023 20:45:28 ]
Spoilers!
pi_210074022
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd :D
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:37:27 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210074046
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd :D
Ja ;(
Spoilers!
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:38:34 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210074055
Gelukkig hebben we @Tele6, onze jeugdige :7
Spoilers!
pi_210074076
quote:
-O-
  vrijdag 28 juli 2023 @ 20:41:02 #200
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210074088
quote:
Mensen die ouder en wijzer zijn..,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')