Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Picnic kwam net binnen. Geen 2 doosjes meloen maar wel 2 zakjes voorgekookte aardappelen. Ik weet wat ik dit weekend ga eten.
ze hebben lekkere recepten. Maar heel speciaal is het niet, het is het assortiment van plus/jumbo/deka in een ander jasje. Op dinsdag geloof ik krijg je een mail met alle aanbiedingen van die week en daar zitten echt wel leuke tussen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
Ik heb ze toch echt gezien en gehoord gisterenavond. Marktstraat, Enschede binnenstad.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Hond in de binnenstad is altijd al een no-go geweest.
Regel sowieso dit weekend nog verstelbare schoenen/sandalen met klittenband. Want met inzwachtelen gaan je voeten een schoenmaat groter worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, vanaf maandag officieel oud wijf (was het natuurlijk al in jaren). Was net bij de huisarts omdat ik veel last heb van mijn knieen. Weet wel waardoor het nu wat erger is (zat maandag 5 uur op een stoel waar de zitting schuin stond dus de hele tijd mezelf tegengehouden zodat ik niet eraf viel (dinsdagochtend kon ik op een andere plek zitten met een betere stoel). Daarvoor rust nemen en nu even niet de spierversterkende oefeningen doen, pas wanneer dat over is.
Maar ik heb ook last van opgezwollen voeten/onderbenen. Normaal al wel maar nu echt heel erg. Dus een afspraak voor maandag om ingezwachteld te worden en werkt dat, dan komen er speciale kousen. Geloof niet dat ik daar naar uit kijk.
Sinds een paar weken is mijn echtgenote ook met de Picnic app aan de gang gegaan en ik moet zeggen dat hun kant-en-klaar recepten, waarbij je in 1 keer alle ingrediënten in je winkelwagen gooit, zeer de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinds deze week bezorgd Picnic ook eindelijk hier.
Nog tips wat ik juist bij Picnic moet bestellen? Ik moet nog even wennen aan de app en de aanbiedingen goed bekijken.
Klittenband schoenen heb ik sowieso al, zowel sandalen als winterschoenen (ben blij dat ik laatst geen laarzen heb besteld). Goed idee van de ergotherapeut, zal het in gedachten houden. Heb ook nog geen idee hoe ik moet gaan douchen maar dat zal ik maandag wel horen van de assistente.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Regel sowieso dit weekend nog verstelbare schoenen/sandalen met klittenband. Want met inzwachtelen gaan je voeten een schoenmaat groter worden.
Zodra je aan de kousen kan heb je je eigen maat weer (of misschien wel maatje kleiner) En laat je goed voorlichten over hulpmiddelen! Er is van alles op de markt waardoor je ze zelf aan- en uit kan doen zonder veel inspanning. Zeker met jouw gewrichtsklachten belangrijk om dat goed te regelen. Tip: bestel een consult ergotherapeut zodra je de kousen krijgt. Die heeft als het goed is een praktijk vol hulpmiddelen om mee te oefenen.
Klittenbandschoenen doen het meestal primaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klittenband schoenen heb ik sowieso al, zowel sandalen als winterschoenen (ben blij dat ik laatst geen laarzen heb besteld). Goed idee van de ergotherapeut, zal het in gedachten houden. Heb ook nog geen idee hoe ik moet gaan douchen maar dat zal ik maandag wel horen van de assistente.
Nee, ik moet naar de praktijk en de assistente doet dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klittenbandschoenen doen het meestal prima![]()
Komt de thuiszorg zwachtelen? Dan afspreken dat ze doorgeven hoe laat ze ongeveer komen (of opzoeken in hun app als ze die hebben). Uurtje ervoor zwachtels afgooien, in de douche springen en met frisse beentjes omhoog ze opwachten.
Jazeker ga ik luisteren naar goede/fijne adviezen en van @Cat-astrophe neem is sowieso al veel aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:58 schreef yinu het volgende:
voor goede week van @:Lucky_strike!
voor goed nieuws van @:cat-astrophe!
@:kaatje1 mijn benen werden vorig jaar ook gezwachteld nadat ik enorm veel vocht vasthield na de longembolieën. Maar toen kon ik niet zelf douchen dus dat was geen probleem waar ik over na hoefde te denken. Wel echt de moeite om te zoeken naar een goede aantrekhulp voor de steunkousen, @:cat-astrophe geeft natuurlijk altijd hele goeie tips.
En aan de andere kant (uit de vorige vriendenkring). "graag op vrijdag en zaterdagavond dienst want lekker meppen, het liefst op Marokkanen. Of (en dat was het laatste en de deed voor mij de deur dicht) stop al die asielzoekers weer terug in bootjes, ik en zeker de helft van mijn collega's schieten die bootjes lekker, lachen joh"quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
ME zijn geen lieverdjes, klopt, en rellende voetbal bendes zijn tuig, net als het zwarte blok en neonazi's. Ken meerdere agenten, en dat is een hondenbaan. Je krijgt een enorme hoeveelheid ellende en agressie voor je kiezen, en je heb nauwelijks tot geen aanzien in de maatschappij. Vriend van mij heeft er PTSS opgelopen, net een dood kind teveel gezien. Is al jaren thuis, dagenlange huilbuien, depressie, impotent.
Ga er maar aan staan, flessen, keien, moletovs en zwaar vuurwerk naar je gesmeten krijgen. Die jongens zitten echt liever thuis achter een biertje dan de orde te moeten handhaven omdat er mensen voor hun vermaak willen rellen, vechten en plunderen.
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel grappig dat tijdens mijn afwezigheid dit in een geriatrische afdeling is veranderd
Mensen die ouder en wijzer zijn..,quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |