Ik vind dat een dutje zo vroeg in de ochtend niet als een dutje telt hoor, is gewoon verder uitslapen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nogmaals. Ik deed nog even een dutje
woah! Grootse plannen (alweer!). Spannend en avontuurlijk. Hoop dat het minstens net zo'n succes wordt aldaarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
LeeHarveyOswald in CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #23 - Wie wil er opslag?
Dankquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
woah! Grootse plannen (alweer!). Spannend en avontuurlijk. Hoop dat het minstens net zo'n succes wordt aldaar
Ah, was/ben jij dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
LeeHarveyOswald in CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #23 - Wie wil er opslag?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Picos, mooi stukje Spanje. Waar je bovenin de bergen de zee kunt zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Wow! Veel succes en plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
Dank!quote:
Ja het is daar grandioos mooi.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Picos, mooi stukje Spanje. Waar je bovenin de bergen de zee kunt zien.
Wat n gaaf nieuw avontuur!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Updates!
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:03 schreef Kreator het volgende:
Tevens gisteren het nieuws gekregen dat ons kind geen rare ziektes heeft en ondanks dat ik vermoedelijk de vader ben, geen downsyndroom.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik deed nog even een dutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |