quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tijdens zomerfestival ook gedeeltelijke drooglegging hier in de stadzodat mensen niet na drie bier alsnog per ongeluk gaan twerken of zo.
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?quote:
Helemaal eens hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?
Maar ik kan bijzonder slecht tegen dit soort vertrutterisering.
Dit ja. Totaal gebrek aan gevoel voor danscultuur buiten de klompendans en echt Nederland op z’n smalst. En niet echt een nieuw fenomeen, dansverboden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De babbelbox vroeg zich af, wanneer heeft u voor het laatst illegaal getwerkt?
Maar ik kan bijzonder slecht tegen dit soort vertrutterisering.
Ik vind dat een dutje zo vroeg in de ochtend niet als een dutje telt hoor, is gewoon verder uitslapen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nogmaals. Ik deed nog even een dutje
woah! Grootse plannen (alweer!). Spannend en avontuurlijk. Hoop dat het minstens net zo'n succes wordt aldaarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
LeeHarveyOswald in CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #23 - Wie wil er opslag?
Dankquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
woah! Grootse plannen (alweer!). Spannend en avontuurlijk. Hoop dat het minstens net zo'n succes wordt aldaar
Ah, was/ben jij dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
LeeHarveyOswald in CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #23 - Wie wil er opslag?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Picos, mooi stukje Spanje. Waar je bovenin de bergen de zee kunt zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Wow! Veel succes en plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Dank!quote:
Ja het is daar grandioos mooi.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Picos, mooi stukje Spanje. Waar je bovenin de bergen de zee kunt zien.
Wat n gaaf nieuw avontuur!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |