Er is echt fucking traag gehandeld. 36x.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In zo'n situatie is het als agent ook lastig/niet te doen te zien wat de echte raddraaiers zijn. Je moet snel handelen.
Wil je geen risico lopen, zorg dat je weg bent. Ik bedoel, als je mee loopt om eieren bij de buren van vlindertje tegen de ruiten te tiefen ben je ook medeplichtig. Als je dat niet wilt had je een andere kant op moeten lopen, nadat je die andere gasten een beste tik aan de kop had gegeven.
Dit oude wijf heeft al 2 jaar zo'n kous. Het wentquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, vanaf maandag officieel oud wijf (was het natuurlijk al in jaren). Was net bij de huisarts omdat ik veel last heb van mijn knieen. Weet wel waardoor het nu wat erger is (zat maandag 5 uur op een stoel waar de zitting schuin stond dus de hele tijd mezelf tegengehouden zodat ik niet eraf viel (dinsdagochtend kon ik op een andere plek zitten met een betere stoel). Daarvoor rust nemen en nu even niet de spierversterkende oefeningen doen, pas wanneer dat over is.
Maar ik heb ook last van opgezwollen voeten/onderbenen. Normaal al wel maar nu echt heel erg. Dus een afspraak voor maandag om ingezwachteld te worden en werkt dat, dan komen er speciale kousen. Geloof niet dat ik daar naar uit kijk.
Ja, maar jij hebt het niet door oud wijf te zijn, jij bent een jonge blom met enorme pech.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit oude wijf heeft al 2 jaar zo'n kous. Het wentDat van die stoel is wel wat suf, ik snap dat je daar last van hebt gekregen
Beterschap, kaat
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:09 schreef Troel het volgende:
Zo, tickets besteld voor Oppenheimer met de jongens. En voor mijzelf voor Barbie, want uiteraard willen de jongens daar niet naar toe
![]()
2 van mijn collega's met suikerkatten hadden daar gisteren een lang gesprek over. De een heeft er al heel lang mee te maken (is zelfs in juni op vakantie geweest naar Frankrijk, kat ging mee, ze wilde de oppas het spuiten niet aandoen) de kat van de ander heeft sinds kort suiker en er werden allemaal tips gegeven. Wat ik onthouden heb (ik hoorde af en toe wat want ik zat bij andere clienten) dat het inregelen niet snel gaat en ook iedere keer weer opnieuw moet. Gewoon maar doorgaan was het advies van de ervarene naar de onervarenequote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Net weer glucose moeten meten bij de kat. Sinds we de insuline verhoogt hebben vond ik hem er echt beter uitzien. Helaas blijft de waarde nog wel wat achterWel gezakt maar had een stuk meer verwacht.
Ik begin nu wel pas echt te begrijpen dat ze zei dat dit afstellen eerder een marathon is dan een sprint. We zijn er nu al bijna 2 maanden mee bezig.....
Wel fijn om te horen dat het bij anderen dus ook niet helemaal van zelf gaatquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
2 van mijn collega's met suikerkatten hadden daar gisteren een lang gesprek over. De een heeft er al heel lang mee te maken (is zelfs in juni op vakantie geweest naar Frankrijk, kat ging mee, ze wilde de oppas het spuiten niet aandoen) de kat van de ander heeft sinds kort suiker en er werden allemaal tips gegeven. Wat ik onthouden heb (ik hoorde af en toe wat want ik zat bij andere clienten) dat het inregelen niet snel gaat en ook iedere keer weer opnieuw moet. Gewoon maar doorgaan was het advies van de ervarene naar de onervarene
Ik was het helemaal vergeten. Dacht gisteren nog "Sarabi vertellen". Maar dat was me weer ontschoten. Mocht je nog vragen hebben, ik zie haar (dus de ervaringsdeskundige) dinsdag weer. Als het niet te druk is kan ik het haar vragen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel fijn om te horen dat het bij anderen dus ook niet helemaal van zelf gaatKreeg toch soms het gevoel dat we wat fout deden.
Op zich ben ik er nu ook alweer iets rustiger onder dan 2 weken geleden.
We laten het maar over ons heen komen. We doen ons best en meer kunnen we niet doen.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sterkte sarabi en knuffel aan de kat.
Liefquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten. Dacht gisteren nog "Sarabi vertellen". Maar dat was me weer ontschoten. Mocht je nog vragen hebben, ik zie haar (dus de ervaringsdeskundige) dinsdag weer. Als het niet te druk is kan ik het haar vragen.
Voorheen werd er een hond ingezet aan een lange lijn. Voor iedereen duidelijk, niet in de buurt van die kaken komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel van die 'veiligheidshandhavers' slaan door hoor. De mééste mensen zijn echt super relaxt en normaal. Maar als je in zo'n functie (M.E, beveiliging, politie) zit, is ineens iedereen een dreiging."If all you have is a hammer, everything looks like a nail" is hier van toepassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:31 schreef yinu het volgende:
Sterkte @:sarabi, het klinkt echt alsof jullie enorm begaan zijn met het beestje![]()
En ook sterkte aan @:cat-astrophe, dat klinkt dan weer heel spannend en naar.
Ik was vorige week al bij Barbie. In de spoiler ivm spoilersDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik deel je mening over Barbie welhelaas...
De undercover-wout die tijdens het woonprotest ineens in de ingesloten groep sprong en rond zich ging meppen waarna de ME "ingreep" past alleen niet helemaal in dit geschetste verhaal. Godzijdank stond het duidelijk op video, maar helaas krijgt dat geen gevolgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Voorheen werd er een hond ingezet aan een lange lijn. Voor iedereen duidelijk, niet in de buurt van die kaken komen.
En de rest van het M.E. peloton kan de grootste raddraaiers er uit vissen, en overzicht houden van een veilige afstand.
Maar dat mag niet meer. Dat is zielig voor het hondenbeest. En de zogenaamde pers die onopvallend tussen het reltuig ging staan. En bij beet de politie aan de schandpaal nagelde i.v.m. schending van de persvrijheid.
Gevolg is meer geweld in groepsverband. Want lekker anoniem grof geweld gebruiken en niemand die exact weet wie wat doet aan de ene kant. M.E. met de knuppel aan de andere kant.
Hond in de binnenstad is altijd al een no-go geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En ook met de gezinnen op het terras van de ijssalon was het hond-scenario erg... Interessant geworden
Altijd?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Hond in de binnenstad is altijd al een no-go geweest.
Binnenstad. Dit is een voetbalveld!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd?
Deze agenten laten hun hondje niet even gezellig uit op het Museumplein…
[ afbeelding ]
Op en rond het Museumplein is m.i. binnenstad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |