abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 juli 2023 @ 11:03:56 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210066893
Tevens gisteren het nieuws gekregen dat ons kind geen rare ziektes heeft en ondanks dat ik vermoedelijk de vader ben, geen downsyndroom.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:06:05 #122
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210066924
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:03 schreef Kreator het volgende:
Tevens gisteren het nieuws gekregen dat ons kind geen rare ziektes heeft en ondanks dat ik vermoedelijk de vader ben, geen downsyndroom.
:D
pi_210066939
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nogmaals. Ik deed nog even een dutje O+
O+ Ik sliep met een onderbreking tussen 5 en 6 uur van 22 tot 8.15 uur :o *O* Zónder gekreun en gepiep en gewoel naast me O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210067037
Hier aan 't wachten tot de verkopers het koopcontract getekend hebben (digitaal) zodat wij ook kunnen tekenen voor het huis *O*
pi_210067094
Asturias is mooi, on-Spaans groen :Y Ik heb ooit een zeer regenachtig weekend doorgebracht in Gijón - dat groene komt ergens vandaan - waar ze de cider heel lollig inschenken.

pi_210067096
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier aan 't wachten tot de verkopers het koopcontract getekend hebben (digitaal) zodat wij ook kunnen tekenen voor het huis *O*
Gefeliciteerd!
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:18:40 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210067112
quote:
FC Twente start onderzoek naar supportersrellen na duel met Hammarby
Waar is @Lonaa ? Is dat de oplossing van dit mysterie? Ze wilden allemaal naast haar zitten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210067339
@LeeHarveyOswald :o maar wat een gaaf nieuw avontuur! *O*

@Memento-Mori *O*

@Lonaa *O* voor het veilig thuiskomen

@Kreator *O*

En goedemorgen allemaal O+
Ik had een best wel goede nacht. Toen ik wakker werd was het ook nog eens droog. Ik had gezien gisteravond dat 10u nog plekje vrij was bij PT, maar niet gereserveerd want wist niet zeker of ik dan al zin zou hebben. Maar vanochtend dus op tijd op, dus gewoon naar sportschool gefietst, weegschaal gestaan (daadwerkelijk wat afgevallen *O* ) en t plekje was nog steeds vrij, dus kon om 10u al ipv 12u pas *O*

En nu na een glas lekkere chocoladeproteinmelk met een bakje lekkere blauwe bessen op de bank met kat op schoot sport aan het kijken O+
pi_210067369
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 09:26 schreef fietsie het volgende:
EEN STREEPJE BLAUWE LUCHT!

Goedemorgen
Hier ook nog droogjes.

Gister ‘moest’ MnX schipperen. De mevrouw, die belde is nooit komen opdagen.
Begrijpelijk.
Nul Zero Nada passagiers. Its a first. 8)7
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:42:06 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210067375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O+ Ik sliep met een onderbreking tussen 5 en 6 uur van 22 tot 8.15 uur :o *O* Zónder gekreun en gepiep en gewoel naast me O+
Slapen O+
Spoilers!
pi_210067445
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Was de baby uit logeren? In een andere kamer?

Hoe is het met de kaak van @MadMaster ?

Wat een afstand ook Memento om naar het Noorden te verhuizen.
Je rijdt er niet even langs om de gordijnen te meten. Of kan je je ouders vragen?
Wanneer willen jullie over?

Goedzo @vlindertje89 👍🏼 Beter dan ik gister (niet) presteerde.
pi_210067517
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoe is het met de kaak van @:MadMaster ?

Je rijdt er niet even langs om de gordijnen te meten. Of kan je je ouders vragen?

Goedzo @:vlindertje89 👍🏼 Beter dan ik gister (niet) presteerde.
In de slaapkamer hangen prima gordijnen en de evt rest kan prima als we er zitten. Overdracht zou eind september zijn en dan willen we begin november oid echt over.

In de tussentijd in weekenden al wat over verhuizen en tijd om evt dingen te doen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:55:18 #133
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210067533
quote:

[..]

Op zich goed, denk ik.
Pijn heb ik niet of nauwelijks, slik af en toe alleen wat paracetamol.
Mijn kaak is nu wel wat dikker dan eerder, maar ook dat schijnt volgens het verwachte patroon te zijn.

Ben alleen zo suf als een konijn, meer dan de afgelopen dagen.
Heb vanmorgen geprobeerd weer wat te werken, maar ik kan mijn gedachten er niet bij houden.
Nu maar duf op de bank waterpolo kijken…
pi_210067546
quote:

[..]

Goedzo @:vlindertje89 👍🏼 Beter dan ik gister (niet) presteerde.
Nee, hij sliep gewoon heel goed en rustig ^O^
  vrijdag 28 juli 2023 @ 12:00:15 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210067622
*O* *O* vakantie *O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210068020
Ok. Antwoord op mijn vragen aan die en gene.😎

Dan een joechi post voor @fietsie vakantie w/
En voor @Kreator opgeluchte as. papa post.

Ga ik nu echte dingen doen buiten fok.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 12:43:22 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_210068280
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
Waar is @:Lonaa ? Is dat de oplossing van dit mysterie? Ze wilden allemaal naast haar zitten?
Lonaa is na veilig thuiskomen toch de binnenstad in gegaan. Waar vervolgens om middernacht alles dicht moest. Ze hebben heel de binnenstad leeggeveegd. :o Was ook nog een festival op de markt gaande.

Ben natuurlijk niet naar huis gegaan want zo rol ik. Was een gezellige nacht. Enerverende avond. Dingen.

Moe nu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210068369
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Helemaal eens hoor :Y

@:Lonaa klopt dit een beetje? :D https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-hammarby.html
Wat een zielige sukkels toch ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 28 juli 2023 @ 12:54:04 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_210068396
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 12:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat een zielige sukkels toch ook.
QFT.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 12:58:03 #140
217702 Lonaa
Honger!
pi_210068435
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Helemaal eens hoor :Y

@:Lonaa klopt dit een beetje? :D https://www.nu.nl/voetbal(...)el-met-hammarby.html
Het was over-en-weer heel dreigend. Ben best bij wat hoog-risico-wedstrijden geweest en dit was ook niet de eerste noodverordening en alles, maar dit, zo, zoals gisteren, alles, heb ik nog nooit meegemaakt. Waddafack.
pi_210068598
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 12:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Lonaa is na veilig thuiskomen toch de binnenstad in gegaan. Waar vervolgens om middernacht alles dicht moest. Ze hebben heel de binnenstad leeggeveegd. :o Was ook nog een festival op de markt gaande.

Ben natuurlijk niet naar huis gegaan want zo rol ik. Was een gezellige nacht. Enerverende avond. Dingen.

Moe nu.
Dat rustiger aan doen lukt echt voortreffelijk zie ik *)
  vrijdag 28 juli 2023 @ 13:14:04 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_210068631
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dat rustiger aan doen lukt echt voortreffelijk zie ik *)
Natuurlijk. Heb er ook nog paar klusjes uit gesleept. :7

In my defence, ik lig nu op de bank.
pi_210068653
Middag!

Uitslaap(je) gedaan. Eerste in anderhalve week en komende week gaat dat niet meer lukken.
Beetje gepoetst, beetje gewerkt. Nu lunch en dadelijk logeerhond oppikken bij mijn ouders voor een rondje bos en plas. Kunnen die naar de huisarts voor een mogelijk spannende uitslag en kan hondje weer eens een eind rennen. Wat ze, gezien recente gezondheidsontwikkelingen, deze logeerpartij niet echt kan.
Daarna even napraten bij ouders met hopelijk niet te slecht nieuws.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210068666
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middag!

Uitslaap(je) gedaan. Eerste in anderhalve week en komende week gaat dat niet meer lukken.
Beetje gepoetst, beetje gewerkt. Nu lunch en dadelijk logeerhond oppikken bij mijn ouders voor een rondje bos en plas. Kunnen die naar de huisarts voor een mogelijk spannende uitslag en kan hondje weer eens een eind rennen. Wat ze, gezien recente gezondheidsontwikkelingen, deze logeerpartij niet echt kan.
Daarna even napraten bij ouders met hopelijk niet te slecht nieuws.
Duimen aan het werk, dit klinkt verontrustend
We have far more in common than that which devides us..
pi_210068847
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 12:58 schreef Lonaa het volgende:

Het was over-en-weer heel dreigend. Ben best bij wat hoog-risico-wedstrijden geweest en dit was ook niet de eerste noodverordening en alles, maar dit, zo, zoals gisteren, alles, heb ik nog nooit meegemaakt. Waddafack.
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden in :X En ik zie jou niet als relschopper, gewoon iemand die het leuk vindt om een voetbalwedstrijd bij te wonen, maar ik krijg dan het gevoel dat de M.E. geen onderscheid maakt. Als je niet één van hun bent, dan ben je dus een gevaar/relschopper oid. Dat gevoel krijg ik. Dat is toch niet normaal meer? Je moet toch niet hoeven rennen om geen knuppel in je nek te krijgen als je gewoon naar het voetbal gaat 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210068917
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vond het bij het lezen er van al dreigend overkomen en jij zat er midden in :X En ik zie jou niet als relschopper, gewoon iemand die het leuk vindt om een voetbalwedstrijd bij te wonen, maar ik krijg dan het gevoel dat de M.E. geen onderscheid maakt. Als je niet één van hun bent, dan ben je dus een gevaar/relschopper oid. Dat gevoel krijg ik. Dat is toch niet normaal meer? Je moet toch niet hoeven rennen om geen knuppel in je nek te krijgen als je gewoon naar het voetbal gaat 8)7
Throwback na die keer dat een groep supporters bij rellen vandaan rende op de Coolsingel, en de ME mensen op de meent bij de ijssalon mensen van het terras heeft gemept en een gozer zijn enkel aangort heeft gereden met hun bus.

Voetbalreltuig is tuig, maar dat reltuig dat bij alle evenementen (woonprotest...) Aanwezig is is groter tuig.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 13:40:37 #147
217702 Lonaa
Honger!
pi_210068966
quote:

[..]
Ja, maar is wel hoe het is.
Ze hebben de binnenstad leeggeveegd en gesloten om middernacht. Richting 10000 man. Omdat er mogelijk 150 relschoppers op weg waren naar de binnenstad. Dát is echt de omgekeerde wereld hoor.
pi_210068991
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:40 schreef Lonaa het volgende:

Ze hebben de binnenstad leeggeveegd en gesloten om middernacht. Richting 10000 man. Omdat er mogelijk 150 relschoppers op weg waren naar de binnenstad. Dát is echt de omgekeerde wereld hoor.
Veel van die 'veiligheidshandhavers' slaan door hoor. De mééste mensen zijn echt super relaxt en normaal. Maar als je in zo'n functie (M.E, beveiliging, politie) zit, is ineens iedereen een dreiging."If all you have is a hammer, everything looks like a nail" is hier van toepassing.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 13:44:33 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210069010
quote:

[..]
In zo'n situatie is het als agent ook lastig/niet te doen te zien wat de echte raddraaiers zijn. Je moet snel handelen.

Wil je geen risico lopen, zorg dat je weg bent. Ik bedoel, als je mee loopt om eieren bij de buren van vlindertje tegen de ruiten te tiefen ben je ook medeplichtig. Als je dat niet wilt had je een andere kant op moeten lopen, nadat je die andere gasten een beste tik aan de kop had gegeven. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 13:46:56 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210069039
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Met capachons op ziet iedereen er hetzelfde uit. Zie maar die paar idioten te vinden. Pak je alleen de capuchons er uit is dat ook weer oneerlijke behandeling.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')