quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:03 schreef Kreator het volgende:
Tevens gisteren het nieuws gekregen dat ons kind geen rare ziektes heeft en ondanks dat ik vermoedelijk de vader ben, geen downsyndroom.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik deed nog even een dutje
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier aan 't wachten tot de verkopers het koopcontract getekend hebben (digitaal) zodat wij ook kunnen tekenen voor het huis
Waar is @Lonaa ? Is dat de oplossing van dit mysterie? Ze wilden allemaal naast haar zitten?quote:FC Twente start onderzoek naar supportersrellen na duel met Hammarby
Hier ook nog droogjes.quote:
Slapenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik sliep met een onderbreking tussen 5 en 6 uur van 22 tot 8.15 uur
![]()
Zónder gekreun en gepiep en gewoel naast me
Was de baby uit logeren? In een andere kamer?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik sliep met een onderbreking tussen 5 en 6 uur van 22 tot 8.15 uur
![]()
Zónder gekreun en gepiep en gewoel naast me
In de slaapkamer hangen prima gordijnen en de evt rest kan prima als we er zitten. Overdracht zou eind september zijn en dan willen we begin november oid echt over.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was de baby uit logeren? In een andere kamer?
Hoe is het met de kaak van @:MadMaster ?
Wat een afstand ook Memento om naar het Noorden te verhuizen.
Je rijdt er niet even langs om de gordijnen te meten. Of kan je je ouders vragen?
Wanneer willen jullie over?
Goedzo @:vlindertje89 👍🏼 Beter dan ik gister (niet) presteerde.
Op zich goed, denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, hij sliep gewoon heel goed en rustigquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was de baby uit logeren? In een andere kamer?
Wat een afstand ook Memento om naar het Noorden te verhuizen.
Je rijdt er niet even langs om de gordijnen te meten. Of kan je je ouders vragen?
Wanneer willen jullie over?
Goedzo @:vlindertje89 👍🏼 Beter dan ik gister (niet) presteerde.
Lonaa is na veilig thuiskomen toch de binnenstad in gegaan. Waar vervolgens om middernacht alles dicht moest. Ze hebben heel de binnenstad leeggeveegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar is @:Lonaa ? Is dat de oplossing van dit mysterie? Ze wilden allemaal naast haar zitten?
Wat een zielige sukkels toch ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor
@:Lonaa klopt dit een beetje?https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-hammarby.html
Het was over-en-weer heel dreigend. Ben best bij wat hoog-risico-wedstrijden geweest en dit was ook niet de eerste noodverordening en alles, maar dit, zo, zoals gisteren, alles, heb ik nog nooit meegemaakt. Waddafack.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor
@:Lonaa klopt dit een beetje?https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-hammarby.html
Dat rustiger aan doen lukt echt voortreffelijk zie ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa is na veilig thuiskomen toch de binnenstad in gegaan. Waar vervolgens om middernacht alles dicht moest. Ze hebben heel de binnenstad leeggeveegd.Was ook nog een festival op de markt gaande.
Ben natuurlijk niet naar huis gegaan want zo rol ik. Was een gezellige nacht. Enerverende avond. Dingen.
Moe nu.
Natuurlijk. Heb er ook nog paar klusjes uit gesleept.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat rustiger aan doen lukt echt voortreffelijk zie ik
Duimen aan het werk, dit klinkt verontrustendquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middag!
Uitslaap(je) gedaan. Eerste in anderhalve week en komende week gaat dat niet meer lukken.
Beetje gepoetst, beetje gewerkt. Nu lunch en dadelijk logeerhond oppikken bij mijn ouders voor een rondje bos en plas. Kunnen die naar de huisarts voor een mogelijk spannende uitslag en kan hondje weer eens een eind rennen. Wat ze, gezien recente gezondheidsontwikkelingen, deze logeerpartij niet echt kan.
Daarna even napraten bij ouders met hopelijk niet te slecht nieuws.
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden inquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:58 schreef Lonaa het volgende:
Het was over-en-weer heel dreigend. Ben best bij wat hoog-risico-wedstrijden geweest en dit was ook niet de eerste noodverordening en alles, maar dit, zo, zoals gisteren, alles, heb ik nog nooit meegemaakt. Waddafack.
Throwback na die keer dat een groep supporters bij rellen vandaan rende op de Coolsingel, en de ME mensen op de meent bij de ijssalon mensen van het terras heeft gemept en een gozer zijn enkel aangort heeft gereden met hun bus.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden inEn ik zie jou niet als relschopper, gewoon iemand die het leuk vindt om een voetbalwedstrijd bij te wonen, maar ik krijg dan het gevoel dat de M.E. geen onderscheid maakt. Als je niet één van hun bent, dan ben je dus een gevaar/relschopper oid. Dat gevoel krijg ik. Dat is toch niet normaal meer? Je moet toch niet hoeven rennen om geen knuppel in je nek te krijgen als je gewoon naar het voetbal gaat
Ja, maar is wel hoe het is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden inEn ik zie jou niet als relschopper, gewoon iemand die het leuk vindt om een voetbalwedstrijd bij te wonen, maar ik krijg dan het gevoel dat de M.E. geen onderscheid maakt. Als je niet één van hun bent, dan ben je dus een gevaar/relschopper oid. Dat gevoel krijg ik. Dat is toch niet normaal meer? Je moet toch niet hoeven rennen om geen knuppel in je nek te krijgen als je gewoon naar het voetbal gaat
Veel van die 'veiligheidshandhavers' slaan door hoor. De mééste mensen zijn echt super relaxt en normaal. Maar als je in zo'n functie (M.E, beveiliging, politie) zit, is ineens iedereen een dreiging."If all you have is a hammer, everything looks like a nail" is hier van toepassing.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja, maar is wel hoe het is.
Ze hebben de binnenstad leeggeveegd en gesloten om middernacht. Richting 10000 man. Omdat er mogelijk 150 relschoppers op weg waren naar de binnenstad. Dát is echt de omgekeerde wereld hoor.
In zo'n situatie is het als agent ook lastig/niet te doen te zien wat de echte raddraaiers zijn. Je moet snel handelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met capachons op ziet iedereen er hetzelfde uit. Zie maar die paar idioten te vinden. Pak je alleen de capuchons er uit is dat ook weer oneerlijke behandeling.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar is wel hoe het is.
Ze hebben de binnenstad leeggeveegd en gesloten om middernacht. Richting 10000 man. Omdat er mogelijk 150 relschoppers op weg waren naar de binnenstad. Dát is echt de omgekeerde wereld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |